נ.מ ליאו
אני חושב שאורורה מתחילה לבטוח בי , זה בדיוק מה שאני צריך. שהיא תתחיל לסמוך עליי ולספר לי את הסודות הכי אישיים שלה ושל הממלכה וככה אני אבין בדיוק איפה לפגוע בהם.
היא הלכה להתקלח , והתפקיד שלי הוא לשמור על האמבטיה שלה שאף אחד לא יכנס.
"ליאו!" שמעתי את אורורה קוראת לי מהמקלחת.
"כן אורורה?"
"אתה יכול להיכנס שנייה?"
היא עירומה? היא לבושה?
"את לבושה?" שאלתי .
"כן אני לבושה"
התבאסתי, אבל התאפסתי במהירות. נכנסתי לאמבטיה של אורורה וראיתי אותה עומדת על השירותים ומתחילה להילחץ .
"מה קרה?" שאלתי אותה ובקול שלי היה.... דאגה?
"י..י..יש פה...." היא רעדה ובקושי סיימה את המשפט .
"יש פה מה אורורה?"
"יש פה דבורה ואני אלרגית ברמה של סכנת חיים לדבורים" היא אמרה .
לא ציפיתי לזה , אבל עכשיו אני יודע שבשביל להרוג את אורורה דבורה צריכה לעקוץ אותה .
ככה זה גם לא יראה כמו רצח,שיטה מושלמת.
"את אלרגית אולי לעוד דברים?"
"למה אתה שואל?" היא שאלה בצורה חשדנית .
"כי בתור השומר ראש שלך אני חייב לדעת אם יש לך עוד אלרגיות כדי שפתאום לא תאכלי משהו שאת אלרגית אליו ותמותי ואז המלוכה תצטרך לעבור לבן דוד שלך""או אליי" חשבתי לעצמי בראש
"אני אלרגית ברמה של סכנת חיים לדבורים ובוטנים. אני סוחבת עליי תמיד מזרק אפיפן למרות שאני רק פעמיים הייתי צריכה להשתמש בו"
חכי... מתי שתכנית שלי תצא לפועל , את תהיי בסכנת חיים תמידית והמזרק אפיפן לא יעזור. חשבתי לעצמי
"ליאו אף אחד לא יודע על האלרגיות שלי חוץ מהטבח הראשי וההורים שלי , אני סומכת עלייך וזו הסיבה שסיפרתי לך. בבקשה אל תספר על זה לאף אחד" היא אמרה והתחילה לבכות .
היא סומכת עליי , לא החלטה חכמה.
אני הולך לנצל את זה לטובתי .הוצאתי את הדבורה והיא המשיכה כרגיל ביום שלה,לא מודעת בכלל לתוכנית שלי.
אני צריך למצוא זמן שבו היא לא תשמע או תראה כדי לספר לחיילים ולעובדים שלי את המידע.
חיכיתי שאורורה תירדם,יצאתי מהחדר שלה והלכתי לחדר שלי במגורי העובדים.
"תקשיב רגע, היא אלרגית ברמה מסכנת חיים לדבורים ובוטנים." אמרתי לסגן שלי בטלפון
"תודיע מתי אתה מוכן לפעולה,תסביר את התוכנית וזה יצא לפועל"
"עדיין לא...צריך למשוך עוד קצת זמן."
"מה שתרצה בוס" הוא אמר וניתקתי
YOU ARE READING
מאפיה מלכותית
Romance*הספר הושלם❤* *ספר ראשון בסדרת הנסיכות של אירופה* (יכול להיקרא כספר יחיד) ליאו הוא בוס המאפיה האיטלקית שרוצה את הכוח של משפחת המלוכה , אבל לפני זה ,הוא צריך ללמוד את האויב . כשהארמון מפרסם רשימת דרישות לשומר ראש של הנסיכה אורורה הוא מבין שזה הזמן של...