No pár dní jsem to nějak přežila. Pořád jedno a to samý. Buď jsme byli doma nebo v nějaké restauraci jinak nic moc. No a dnes je den D. Dnes se uskuteční můj útěk. Ale taky hezky od začátku. Takže probouzím se a... Pay leží vedle mě. Nebo přesněji já ležím na něm.
Já- Proč tu zase jsi? Ne že bys mi vadil, ale je to divný.
Pay- Pořád máš noční můry. Co sw ti v noci vůbec zdá?
Já- O tom jak se táta rozešel s mámou. Byli jsme u soudu a po mně chtěli abych mluvila a z toho mívám takové sny.
Po tváři mi steklo pár slz a já jsem si je rychlé utřela.
Pay- To je dobrý. Půjdu udělat snídani.
Vstal a odešel. Tak se jdu teda převléct.Sešla jsem dolů a Pay už dával na stůl lívance. Rozeběhla jsme se za ním a začal jsme to všechno hltat.
Pay- Ale tady má někdo hlad.
Já- Já jsme ještě ve vývinu takže musím jíst.
Momy- Nic blbějšího tě nenapadlo?~~~~~
Je večer. Teď už by se měl uskutečnit můj plán. Prostě počkám až usne a pak uteču. Konečně uteču domů. Teda pokud se to povede.
Momy- Tak jsou tu dvě možnosti buď se mi to povede a už nikdy ho neuvidím nebo se to posere a on mě zabije.
Jdu se převléct do černého abych nebyla zas tak nápadná.Tohle jsem si vzala. Něco jsem naházela do batohu co tam byl v šatně.
Už byla asi půlnoc a já jsem pomalu vyrazila. Musím jít hodně potichu. A chvíle napětí a... Jsem venku! No ale ještě nemůžu slavit. Ještě jsem se nedostala pryč od tohohle člověka tak úplně. Takže zdrhám!Pov Payton
Jenom se převaluju v posteli a nemůžu spát. T/j je dneska v noci nějak v klidu. Většinou touhle dobou jsme už u ní seděl a uklidňoval ji. Teda ona o tom neví, ale dobrý. Neusínal jsem tam jen tak náhodou. Po asi třech dnech co jsem ji začal sledovat jsem se zamiloval. Proto je teď tady se mnou. Chci ji mít jen pro sebe. Tak jdu za ní třeba mi to ráno promine. Otevřu dveře a... T/j nikde! Ne ne ne ne to není možný! Jak mohla utéct? No to je jedno musím ji najít. Pátrají po ní i jiní mafiáni a já jsme ji i tak trochu zachránil. Zavolám nějakým chlapům aby mi pomohli ji najít.
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?