פרק 38

504 19 12
                                    

נ.מ אורורה

9 באב, היום שבו נחרב בית המקדש.
אני מתכחשת לעבר שלי, אני לא מסוגלת להאמין שסבא רבא של סבא רבא של סבא רבא של סבא רבא של סבא רבא של סבא רבא כפול אלף של אבא שלי היה הקיסר, זה שהשמיד את בית המקדש. לא סתם אין בארמון אפילו פיסה אחת של מידע על האימפריה הרומית, אני מתכחשת לעבר כאילו הוא אף פעם לא קרה.
אימא שלי הייתה יהודייה ואבא שלי לא, הם נתנו לי זכות בחירה מלאה , כי לפי היהדות אני יהודייה. אימא שלי לימדה אותי הכל, מתפילת שמע ועד קידוש והבדלה. ליאו לא יודע שאני יהודייה ואין לי שמץ של מושג למה אני לא מספרת לו, כי הוא לא אנטישמי....נראה לי.
אני חושבת שאני אספר לליאו היום את האמת,בכל זאת...אני צמה וזה יראה לו מוזר אם אני לא אשתה ואוכל כל היום

"אורורה רוצה שנלך למסעדה?" ליאו בא לסלון ושאל אותי, בדיוק בזמן
"אני צריכה לספר לך משהו..."
"מה קרה?"
"אני יהודייה"
"מגניב, יש היום משהו מיוחד?" אוקיי, הוא לא אנטישמי
"9 באב"
"זה לא אכפת לך שאני יהודייה?"
"לא, אני אתאיסט"
"אה אוקיי"
"מה עושים בתאריך הזה? מה הוא מסמל?"
"9 באב מסמל את חורבן בית המקדש השני על ידי הרומאים , ומה הכי מצחיק? שאני הצאצאית היחידה של הקיסר האחרון . בתאריך הזה צמים, לא אוכלים ולא שותים עד צאת הצום"
"אז את צמה?"
"כן"
"אז גם אני צם"
"אתה לא צריך לצום בגללי ליאו"
"אבל אני רוצה"
"טוב..."
"אני לא בטוח שאצליח לעמוד בזה אבל אני רוצה לנסות"
אני לא מאמינה שליאו צם בשבילי , אף פעם לא עשו בשבילי דבר כזה מכבד.

כמה שעות עברו מאז שסיפרתי לליאו שאני יהודייה ושהוא החליט לצום , בנתיים לא נראה שהוא נשבר למרות שקשה לו ממש. כמו שאני מכירה אותו הוא תמיד רעב וזאת משימה בלתי אפשרית בשבילו אבל הוא מנסה בשבילי ואני מודה לו על זה.
"אוף אני שונאת את המלך הפקיסטני"
"מה הוא עשה?"
"הוא כרגע פרסם שאני סתם נסיכה יפה שמנסה להפיץ את הדת המסריחה שלה לכל העולם. אני כנראה כזו מעניינת אם השם שלי נמצא לו בפה כל הפאקינג יום. אם הוא שוב ידבר אליי ככה בציבור אני לא יודעת מה אני אעשה ליאו אני משתגעת מזה"
"הוא מנסה להיכנס לך לתחתונים אורורה, כמו כולם אם חושבים על זה. וכן את מאוד מעניינת אבל המטומטם הזה לא צריך לדבר עלייך"
"רק אתה הצלחת להיכנס לתחתונים שלי ליאו , וככה זה יישאר לתמיד"
"אני אוהב אותך אורורה"
"גם אני אוהבת אותך ליאו"
"אבל אם אני אגלה שאתה בוגד בי אני אעיף אותך מכל מדינה מפותחת בעולם אל תנסה אותי. זה רק שלי! לא של אף אחת אחרת מובן לך לאונרדו מורטי?!"
"כן אורורה אל תדאגי" הוא אמר ובא לנשק אותי
"אסור,9 באב"
"אוף טוב"

__________________
עוד כמה פרקים לסיום הספר! אנחנו מתרגשות ממש
שירה ונוי❤

מאפיה מלכותיתWhere stories live. Discover now