פרק 9

1.1K 47 12
                                    

נ.מ אורורה

אני לא מאמינה שהוא עשה את זה.
הוא מהמאפיה. הוא לא כאן כי הוא מתעניין ב"מלוכה עתיקה וחדשה" הוא כאן בגלל המאפיה, אני חייבת לעצור את זה.
אבל....אני יותר מידי עייפה, מחר אני אטפל בזה.
כיביתי את המחשב ואחרי כמה דקות שקעתי בשינה עמוקה.

                         ***

בשעה 9:00 קמתי ואיך לא, ליאו היה בחדר שלי.

"בוקר טוב נסיכה" הוא אמר אבל רק הפכתי את הראש לצד השני ועשיתי כאילו אני ישנה, כדי לשמוע דברים במידה ויהיו.

"את ערה?" הוא שאל בקול חזק אבל לא הזזתי עפעף, אני יכולה לשחק את עצמי מתה  לחצי שעה לפחות .

מישהו התקשר אליו , אני צריכה להיות בפקשב לכל דבר שהוא יגיד .

"הלו לורנצו? היא עדיין ישנה , מה רצית להגיד לי?"

"מחר נבצע את התכנית שלנו , להביא  שמן בוטנים?" לורנצו הזה אמר מהקו השני.

שמן בוטנים? הם מתכוונים להרוג אותי? אז זה התכנית של ליאו? לחסל אותי ולקחת את המלוכה?
לא יקרה , כל עוד אני עדיין עומדת אף אחד לא תקח לי את המלוכה.

"לא , אנחנו לא רוצים לחסל אותה ישר , אנחנו נכריח אותה להעביר אלינו את המלוכה או שנפרסם לכל האויבים של איטליה שהנסיכה אלרגית לדבורים ובוטנים. טוב לורנצו אני צריך ללכת להתארגן , היום אנחנו נוסעים לבקר בבית חולים ילדים חולי סרטן או איזה שיט כזה" הוא ניתק את השיחה.

חיכיתי שליאו ייצא מהחדר שלי וקמתי מהמיטה .
הוצאתי את המחשב ופרצתי לטלפון של ליאו , בתור בוס המאפיה יש לו אבטחה נמוכה ביותר .
גללתי בהודעות האחרונות שלורנצו שלח לו וראיתי את כל התכנית שלהם , אני יודעת שזה חדירה לפרטיות,  אבל הם רוצים לחסל אותי אז. אני מתנקמת בהם בדרכים טכנולוגיים. 
רגע מי זאת סולינה בילאצ'ר?
בדקתי במנוע החיפוש : סולינה בילאצ'ר .
וזה המידע שקיבלתי .
שם מלא : סולינה בילאצ'ר
גיל :18
תפקיד : ציירת 
קורות חיים: נולדה לפאולו והלנה בילאצ'ר
בתאריך 14.7.2005 ברומא .
אבא שלה הוא בוס הקאמורה האיטלקית (האויבים של המאפיה האיטלקית)
רגע מה?! ליאו ניהל מערכת יחסים סודית עם הבת של האויב הכי גדול שלו .
זה מידע מעניין ממש .
ואני יכולה לסחוט אותו.
שלחתי לעצמי את כל ההודעות שלו ושל סולינה , שמרתי את זה בתיקייה מוצפנת שרק אני יכולה להיכנס אליה.

אני הולכת להתנהג כרגיל לגמרי . לבשתי חולצה פרחונית וג'ינס קצר .

"ליאו? אתה בא? אני לא רוצה שנאחר"

"אני בא , רק עושה שנייה שיחת טלפון ובא"

הוא לא יודע שמתי שפרצתי לו לטלפון התקנתי לו משהו שמקליט את כל השיחות ושולח אותם לטלפון שלי.
לקחתי את האוזניות ושמעתי את תוכן השיחה.

"היא ממש חושדת , היום בערב תיכנסו מהחלון , יש במשרד שלי מזרק עם חומר מרדים , תביאו אותו"

ליאו חזר ושמתי לי מוזיקה כדי שזה לא יראה חשוד.
הלכנו לכיוון המכונית והנהג התחיל לנסוע.
אתם חושבים שזה יהיה כל כך קל? אני יכולה בקלות לפרוץ לכם לטלפונים ולפרסם דברים שאתם לא רוצים שידעו.
תאמינו לי עדיף לא להתעסק עם גאונת טכנולוגיה. 

מאפיה מלכותיתWhere stories live. Discover now