נ.מ ליאו
היא סיפרה לי שהיא מתנדבת בספרייה , זה מוזר חשבתי שהיא כמו כל הנסיכות , חושבת רק על עצמה ולא באמת אכפת לה מהעם שלה .
היא גם קוראת ספרים , איזה נסיכה בימינו קוראת ספרים? התשובה היא אף אחת,טוב חוץ מאורורה .
שלקחתי את העבודה חשבתי שיהיה קשה להתחבר אליה אבל מסתבר שטעיתי , היא הייתה צריכה אוזן קשבת ואין לי בעיה להיות האוזן הקשבת בשבילה כי זה ישתלם לי בעתיד.
הטלפון שלי צלצל , ראיתי שזה הסגן שלי
"כן לורנצו? למה התקשרת?"
"רציתי לבדוק אם גילית עוד דברים עליה ועל המלוכה , גילית?"
"כן גיליתי"
"מה הם?"
"לורצנו אל תשכח שאני הבוס שלך ולא אתה שלי"
"ברור אדוני , אני מצטער נסחפתי"
"גיליתי שהיא לומדת בחינוך ביתי עם מורות פרטיות ושהיא קונה רק דברים מיד שנייה והיא מאוד אוהבת ספרים"
גם אני שחושבים על זה . היא שאלה אותי מה הסגנון המועדף עליי בספרים אז עניתי לה מאפיה , אני אוהב לראות איך אנשים שחושבים שהם מבינים איך המאפיה עובדת אבל בעצם הם לא יודעים כלום. פתאום אני רואה במסדרון עיניים כחולות שבוהות בי , פאק.
אולי היא לא שמעה כלום , לפחות זה מה שאני מקווה .כשהלכנו להתנדבות הזאת עם ילדים לא הבנתי איך היא סובלת את היצורים הקטנים והמעצבנים האלה.
היא לבשה בגדים קצרים כי הטמפרטורות משתגעות בתקופה הזאת של השנה
כשהיא נכנסה לספרייה גל של מפלצונים רצו אליה
"היי כולם" היא אמרה בחיוך וחיבקה את הילדים שרצו אליה
"ליאו" היא קראה לי וקמתי מהכורסאות הגדולות והנוחות שעליהן ישבתי
"כן אורורה?" היא הסתכלה עליי בפרצוף זועף.
"הנסיכה אורורה" תיקנתי את עצמי כשנזכרתי שאנחנו ליד אנשים
"בוא תשב איתנו, אני לא רוצה שתהייה לבד"
"אני בסדר לבד, תודה ."
"ליאו..."
"בסדר..." נאנחתי והזזתי את אחת הכורסאות ליד המקום בו אורורה והמפלצונים ישבו
קיבלתי המון הודעות מהסגן שלי
"אני ליד אורורה מטומטם אחד,תפסיק לשלוח לי הודעות. היא חושדת" כתבתי לו וכיביתי את הטלפון.
השעה 18:34, אורורה במיטה שלה קוראת ספר ואני יושב בכורסא
אבא שלי שלח לי הודעה פתאום אחרי הרבה זמן שלא, זה כנראה משהו חשוב."מה שלום המאפיה? איך אתה מסתדר?"
"בסדר" עניתי תשובה יבשה וקצרה
"חשבתי לבוא לבקר אותך"
"אני לא בבית,אני בחופשה" שיקרתי
"אז בפעם אחרת" אבא שלי כתב לי וסגרתי את הטלפון.
אסור שהוא ידע.
YOU ARE READING
מאפיה מלכותית
Romance*הספר הושלם❤* *ספר ראשון בסדרת הנסיכות של אירופה* (יכול להיקרא כספר יחיד) ליאו הוא בוס המאפיה האיטלקית שרוצה את הכוח של משפחת המלוכה , אבל לפני זה ,הוא צריך ללמוד את האויב . כשהארמון מפרסם רשימת דרישות לשומר ראש של הנסיכה אורורה הוא מבין שזה הזמן של...