Ha egy tündér mesének mondható az életed, akkor csak egy fajta befejezése lehet. A boldog, avagy: "Boldogan éltek ameddig megnem haltak." - féle.
Igen. A "Boldogan éltek" közben pedig jött egy boszorkány, majd nem halál, minden féle élőlény és ember, akik fel vannak ruházva valamilyen varázslattal vagy varázs erővel.
Mert a tündér mesék – ahogyan mindegyikben lennie kell, boldog a befejezése.A boszorkány, gonosz, vagy akit éppen úgy látunk, hogy nem a jók köze tartozik — mindig meghal, vagy jobb útra tér: A huligánok közül ketten meghaltak, a harmadik életét megváltoztatva él tovább, a negyedik pedig valahol az erdőben van.
A jók, a lovagok, hercegnők, hercegek, minden féle jónak mondható ember pedig, boldogan éli életét: Jungkook és Virág édesapja a régi vár romjai között hevert valahol (nem volt hajlandó onnan elmenni), a nép új életet kezdett, épül lassan az új falu, az új veteményesek készülnek, az állatoknak a hely, és maga a vár.
Közben persze senkinek sem lesz unalmas élete:
Jungkook és Jimin folyton együtt vannak, egy perc sem telik el, hogy egymáshoz ne mennének.
Virág rá talált pár bókolóra, köztük ott van Taehyung, és mint utóbb csatlakozott hozzá J-hope is. (Akiről megkell jegyezni, nem egy ismert srác lányok körében. De nagyon jó pofa és jó hallgatóságnak.)
Suga úgy ahogyan viszi tovább a királyságot, lehet unalmában le passzolja majd Jungkooknak. Több ideje lesz majd aludni – elmondása szerint.
Namjoon nagyon érdeklődő lett Jin után, aki néhány napja megnézte Kook sebét. A farkas fiút egyre jobban elkezdte érdekelni a gyógyászat és (főképpen) , hogy ezzel milyen közel is juthat Jinhez.A mesék már csak ilyenek.
Boldog a befejezése, boldogok benne az emberek. Vannak akik tanulnak a hibáikból, és vannak akik nem.
Van aki meghal (kétség nem fér hozzá) mindig a gonosz végzi így..
Van aki pedig csak létezik, mert kell a mesébe de haszna nincs. Vagy csak egyszer - kétszer van benne megemlítve (bocsánat Hope :D )Mind ettől viszont meg eltekintve, lehetne azt mondani, hogy ez a tündér mese is egy boldog befejezéssel ért véget.
—————— The End ——————
–•✧•——•✧•——•✧•——•✧•——•✧•—
Sziasztok!
Úristen, de régen írtam már ilyet.
Jaj, hol is kezdjem..Nagyon örülök, hogy ennyien olvastátok, csillagoztátok ezt a könyvemet. Annak a néhány kommentnek is nagyon tudtam örülni amiket menetközben kaptam tőletek. Mindezzel feldobtátok a napjaimat (づ ̄ ³ ̄)づ ❤
Másodszorra amit megszeretnék említeni. Ez a könyv egy át írt változata a "Menedék és egy új Barát" című régi könyvemnek.
Rá jöttem, hogy az a fajta írásmód nem én voltam és annyira az nem is tetszett, ezért egy kicsit... nagyon is elejétől végéig átírtam. És be kell vallanom, hogy ez a változata sokkal jobban tetszik és ezt jobban is élveztem írni, mint az előző változatát :(Még így utoljára egy nagy nagy köszönet CukedliJimin -nek ⁽⁽ଘ( ˊᵕˋ )ଓ⁾⁾
Sokat segített nekem, mellettem volt amikor szükségem rá és ő vezetett rá arra, hogy ezt a könyv változatot megírjam.
Mindent nagyon szépen köszönök neki, és azt is, hogy bele irhattam ebbe (is) a könyvbe. Btw.. sajnálom, hogy nem kaptál benne nagy szerepet, nem úgy mint az első változatban.. :(( (´;ω;`)Kis promó: Olvassátok könyveit, jó egy író nő és maga is egy kedves, aranyos személyiség <3♡
Btw.. Mégegyszer mindenkinek is nagyon szépen köszönöm. Tényleg nem tudom mit is mondhatnék nektek, nagyon aranyosak vagytok és örömmel írok így én is, hogy kapok visszajelzést tőletek.
Remélem (ha minden össze jön) akkor majd egy következő Jikook könyvemben is találkozni fogunk és az is elnyeri majd a tetszéseteket. ╰(⸝⸝⸝´꒳'⸝⸝⸝)╯
A monster édes íze legyen veletek, vagy valami hasonló (´ . .̫ . ')♡
_Kats-chan_
YOU ARE READING
Érted Harcolni //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔
FantasyEgy herceg és egy erdőben nevelkedett fiú története. - egy herceg fiú, aki vadásznak álcázva magát segít egy fiún, akit már kis kora óta védelmez. De egy nap, minden annyiba vesz. Vajon minden rendbe jön? A két fiú újra egymásra talál? Más is...