פרק 30

609 25 10
                                    

נ.מ אורורה

זה מוזר פתאום לחזור לארמון , שכולם מקרקרים סביבי . יש פעמים שאני כמעט מרגישה התגעגעות לסן מרינו.
כמעט.

אלכס הלך ליום הראשון בבית הספר החדש שלו והוא יודע לא לספר שהוא מכיר אותי. 
הוא שלח לי הודעה , אין לו שיעור?

אלכס: אורורה משעמם לי
אורורה: אתה לא בשיעור ?
אלכס: הפסקה , אוף למה לא הבאתי ספר?
אורורה: תקרא דיגיטלי,  לשלוח לך ספר שאהבתי?
אלכס: אוקיי

שלחתי לו את הספר 'ממלכה נופלת' מאת אשלי זווארלי. אחד הספרים האהובים עליי.

ליאו בטלפון , ככה כבר שעתיים .  מה אני אגיד לכם? 100% הגנה.

מישהו דפק בדלת וליאו מיד נדרך .
"מי זה?"
"רפאל, הוד מעלתך אני צריך לדבר איתך" רפאל הוא אחד היועצים הוותיקים של אבא שלי. יש לי תחושה שהוא ידבר איתי רק על דבר אחד, שידוך ונישואים.
בלית ברירה אמרתי "תיכנס"
ליאו נראה מתוח.
"ליאו תירגע , הכל בסדר הוא לא יפגע בי"
"את בטוחה אורורה?"
"כן , כי אתה איתי כאן"
רפאל פתח את הדלת והתיישב יחסית רחוק ממני כי זה הפרוטוקול. 
"הוד מעלתך , לאונרדו" אמר וקד לכיווני. שאר העובדים קוראים לליאו בשם המלא שלו? מעניין , אני אבדוק את זה.

"על מה רצית לדבר?" שאלתי למרות שאני יודעת את התשובה .
"נושא רגיש , לאונרדו אני צריך לבקש ממך לצאת"
"הוא לא יוצא, או שתספר לשנינו או שתצא , יש לך שני אפשרויות". עמדתי על שלי, נמאס לי שמחשיבים אותי בתור ילדה קטנה.
"אבל הוד מעלתך .... זה לא נושא ששומר הראש שלך צריך לשמוע"
"תסלח לי שאני אומרת את זה רפאל , אבל אני סומכת על שומר הראש שלי יותר ממה שאני סומכת עלייך,  ואתה מתווכח עם יורשת העצר של איטליה אל תשכח את זה! אם אמרתי שהוא נשאר אז הוא פאקינג נשאר!" האדרנלין בער בי , אף אחד לא יזלזל בי ככה.
ליאו חייך אליי , הוא האיש שאני הכי סומכת עליו בעולם.
הפנים של רפאל נפלו, אסור לנסיכות לקלל בציבור או בכלל. מי שואל אתכם??? אני פאקינג אדבר איך שפאקינג באלי!
"ס...סליחה הוד מעלתך אבל שמעתי נכון?"
"כן שמעת פאקינג נכון! עכשיו תגיד לי מה באת להגיד או שהדלת שם. הזמן שלי יקר וכרגע בזבזת לי שתי דקות מהחיים על שום דבר"
"כמובן הוד מעלתך.... לגבי השידוכים , הנסיכים יבואו מחר לפגישות אישיות איתך"
"ואם לא מתחשק לי לפגוש אותם? מה תעשו?"
"נמצא לך את ההתאמה המתאימה ביותר אלייך"
"אתה יכול לבטל, אין לי שום כוונה ורצון להתחתן עם אחד מהם"
ליאו עוד שנייה ריסק את המראת איפור.
"א...אבל הוד מעלתך...זה החובה שלך כלפי המדינה".
"אין בעיה. אז אתה יכול לדחוף את החובה המזדיינת הזאת אתה יודע לאיפה , אני לא עומדת להתחתן עם החבורת סאדטיסטים הזאת!!! מובן לך רפאל או שאתה צריך בכתב גם?"
"כ..כן מובן לי..." קד ויצא במהירות מהחדר שלי

"אוף אני שונאת שכולם חושבים שאני ילדה קטנה שצריכה שכולם ידאגו לה , אני ליטרלי עוד חודש בת פאקינג 18"
"נכון, אני עוד שנייה ריסקתי לרפאל הזה את הפנים מאיך שהוא דיבר אלייך, למרות איך שהוא הסתכל אלייך. זה היה נראה שהוא רוצה לדחוף את הזין הקטן שלו לתוכך".
"איכ איכ איכ"

מאפיה מלכותיתWhere stories live. Discover now