Po nějaké době jsem se vzbudila a někdo mě objímal kolem pasu. Chvíli jsme přemýšlela kdo to mohl být, ale Pay rozhodně ne. Otočila jsem se a viděla jsem jak vedle mě krásně a roztomile spí Bryce. Kdo ví proč zrovna on, ale proč ne. Podívala jsem se na hodiny a byli čtyři ráno. Vik že už bych neusnula a tak jsem si šla sednout na parapet okna co tam byl. Zrovna byl východ slunce. Bylo krásné a vždycky jsem se dívala s Payem. Zase mi tekly slzy po tvářích a nechala jsem to tak. Teď už je stejně pozdě. Možná to tak bude lepší pro všechny.
Pov Payton
Život už pro mě prakticky nemá žádný smysl. T/j má sice ten čip, ale tam nemůžeme najít. Nikde. Už ji nikdy neuvidím. Celou noc jsme nespal. Jak jinak že. Teď se dívám na východ slunce jako kdysi s T/j a doufám že někde tam v dálce se T/j dívá taky. Celé hodiny jsem probrečel a je to k ničemu. Stejně už ji neuvidím takže pokud ji nenajdu nikde je tu plán B.Konec pov Payton
Z okna jsme koukala celkem dlouho a hodně jsem přemýšlela.
Momy- Ty si tu hlavu jednou zavaříš a pak budeš blbá jak poleno!
Takhle po mně křičeli moje myšlenky a já jsem je ignorovala.
Bry- T/j proč nespíš?
Já- Nemohla jsme spát. A proč jsi spal se mnou?
Bry- Nevím. Nějak jsem k tobě musel zabloudit.
Já- Když myslíš.
Vstala jsem a chtěla jsme se již převléct do šatníku ale Bryce si mě stáhl za sebou do postele.
Já- Co děláš?
Bry- Chyběl mi někdo na mazlení.
Já- Ale jenom chvilku.
Bry- Neboj.
Já- Jenom proč jste chtěli vědět jak zapomenout na svoji minulost?
Bry- Jsme mafiáni a prcháme před cajtama a chceme začít od znova.
Já- Vy jste taky mafiáni?
Bry- Co je T/j?
Já- Je úplná náhoda že jste mě potkali nebo sítě to plánovali?
Bry- Proč to potřebuješ vědět?
Já- Na něco jsem se že ptala tak odpověz!
Bry- Všechno ti to vysvětlí Noah.
Já jsem hned vyskočila na nohy a rozběhla jsem se k Noahovi do pokoje. Rozrazila jsem dveře a hned jsem ho ska budit.
Já- Vstávej ty parchante!
Noa- Co jsem ti udělal?
Já- Běž dolů a cestou ven ještě Bryce a Taylera.
Šla jsem do kuchyně a naštvaně jsem tam seděla. Pak všichni tři pomalu sešli dolů (btw bylo 6:39)
Já- Tak a teď mi vysvětlete jestli to byla náhoda.
Noa- Co byla náhoda?
Já- Věděli jste o mně delší dobu nebo ne?
Tay- Jasně že ne.
Já- Tak jak to že jste mafiáni? A vím že mafiáni si dokáží hodně dobře zjišťovat informace. A teď pravdu.
Noa- No dobře. Stopovali jsme tě. Stačí?
Já- Proč?
Tay- Tvůj fotřík nám něco dluží. A ten tvůj Payton taky. Takže si vezmeme tebe když nám nechcou dát prachy.
Zvedla jsme se a chtěla jsem odejít do pokoje, ale...Baf
Pokračování příště😜🤪😜🤪
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?