לכבוד 10k קריאות החלטנו לכתוב בשבילכם פרק בונוס למאפיה מלכותית❤
נ.מ אלכס
אני שונא להיות במסתור , בגלל מה שקרה שהייתי בן 11 אבא שלי החליט עם עצמו שהכי טוב שאני אהיה בצללים ולא אתערב בשום עינייני המאפיה. שזה די מבאס אבל אני שורד את זה. את אחי הגדול ליאו לא ראיתי כבר קרוב לשנתיים ולא דיברנו קרוב לשנה. לפי אבא שלי ליאו הוכתר ביום הולדתו ה18 להיות הקאפו די קאפי החדש של איטליה. אני מפחד בשבילו שהוא יהפוך להיות כמו אבא.
שקמתי בבוקר, הסתכלתי על השעה וראיתי שהשעה רק 05:25 , אני בדרך כלל לא קם כזה מוקדם. שקמתי מהמיטה כדי לשתות מים שמעתי צפצופים מוזרים מתחתית המיטה שלי, מישהו היה לי בדירה? התכופפתי וראיתי תיק שאני לא זוכר שקיים אצלי. פתחתי אותו וראיתי פצצה , פאק זה לא קורה לי. במהירות ניטרלתי את הפצצה ושסיימתי נשכבתי על המיטה בחוסר אנרגיה ויאוש טוטאלי. מישהו גילה על הדירת מסתור שלי פאק זה לא טוב. אני חייב מקום אחר לשהות .
התקשרתי לליאו , אני מקווה שהוא לא עם אחת הזונות שלו ושהוא יענה לי.
"ליאו..."
"מה קרה אלכס?" אוקיי הוא ענה לי, מוזר אבל אני לא עומד להתעמק בזה
"אממ...זה ישמע מוזר אבל..."
"תגיד לי...הכל בסדר" הקול שלו נשמע חלש יותר ומאופק, יש אישה איתו?
"אני יכול לעבור לגור איתך?"
"כן בטח אבל למה?"
"כשאני אבוא אני אסביר לך הכל. אני בדרך"
"אני באחוזה בסן מרינו, בוא." סן מרינו? מה לעזאזל ליאו עושה בסן מרינו?התקשרתי לאבא , עד כמה שהוא מתעלל בנו הוא לא רוצה שנמות.
"היי אבא..."
"אלכס מה אתה רוצה?"
"שמו לי מטען מתחת למיטה, אני יכול ללכת לדירה של ליאו?"
"רק בתנאי שאתה לא מפריע לו מובן?"
"ברור אבא. למה שאני אפריע לו?"
"לא משנה"המונית שהזמנתי מחכה לי בחוץ , בנתיים אני מסתכל על כתבות שתוהות לאן הנסיכה אורורה נעלמה , היא נחטפה? מי המטומטם שיחטוף את הפאקינג אישה בעלת הכי כוח בעולם???
"שלום בחור צעיר לאן אתה רוצה לנסוע?"
הבאתי לו את הכתובת של האחוזה והתחלנו בנסיעה , למרות שאני ממש עייף אני לא עומד לעצום עיניים כדי להיות בטוח שאני נוסע למקום הנכון ולא חוטפים אותי. בצוואה של סבא , הוא הכניס אותי ,את ליאו ואת אחיות שלי . בגלל שדיאני בת היא קיבלה דירה קטנה יותר , מה שהיא תירש רק מתי שהיא תתחתן , שוביניזם אני יודע. מליסה וקמילה גם כמו דיאני ירשו דירה שהן היו אמורות לקבל מתי שהן היו מתחתנות. בנוסף לדירה שכל אחת קיבלה , סבא שהוא הוריש לכל אחת כמה מיליונים טובים.
אבל בגלל שהן מתו אז הוא שינה בירושה שליאו יקבל את הדירות שלהן ואם זה לא מספיק אז הוא גם ירש כמה אחוזות ברחבי אירופה , כמה מועדונים וגם כמה מחסני נשק. אני לעומתו ירשתי גם כמה אחוזות ברחבי אירופה אבל רק מועדון אחד ומחסן נשק אחד. סבא שלנו הוריש לי ולליאו את כל ההון שלו, לליאו הוא נתן 80% מההון שלו, בגלל שהוא הקאפו הבא וכל השיט הזה , גם אני קיבלתי כסף, לא הרבה כמו ליאו אבל יותר מאדם ממוצע , הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר. שלא תבינו אותי לא נכון, זה מלא כסף. קרוב לחמש עשרה מיליארד אירו, אין לי מושג מה לעאזל אני אעשה עם הכסף הזה אז בנתיים אני לא נוגע בו. בסופו של דבר אני וליאו ירשתי ביחד 15 אחוזות בכל רחבי אירופה, 27 מועדונים ו44 מחסני נשק וקרוב למאתיים מיליארד אירו. אנחנו בין האנשים הכי עשירים בעולם. אוף אני כל כך מתגעגע אליהן , עם דיאני עם עושה כל יום שיחת ווידאו. היא ממש גדלה והפכה להיות מהממת . אני מקווה שאבא לא מרביץ לה.
YOU ARE READING
מאפיה מלכותית
Romance*הספר הושלם❤* *ספר ראשון בסדרת הנסיכות של אירופה* (יכול להיקרא כספר יחיד) ליאו הוא בוס המאפיה האיטלקית שרוצה את הכוח של משפחת המלוכה , אבל לפני זה ,הוא צריך ללמוד את האויב . כשהארמון מפרסם רשימת דרישות לשומר ראש של הנסיכה אורורה הוא מבין שזה הזמן של...