6

384 7 0
                                    

Normálně jsem dojela domů a udělala to co vždycky večer.

Ráno
Normální rutina jako vždy.

Dneska jsem jela do školy na skatu a nechtělo se mi pořád jezdit stejnou cestou tak jsem to vzala zkratkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dneska jsem jela do školy na skatu a nechtělo se mi pořád jezdit stejnou cestou tak jsem to vzala zkratkou. Ale ne tou co vždycky. Jinou. Ale byla to další taková temná ulička. No normálně jsem jela a zase tam bylo nějací kluci.
Momy- No twl další fetky.
Jela jsme kolem nich a všichni na mě čuměli div jim oči nevypadli z důlků. No a pak mě zastavili.
Momy- Twl zase?
?1- Copak tady dělá taková kočička?
Já- Nic pro tebe.
Nebylo jich tam moc. Byli tři.
?2- Uuuu kočička má drápky.
?3- A umí škrábat a kousat to se mi líbí.
Zase jsem zastoupila na skate a chtěla jsem se rozjet, ale ti debilové mě chytli a někam mě vedli. A aby toho nebylo málo tak mi dali něco do pusy. Táhli mě do nějaké budovy.
?- Znova se vidíme T/j.
Už podle hlasu jsem poznala kdo to je.
Já- Payi?
Špitla jsem potichu. (Jo to něco už mi dávno z pusy vytáhli)
On byl pořád ve stínu tak že na něj nebylo vidět a teď z toho stínu vystoupil. Byl to Pay.
Pay- Kluci už ji pusťte.
No konečně. Skoro mi utrhli ruce.
Já- Můžete mi vysvětlit proč jste mě znova unesli?
Pay- Já tě miluju T/j.
Já- Tohle ale není pořádný důvod.
?1- Nechci vám do toho kecat, ale neměli bysme se seznámit?
Pay- Ok. Tohle Dylan, Jaden a Chase. Stačí Jadene?
(Jaden-jad, Dylan-dyl, Chase-Chas)
Jad- Jo teď už jsem spokojenej.
Já- Tak když už vás znám řekněte mi to konečně?
Pay- Důvod už znáš-
Já- Ale to pro mě není důvod! Takže dokud to nebudeš vědět tak mě nech! A pro vás platí to samé!
Vztekle jsem odešla. Před tou budovou jsem nastoupila na skate a jela jsem do školy. Samozřejmě už pozdě.

Pov Payton
Když T/j odcházela měl jsme pocit že už nemám pro co žít.
Jad- Tak my už asi půjdem aby jsi měl prostor na přemýšlení.
Ale to je vážně ten můj důvod proč jsem ji dvakrát unesl. Protože ji miluju. Ani neví jak moc. Asi budu muset uskutečnit plán který je záložní, ale T/j si o to řekla. A jak jsem ji zase našel? Měla na sobě takový malý čip takže jsme nemuseli běhat po lese.

Konec pov Payton

I don't know what is love /Dokončeno\Kde žijí příběhy. Začni objevovat