19. - Verseny futás az idővel

173 14 0
                                    

Az idő csak egyre jobban telt. Ahogyan cikáztak a fák között, egyenesen a patak mellett, Jimin fejében több dolog is le pergett. Versenyt futni az idővel, hogy Jungkook újra életben lehessen. Hogy végre valahogyan mindent - vagy legalább néhány dolgot - ami a múltban történt jóra fordítsa.

Le - le pillant az ölében fekvőre. Szemei lecsukva, pulzusa lassú, mellkasa lassan emelkedik le és fel; légzése alig észrevehető. A seb vérzése már kezdt alább hagyni, Jimin pólóját immár teljesen át itta a vér.
Sietniük kell.

A szőke kis kezével gyengéden bele markolt Namjoon szőrébe, majd finoman meghúzta. Jelezte neki, hogy már csak alig egy órája maradt Jungkook-nak. Nem kellett ehhez nagyon okosnak lennie, nem először kell sebesült embert megmentenie.
De akkor nem voltak olyan messze az orvosságtól.. Csak a sebek voltak vagy mélyek, vagy túl halálosak.

Jiminnek ekkor jutott csak eszébe.
Ahol víz van, ott van Nímfa is.
Ahol patak van, vagy folyó, az idővel el vezet egy Nímfához.
Nem muszáj egyenesen az Őrző Ikrek-hez menniük, át a patakon aztán még jó pár kilométert menni hozzájuk. Elég ha csak egyenesen mennek, el érnek egy tavat és megkeresik ott a Nímfát. Utána már mehetnek is az Őrző Ikrek-hez.

Végig gondolta az egészet.
Talán sikerülhet. Mindjárt itt van az a tó, Jungkooknak meg nagyon pereg az órája. Csak legyen ott egy Nímfa, csak élje túl ezt az egészet.. - gondolta magában Jimin.

Vett egy nagy levegőt és elkezdett beszélni Namjoonhoz. Némán hallgatta mit mond neki a kisebb, néha - néha megmordult, hogy egyet ért vele. Igazat adott a fiúnak, teljesen logikusan gondolkodott. Hogy ez neki egészen eddig az eszébe sem jutott!

- Jól van kölyök. Gondolkodj csak, még időben vagyunk, az útvonalat most akard változtatni vagy annyi lesz a szerelmednek. - gondolta magában Namjoon.

Mind két fiút sajnálta.
Egyiket azért, ahogyan megsérült.
Másikat pedig azért, mert segíteni akar neki, de nem tudja, hogy hogyan is kéne azt tennie.

Fiatalok. De mégis meg van a maguk esze, ezt nem sok emberről lehet elmondani. Ha bele gondol az ember, akkor ennyi idősen, mikor már herceg lassan király lesz, már meg van a maga szerelme.. Valakinek korai, valaki pedig csak élvezi, hogy még mindig a fiatal szerelem benne van a testében és azt szerethet, abba szerezhet bele akibe ő szeretne.
Nem pedig édesanyja, édesapja szabja ki neki, hogy kinek is kell majd mellette ülnie a trónon.

Az idő csak telt. Már majdnem ott voltak a Nímfánál. Az utuk ezzel le is zárult.

De miért is menne ennyire és ilyen könnyen?

Érted Harcolni  //Jikook// ✔BEFEJEZETT✔Where stories live. Discover now