Futottak ahogyan a lábuk bírta. De, hogy hova is azt még ők sem tudták. Amerre az erdőben kitaposott utak mentek, ahol éppen volt egy málna bokor elfordultak balra, egy kis vadszedernél jobbra, a folyó mellett gyorsan futva.
Nagy volt az erdő. De nem eléggé. Nem tudsz oda elbújni, ahol ne találna meg valaki vagy valami. Nincs olyan szeglet, ami akkora biztonságot adjon neked, hogy ott megtudd húzni magad.
Nyúl üreg? - oda nem férsz be.
Fák lombja? - ott könnyű préda vagy.
Bokrok mögött? - ruhád látszik a legjobban.
Átváltozni állattá? - levadásznak élve és már véged is van.Az erdő sem egy biztonságos hely. De akkor hogyan, merre, és hová? Mindenkit ez érdekel, hiába nem fut hetet - hét határon át.
- Jung... Khook.. Én.. Ehzt már.. Nehm.. Bírom.. - állt meg Jimin a nagy futásban.
Neki támaszkodott egy fának nehogy eldőljön. Mellkasa gyorsan mozgott fel és le. Próbálta helyre állítani a légzését.
Jungkook aggódva nézett hátra rá. Jimin nem volt az a fajta aki bármikor is ilyen gyorsan futott volna.
- Pihenj egy kicsit. De mennünk kell tovább, a nyomunkban vannak a huligánok. Igyál egy kicsit. - tartotta felé fából készült kulacsát, ami mindig nála van.
Jimin remegő kézzel vette el tőle a tárgyat és a benne lévő folyadékot lassan inni kezdte. Jól esett neki egy kis folyadék.
- Kik.. Azok a huligánok? - kérdezte a szőke.
- Négyen vannak. Zico a vezér, ő irányítja a csapatot és adja ki a parancsokat. Jackson a jobb keze, minden piszkos munkát ő végez el Zico helyett. Mark az úgymond mindenes, aki gyújtogat, elfogja a "zsákmányt", híreket közöl és a többi. A negyedig tag pedig Sehun, ő felelős a lovakért és a fegyverek beszerzésére. - magyarázat tömören Jungkook, folyamatosan körbe nézve körülöttük.
- Honnan tudod mind ezt?
- Fogoly voltam egy ideig. De ezt majd később. Most biztonságba kell mennünk.
- De miért jönnek utánunk? Miért akarnak engem elvinni magukkal? - tette fel kérdését félve a szőke.
Nem értette ezt az egészet. Semmi különleges nincsen benne, akkor miért őt akarják?
- Fehér a bőröd, a hajad szőke de jobban hajlik a fehér színhez. A szemeid tenger kékek. Jimin – fogta meg két vállát a fiúnak – te egy értékes ember vagy. Mind azért akarnak téged, hogy trófea legyél Zico számára.
Jimin szemei elkerekedtek a hallottak miatt. Trófea? Az adottságai miatt? De miért? Más is van aki így néz ki — vagy nem? Ő lenne az egyetlen, akit most kincsként, vagy trófeaként kéne kezelni..
YOU ARE READING
Érted Harcolni //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔
FantasyEgy herceg és egy erdőben nevelkedett fiú története. - egy herceg fiú, aki vadásznak álcázva magát segít egy fiún, akit már kis kora óta védelmez. De egy nap, minden annyiba vesz. Vajon minden rendbe jön? A két fiú újra egymásra talál? Más is...