פרק 6

1.3K 56 16
                                    

נ.מ אורורה

יש לי תחושה שליאו מסתיר ממני משהו . אני סיפרתי לו את הסוד הכי כמוס שלי שאפילו אבא שלי לא יודע. למה סיפרתי לו את זה? אין לי שום מושג , אני פשוט מרגישה מחוברת אליו . הוא לא כמו כל השומרי ראש שהיו לי בעבר , כולם היו זקנים ומכוערים שרק רוצים לדחוף את הזין שלהם לתוכי .אבל משהו בליאו שונה , לא רק שהוא ממש קרוב לגיל שלי , אלא יש לנו משהו שמשותף בינינו , אני לא ממש יודעת הוא לא סיפר לי כלום חוץ מזה שהוא בן יחיד כמוני.
למרות שאני חושבת שהוא קיבל ממני רושם מוטעה של נסיכה מפונקת ממש , אני לא . אני מאוהבת בספרים ושונאת מותגים, אני לובשת וקונה רק בגדים מיד שנייה או יותר . אני שונאת מוזיקה מעכשיו , היא יותר מידי רועשת לי . אני ממש אוהבת לבשל ולאפות ובימי הולדת אני זאת אופה את המאפים , לא האופה המלכותית. אני כותבת טור אנונימי על משבר האקלים (אני פעילה חברתית ואף אחד לא יודע על זה) וחוקרת את המיתולוגיה היוונית (כי אני פשוט אוהבת את הסיפורים שנכתבו)
אני די חנונית שחושבים על זה , אבל אני ממש אוהבת את זה .
המקצוע האהוב עליי זה תאטרון , זה לעטות מסכה של מישהו שזה לא אתה וזה החוויה הכי כיפיית בעולם .
שמעתי את ליאו דופק בדלת של השירותים , שאני תקועה שם כבר חצי שעה .
"הוד מעלתך , הכל בסדר?" אסור לו לקרוא לי אורורה אבל לא אכפת לו מהחוקים , עם אנשים הוא קורא לי הוד מעלתך או הנסיכה אורורה אבל שאנחנו לבד הוא קורא לי אורורה .
איך שהוא אומר את השם שלי זה גורם לי לפרפרים בבטן .
לא אורורה אל תתאהבי בשומר ראש החתיך שלך .
"כן אני בסדר, פשוט כואב לי קצת הבטן"
אני אומרת בזמן שאני מתפתלת מכאבי המחזור שלי , משום מה החודש הם בלתי נסבלים . כל חודש זה כאב קטן ולא מזיק אבל עכשיו אני מרגישה כאילו מישהו שופך לי לבה רותחת לתוך הרחם .

כן , אני ממש לא בסדר , לא אכלתי שום דבר היום ובכל זאת הקאתי , מים אבל עדיין הקאתי .
"ליאו בוא שנייה לפה דחוף!" צרחתי בזמן ההפוגה מההקאה .
ליאו נכנס לשירותים והשאיר דלת פתוחה ככה צריך לפי הפרוטוקול.
"תביא לי כדור אדוויל וכוס מים."
אחרי שתי דקות ליאו חזר עם הכדור וכוס מים .
לקחתי את הכדור מהיד של ליאו ובלעתי.
"את לא בסדר... , מה קרה ? את בהריון?" הוא שאל באופן חשדני .
"לא אני לא בהריון , זה נקרא מחזור, אתה יודע... מה שנשים מקבלות כל חודש"
"אה" הוא נשמע ..שמח?
"מה את עושה היום?" ליאו שאל אותי בייאוש .
"הולכת לספרייה, אני בשבוע חופש מהלימודים,המורה הפרטית שלי חולה"
עניתי לו בזמן שאני מסתכלת על הציפורנים שעשיתי אתמול.

"אני מתנדבת בשעת סיפור לילדים, אחרי שעת הסיפור אני צריכה ללכת לחנות ספרים למלא את הספרייה האישית שלי בספרים חדשים"

יש לנו בארמון 3 ספריות עצומות אבל אף ספר לא מעניין אותי , הכל קראתי כבר .
כן אני תולעת ספרים .

"איזה סוג ספרים את אוהבת?"
"מסע בזמן,רומן רומנטי ורומן היסטורי. אתה קורא ספרים? אם כן איזה הכי אהוב עלייך?"
אם הוא קורא ספרים הוא בטופ פייב שלי . אורורה תתאפסי על עצמך! הוא פאקינג השומר ראש שלך!!

"מאפיה" הוא אמר, אני סוג של מבינה, זה די מעניין. אבל פחות הסגנון שלי.

מאפיה מלכותיתWhere stories live. Discover now