20. - Megmenteni Téged

164 15 4
                                    

Oda érve a Nímfához Jimin egyből leugrott Namjoon hátáról. Amilyen gyengéden csak tudta le húzta Jungkook – jelenleg – törékeny testét. Az idősebb átváltozott emberi alakjában, majd a barna hajú hóna alá nyúlva felsegítette.

Jimin ment előre, csak néhány lépés volt még és a Nímfa már is ott van előttük.
Végig nézett rajta. Pont ahogyan emlékeiben megmaradt. Arany színű törzse és ágai voltak, nagy ezüst színű lombkoronával, ágairól pedig az orgonához hasonlóan lógtak le meg - meg csillanva saját maga fényében virágai. Jimin néhány pillanatig csak állt ott, meg volt babonázva. Régen látott már Nímfát, ez nem volt kétségtelen.

Namjoon a törzséhez helyezte el közben Jungkookot. Sebéről le vette a kötést, letépett óvatosan egy csüggedező virágot és rá tette a sebre.
Jiminre nézett.

- Kell hozzá a könnyed is. Anélkül nem tudjuk a virágokat bele itatni a sebbe.

- A könnyem? - csodálkozott el Jimin.

Az idősebb némán bólintott, majd hozzá tette:

- Valahogyan sírnod kell. Elég csak egy könnycsepp, aztán már gyógyulni is kezd a sebe. Kérlek Jimin, valahogyan sírnod kell. Én nem tehetem meg, mindig annak kell, akinek a szerelme bajban van.

Bajban.. Jungkook nem bajban van, hanem haldoklik. Majd nem előtte ölték meg őt, vagy ezerszer veszítette el maga mellől, és most csak annyi az egész helyzet, hogy bajban van?

- Bajban?! Hallod te magad? Jungkook haldoklig, Namjoon! Életveszélyben van! - nem vette észre, könnyei utat engedtek maguknak.

Egy megtört szívnek ennyi is elég volt. Egy szó, mint száz. Elég csak az, ha egy szó a fejedben van máris érzéseid veszik át feletted az uralmat.

Namjoon csak el mosolyodott.
Letörölt egy kósza könnycseppet Jimin arcocskájáról és óvatosan a virágra engedte le csöppenni.
Innen már maga volt az egész a varázslat. Ennyi az egész.

Egy könnycsepp is életet tud menteni, főleg itt, a fa alatt. A gyógyító inkább csak húzná az egészet amég tényleg nem lesz késő.

A virágszirmok lassan hatoltak bele a sebbe. Eltűntek, bele szívódtak a vérbe, a bőrbe, majd lassan elkezdett beforrni a seb. Aztán már nem is lehetett látni. Csak egy heg jelezte, hogy ott volt valami, de ígyis még egy kicsit kezelni kell, hogy ne fájjon majd annyira.

Jungkook szíve egy nagyot dobbant. Ezt mind a ketten hallották. Majd mélyen magába szívta a levegőt, ezzel is jelezve, hogy még mindig életben van.
Jimin szíve kihagyott néhány ütemet. Térdre rogyott a fiú mellett, nyakát átkarolva temette arcát vállába.

Boldog volt. De nem tudta elmondani, hogy mennyire. Az a sok kín végre megszűnt benne létezni.

Érted Harcolni  //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔Where stories live. Discover now