נ.מ ליאו
אחרי החתונה וההכתרה, עלינו לחדר של אורורה , שהפך להיות החדר של שנינו.
"מוכנה לליל הכלולות שלך מלכתי?" שאלתי בפרצוף זומם מזימות .
"יותר מכל דבר שבעולם" הצמדתי את השפתיים שלנו אחד לשנייה ואורורה נאנחה לתוך הנשיקה . פאק , היא לא יודעת מה זה עושה לזין שלי. הפלתי אותה על המיטה הגדולה ופיזרתי על הצוואר של אורורה מלא נשיקות, והסנפתי את הריח המדהים שלה .
"אני כל כך אוהב אותך"
"אני גם כל כך אוהבת אותך, עכשיו תוריד לי את השמלה!"
הורדתי לה באיטיות את השלמה כי המחוך המזדיין הזה לא נתן מרחב תזוזה אז פשוט קרעתי אותו."ליאו!"
"אופסי?"
היא לבשה הלבשה תחתונה בצבע לבן שגרם לזין שלי לעמוד כמו חייל בצבא.
נכנסתי בין הרגליים של אורורה וקרעתי את ההלבשה התחתונה והדקה מאוד יש לציין.
"פאק אורורה את לא מבינה כמה התגעגעתי לריח המדהים שלך"_____כעבור שבועיים______
נ.מ אורורה
"ליאו משעמם לי"
"אוקיי ו...."
"בוא נעשה משהו"
"איזה משהו?"
"לא יודעת"
"אז מי ידע?"
"אתה" אמרתי מצחקקת
"תחשבי על מה שבא לך לעשות ותגידי לי"
"אין לי כוח לחשוב"
"רוצה ללכת לאכול סושי?"
"לא, יש לי בחילה"
"את? אורורה ארטמיס פניצ'ני מסרבת לסושי??" הוא אמר בהלם ציני
"כן,ושלא תעז לקרוא לי ארטמיס יותר לאורנדו אנדרו פניצ'ני" אמרתי והוא גלגל עיניים בתגובה"מתי הבחילות התחילו לך?"
"בבוקר , קמתי והקאתי מים פעמיים"
"את חושבת שאת חולה?"
"לא, הייתי אמורה לקבל מחזור אתמול כנראה שזה סתם בגלל שמאחר לי, או בגלל האנדומטריוזיס ושכל מה שקשור לרחם שלי משתגע מידי חודש או שזה בגלל הגלולות"
"או שאת בהיריון" לא זה לא הגיוני.....אנחנו ניסינו המון פעמים ובגלל ש'התברכתי' במחלה הזאת זה נורא קשה
"אתה חושב?"
"תמיד שווה לבדוק"
"אם אני כן.... לא יהיה אכפת לך מה המין נכון?" שאלתי בחשש
"לא, הוא או היא יהיו הכי יפים שיש"
"אני אעשה בדיקה ונראה מה יהיה" לקחתי בדיקת היריון שאיכשהו הייתה לי בשידה בחדר, אני לא אתפלא אם אלכס שם את זה שם.חיכיתי כמה דקות וראיתי 2 קווים, אני בהיריון.
אני בהריון!!!!!"נו? מה התוצאה?" ליאו שאל בציפייה
"אני בהיריון" אמרתי והוא בתגובה נישק וחיבק אותי
"התינוק או התינוקת האלה הולכים להיות מהממים אורורה, אני כל כך שמח"
"גם אני" אמרתי בחיוך גדולליאו נישק לי את הבטן ואני עדיין לא מאמינה שהצלחתי להיכנס להריון למרות האנדומטריוזיס.
אלכס נכנס לחדר שלנו עם הספר שלו.
"על מה אתם מתרגשים? מה קרה?"
"אני בהריון!!!" אמרתי בהתרגשות .
"באמת???? אורורה זה מדהים! אני הולך להיות דוד!"
"בדיוק אלכס , אתה עומד להיות דוד. פאק אני הולך להיות אבא" ליאו אמר בהתרגשות , אני חושבת שכבר הרבה זמן הוא לא התרגש ככה.
"אז הבדיקה ששמתי לך על השידה הועילה" אלכס אמר וצחק
"הועילה מאוד"****
"אורורה את מוכנה? שלא נאחר לבדיקה" ליאו צעק לי מהסלון
"אני באה"אחרי נסיעה קצרה של בערך 10 דקות הגענו למרפאה
"אז יש לנו פה 2.....בן ובת" הרופאה אמרה והתחלתי לבכות מהתרגשות. יש לנו תאומים!
בנסיעה בדרך הבייתה חשבנו על השמות לילדים ובסוף החלטנו שלבת נקרא מרינה, על שם אמא של ליאו ולבן נקרא פאולו, השם שרציתי לקרוא לאחי הקטן שנרצח לפני שבכלל נולד.
אני עדיין לא מעכלת את זה שאני בהיריון, מהבן אדם שאני הכי אוהבת בעולם.___________
נ.מ ליאוהתחילו לאורורה כאבים מטורפים, הקטנטנים שלנו בועטים בה בלי הפסקה ומשום מה הם מקשיבים רק לי.
קמתי בבוקר וראיתי את אורורה ישנה ונראית רגועה , אבל זה לא נשאר כך כל כך הרבה זמן.
שעה אחרי שקמנו ירדו לאורורה המים והיינו חייבים לטוס לבית חולים ואורורה נכנסה לניתוח קיסרי דחוף, היא כמעט ולא שרדה את הניתוח.אחרי שאורורה התאוששה נכנסתי לחדר האישי שלנו וראיתי את מרינה ופאולו ישנים בשלווה בעגלות שלהם . מרינה נולדה 10 דקות לפני פאולו.
אני לא מאמין שאני אבא ויש לי את האישה הכי יפה בעולם והילדים הכי מהממים שקיימים.
___________________________________זהו,זה הפרק האחרון אבל אל תדאגו, אנחנו עכשיו נתחיל לכתוב את הספר השני ואנחנו מקוות להוציא פרק כמה שיותר מהר 🩷
תודה לכולכם, שקראתם הגבתם והצבעתם , אנחנו מעריכות כל אחד ואחת מכם. שום דבר לא היה קורה בלעדיכם ❤️
נתראה בספר הבא מאפיה מלכותית 2 🥹
YOU ARE READING
מאפיה מלכותית
Romance*הספר הושלם❤* *ספר ראשון בסדרת הנסיכות של אירופה* (יכול להיקרא כספר יחיד) ליאו הוא בוס המאפיה האיטלקית שרוצה את הכוח של משפחת המלוכה , אבל לפני זה ,הוא צריך ללמוד את האויב . כשהארמון מפרסם רשימת דרישות לשומר ראש של הנסיכה אורורה הוא מבין שזה הזמן של...