נ.מ אורורה
ליאו ואלכס הלכו לקנות ציור לאומנות ואני נשארתי וקראתי ספר.
החלטתי שהבטן שלי מקרקרת אז ירדתי למטבח ועמדתי במטבח להכין אוכל במשך שלוש שעות .
באיזה שהוא שלב הרגשתי שאני מאבדת שיווי משקל ונפלתי על הברכיים.
שקמתי מחדש ראיתי שהרגליים שלי מכוסות בחבורות כחולות וסגולות. זה קרה לי כמה פעמים.
אני לא רוצה לדעת מה ליאו יעשה שהוא יראה את הרגליים שלי, הוא כנראה יחשוב שמישהו הגיע לכאן ופגע בי.
הלכתי בזהירות לכיוון המקפיא כדי לקחת לי קרח ונפלתי לפחות 20 פעמים שהלכתי, לבסוף אחרי כמעט חצי שעה הצלחתי להגיע למקפיא והוצאתי את השקיות קרח ושמתי על הרגליים הפצועות שלי.
"אני נשארת כאן , אני נשארת כאן" מילמלתי לעצמי כי לא היה בי כוח נפשי לקום וליפול בדרכי לספה.
אחרי חמש דקות הרצפה התחילה לא להיות נוחה לי וקמתי בזהירות לכיוון הספה , לא נפלתי עד שהגעתי לשטיח ואז נפלתי כל כך חזק . הברכיים שלי דיממו בטירוף .
ליאו ואלכס חזרו אחרי כמה שעות ואני ראיתי טלוויזיה, כל מיני כתבות שתוהות לאן נעלמתי .
"אורורה תפתחי את הדלת השקיות כבדות לנו" ליאו אמר בהתנשפות.
"א...אני באה"
לקחתי את כל הכוח שלא נשאר בי והלכתי לכיוון הדלת . נפלתי שלושה פעמים שהלכתי לדלת.
העיניים שלי אדומות ונפוחות מדמעות ויש דם על השטיח.
שפתחתי את הדלת איבדתי שוב שיווי משקל ונפלתי על ליאו .
"אורורה!!!!!" הוא זרק את כל השקיות והחזיק אותי.
"אורורה מה קרה לך?" אלכס שאל בדאגה רבה. וליאו הסתכל על הברכיים הפצועות שלי.
"מישהו תקף אותך?????" ליאו שאל בכעס.
"לא .... איבדתי שיווי משקל ונפלתי, דרך אגב יש דם על השטיח"
"כמה פעמים זה קרה?" הכעס שבקולו התחלף לדאגה.
"אחרי הפעם העשרים הפסקתי לספור"
"אוי אורורה זה נוראי , את חייבת לראות רופא" אלכס אמר בעודו עולה במדרגות
"למה?"
"לבדוק מה גרם לזה"
אחרי חמש דקות אלכס חזר עם ערכת עזרה ראשונה וחבש לי את הרגליים.
"אני מזמין רופא"
"ליאו אני בסדר , קצת כואב לי אבל הכל בסדר באמת"
"אורורה את נפלת יותר מעשרים פעמים , חייבים לבדוק את זה"
"אבל כל הקטע של החטיפה זה שאנשים לא ידעו שאני עדיין חיה?"
"צודקת..." הוא לא חשב על זה .
"אני תמיד צודקת" אמרתי ציניות .
"אני לא אתווכח עם זה" חייכתי .
"דרך אגב הכנתי כיסונים"
"את לא נורמלית"
"אני יודעת , אבל בכל זאת אתם אוהבים אותי"
YOU ARE READING
מאפיה מלכותית
Romance*הספר הושלם❤* *ספר ראשון בסדרת הנסיכות של אירופה* (יכול להיקרא כספר יחיד) ליאו הוא בוס המאפיה האיטלקית שרוצה את הכוח של משפחת המלוכה , אבל לפני זה ,הוא צריך ללמוד את האויב . כשהארמון מפרסם רשימת דרישות לשומר ראש של הנסיכה אורורה הוא מבין שזה הזמן של...