11. - Huligánok

280 26 1
                                    

Jimin egy pillanatra elgondolkodott.
Egész eddig jól elvoltak Jungkook-kal, most pedig ezzel félbe szakítja a jó légkört.

A szavak nem jöttek ki a száján. Mintha elfelejtette volna hogyan is kell beszélni. Mélyen nézett a távolba, keresve a megfelelő szót.

Jungkook csak némán hallgatott. Hagyta, hogy összeszedje gondolatait. Felőle egész nap akár ott is lehettek volna, ő nyugodtan megtudta volna várni, hogy mit mond neki a fiú. Majd húga és féltestvére irányítják tovább a királyságot. Neki most más dolga van és ez számára fontosabb, mint egy rosszul vissza fizetett áru, egy kicsit piszkos ló, vagy az ha valaki csak panaszkodik másokra és saját munkáját nem végzi ahogyan azt neki kéne.
Ő csak nyugodtan várt.
Várt és élvezte a csendet, Jimin közelségét, azt ahogyan érzi a fiú tekintete ismét mellkasát vizsgálja.

Jimin csak állt. Gondolataiban elmerülve, nézett csak maga elé ami — mint ahogyan az kiderült — ismét Jungkook felsőteste.
Miért is veszett vele össze? – lehet még ő maga sem tudja. Az idegesség és a félelem keveredése sok mindent megváltoztat minden pillanatban. És tudsz olyat mondani, amit amúgy sosem tennél meg.
Ez Jimin esetében sem volt másként. Érzelmei előbb cselekedtek, mint ahogyan azt kellett volna, és később realizálta hogy mit is tett.

Az ember sokszor úgy cselekszik valamit, hogy nem is realizálja mit mond vagy tesz. Csak csinálja, aztán utána néz, hogy mi lett. Visszavonni már úgysem tudja, de segíteni a helyzeten annál inkább tudna. De ez két embertől is függ, nem csak attól aki bocsánatot kér a másiktól.

- Jimin.. - szólalt fel egy hosszú idő után a barna hajú.
- Tudom, hogy én voltam a hülye és nem foglalkoztam azzal, hogy te mit akarsz. Csak mentem a magam feje után és...   – mondata el akadt, de nem Jimin végett.

– Jungkook!! Jungkook!

A két fiú a hang irányába nézett.

- Tűnés van! Itt vannak azok a huligánok és mindent gyújtogatnak! Menj! Menjetek! Gyorsan! - lihegve, kapkodva a levegő után mutogatott a levegőben minden felé Virág.

- H-huligánok? - értetlenkedett Jimin.

- És te?! Suga?! A nép?! Mi van az emberekkel, a kastéllyal, a faluval?! - hagyta figyelmen kívül a szőke hajú kérdését Jungkook.

- A birtok másik felére mentek, távol innen. A falu lángokban, minden állat szanaszét az erdőben! Csak menekülj és búj el! Azzal a fiúval együtt! Őt keresik! - mutatott az összezavarodott Jiminre a lány.

- És te?!

- Miattam ne aggódj! Csak menjetek! Majd találkozunk a másik birtokon!

Virág összeszedve magát otthagyta a két fiút. Jungkook sokkolva állt ott néhány másodpercig, majd felkapva ruháit és karon ragadva Jimint futni kezdett vele az erdő felé.

Érted Harcolni  //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔Where stories live. Discover now