פרק 39

564 19 11
                                    

נ.מ ליאו

קמתי היום במצב רוח טוב, אורורה לא יודעת אבל היום אני עומד לעשות לה הפתעה , אני מקווה שהיא תאהב אותה .

"ליאו , אני רוצה שנפרסם את הזוגיות בינינו"
תאמיני לי אורורה היום יהיה יותר מסתם לפרסם את הזוגיות שלנו לכל העולם.
"אני זורם עם כל דבר שתרצי . אורורה אפשר לשאול אותך משהו?"
"כן כמובן"
"מה דעתך על זה שנתחתן ביום הולדת 18 שלך שזה גם יום ההכתרה שלך?"
"אני בעד, רגע למה אתה שואל....?" היא שאלה בחשדנות והגיע הזמן לבצע את מה שרציתי.
כרעתי ברך ושהיא קלטה את זה היא התחילה לבכות מהתרגשות .

"אורורה , מאז הפעם הראשונה שנפגשנו ראיתי את האישה הכי יפה שקיימת. אולי בהתחלה באתי עם תוכנת לחסל את המלוכה אבל ככל שהכרתי אותך, גיליתי אישה מדהימה . אישה שאוהבת ילדים , ספרים , אפייה , מדעים ובכללי אישה עם לב רחב כל כך שאני לא מבין מה עשיתי טוב כדי לקבל אותך .אני רק יודע שאיתך אני רוצה לבלות כל יום בחיים שלי , להקים איתך משפחה ולקום מול הפנים הכי יפות שראיתי אי פעם. אז אורורה פניצ'ני, האם תהפכי אותי לאיש הכי מאושר שפאקינג קיים ותינשאי לי?"
פליז שהיא תגיד כן , פליז פליז פליז.
"כן כן ועוד מיליארד פעמים כן!!!!!"
שמתי את הטבעת על הקמיצה השמאלית שלה , פאק זה אפילו יותר יפה שהטבעת על האצבע שלה מאשר בקופסא. גל של רכושנות פרץ בתוכי.
"זאת הייתה הטבעת של אימא שלי, היא אמרה לי שהיא רוצה שאני אביא את זה מתי שאני אתחתן עם האישה של חיי"
"היא מהממת , ואימא שלך תמיד איתך ליאו, פה בלב והיא שומרת עלייך מהשמיים , כמו אימא שלי"

"אני כל כך אוהב אותך אורורה" אמרתי וקרסתי על השפתיים המדהימות שלה .
"אני אוהבת אותך יותר , הרבה יותר ליאו ואל תתווכח איתי!"
"אני מפחד ממך שאת ככה, או בכללי. אל תדאגי את תמיד צודקת"
"מה שרציתי לשמוע ליאו" אמרה בחיוך רחב ונישקתי אותה שוב .
"כל הבנות באירופה ישנאו אותי על ההצהרה הזאת, כולן רוצות אותך" היא עיוותה את הפנים בגועל.
"ורק את קיבלת אותי, וככה זה יישאר עד שאני אמות. גם אם הן יקנאו , הן לא יכולות לעשות לך כלום"
"אני יודעת"

"אורורה? ליאו? אני יכול לספר לכם משהו?" אלכס שאל שהוא נכנס לחדר של אורורה בפחד, מישהו פגע בו?? אני ארצח כל מי שרק יעז לפגוע באחי הקטן.
"כן אלכס כמובן, מה קרה?" שאלתי בחשש, מה הוא עומד לספר לי?
"אל תשנאו אותי אבל....אני גיי..." אלכס אמר בלחץ וראיתי את השפה הרועדת שלו
"באמת? אלכס זה מדהים! תודה שסיפרת לנו" אמרתי וחיבקתי אותו .
"אלכס אתה תמיד יכול לשתף אותנו , ואני ממש מאושרת , שני דברים טובים קרו היום."
"א....אתה לא כועס עליי ליאו?"
"לא אלכס, אני לא כועס עלייך"
"ת...תודה רבה..."
"חשבת שאני אשנא אותך על הנטייה המינית שלך? ממש לא , אני אקבל אותך תמיד אלכס. אתה אחי הקטן ואני אוהב אותך כל כך"
"חשבתי שתכעס....או שתהיה כמוהו..."
"אני לא הוא, אני לא הומופוב"
"אורורה אמרת שעוד דבר טוב קרה היום , מה קרה?"
"ליאו הציע לי נישואים והסכמתי!"
היא מראה לו את הטבעת ואלכס חייך .
"היא מהממת עלייך"

מאפיה מלכותיתWhere stories live. Discover now