Mark magához húzva Jimint, bal kezével derekát károlta át, hogy megtartja a fiút. Jobb kezével kócos hajába túrt és bele markolva hátra húzta. Jimin száját egy halk szisszenés hagyta el, nem szokott ő hozzá ehhez.
Mark szája mosolyra húzódott, majd a fiú piros ajkaira hajolt. Pontosabban inkább, lecsapott rájuk mintha egy hús darab lenne. Fogaival tépte Jimin ajkait, nyelvét le dugta a torkán. A szőke szemei lassan megteltek sós könnyel, majd utat törve maguknak nagy kövér cseppekben folyni kezdtek arcán lefelé.
Huligán barátunk megharapva Jimin alsó ajkát lenyalta a vért, majd dicsekvően az előtt álló Jungkookra nézett.
Szemei kitágulva nézett maga elé. Végig nézte, ahogyan az ellensége hogyan gyötri meg ennyivel szerelmét. Akkor ezen kívül vajon még mit tenne vele, ha egyik napról a másikra csak úgy elvinné magával és fogolyként tartaná? – bele sem mer gondolni Jimin akkor mennyi fájdalmat élne át.
Ő már nem egyszer csókolta meg Jimint. Dehogy ilyen messzire menjen el, sosem történt ilyen. De abba sem gondolt bele soha, hogy egyszer valaki ezt megteszi vele, és ezt ő is látni fogja majd.
Jungkook tekintete össze - vissza járt. Egyszer Jiminre, egyszer pedig Markra nézett. Tekintete már - már lyukat égetett a fiú tekintetébe. Ahogyan egymást nézték, talán tudtak volna a másik gondolataiban is olvasni. De ehhez nem is kellett képesség, elég volt csak egy tett, vagy egy pillantás; a másik gondolatait már onnan ki tudtad deríteni.
Egyikük sem mozdult. Némán meretdek egymásra. Mark arcán egy győzedelmes mosoly volt. Jungkook csak húzta száját, de ez érthető volt.
- Ezt?! Ezt akartad?! Hogy neked ugorjak és szíved kivajva etessem meg veled?! - tekintete már jukat égetett Markéba annyira felhúzta magát Jungkook.
Mark el engedte Jimint. Ajkai megremegtek, szemei elkerekedtek. Tudta, hogy Jungkook milyen gyorsan kijön a sodrából, sokszor kerültek már közel harcba egymással. De bármennyire is nagynak mutatja magát a vörös. Sosem gondolta volna, hogy egy csók ennyire feltudja húzni a fiút. Főnöke Jackson nem beszél így vele, nem mond neki ilyet mikor rosszul végzi munkáját.
- Itt lenne a vég? Ha mozdulnék nyakamat venné? Tényleg nekem tudna ugrani ennyitől? – Gyere Jungkook! Lássuk akkor ki is az erősebb! Ha megölsz akkor csak te jársz rosszul!
- Számomra a halálom egy gyönyör lenne. De előtte élvezni akarom valakivel az életem!
Mark elmosolyodott. Lépett egyet. Majd még egyet.
Kimért léptékkel elindult Jungkook felé.Hogy innen hogyan és miképpen lesz tovább azt csak ők tudják. Szemtől szemben, ugyan azért az emberért harcolni, csak a tudat más.
Jungkook volt az aki támadt.
YOU ARE READING
Érted Harcolni //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔
FantasyEgy herceg és egy erdőben nevelkedett fiú története. - egy herceg fiú, aki vadásznak álcázva magát segít egy fiún, akit már kis kora óta védelmez. De egy nap, minden annyiba vesz. Vajon minden rendbe jön? A két fiú újra egymásra talál? Más is...