Další den ráno jsem se vzbudila a Pay byl na mně úplně nalepenej. Byla jsem ráda když jsem se po půl hodině dostala z postele. Hned jsem mířila do koupelny si udělat hygienu. Pak jsem se šla převléct.
Tohle mi kdysi dávno vybral Paypálek můj v obchodě. No a já si to chci konečně vzít. Vlasy jsem si nechala tak jak byly akorát jsem si je trochu učesala. Vešla jsem zpátky do pokoje a Pay už byl vzhůru.
Pay- Ale tady šípková růženka si přivstala.
Já- Já ti dám šípkovou růženku.
Pay- A ještě sis vzala to co jsem ti kdysi koupil ještě lepší.
Já- Hele nech toho jinak si to vezmu někdy do školy a budeš mi úplně jedno.
Pay- Ale notak čiči. Nebuď naštvaná.
Já- Udělal sis to sám Paypale.
Pay- Takže Paypal jo?
Já- Takže čiči jo?
Pay- Hej já se ptal první.
Já- A já druhá. A navíc dámy mají přednost.
Pay- Ty ještě nejsi taková dáma.
Já- Jak myslíš. Půjdu takhle s Vinniem ven. A seš mi úplně jedno.
Pay- Notak to ne!
Já- Ale jo. A běž pryč a aspoň týden mi nelez na oči!
Pay- Jak myslíš, ale dávej si na něj pozor.
Já- Nebudeš mi radit! A pakuj pryč!
Hned co odešel jsem se šla převléct.Dala jsem si tohle a šla jsem se nasnídat. Na lednici byl přilepený lístek.
T/j musela jsem ještě do práce, snídani a oběd máš v lednici a je tam dost i Paye tak ať si dá s tebou.
S láskou máma <3
Momy- Ten je na mě teď nasranej a já na něho takže na oběd ho zvát nebudu.
Šla jsem zavolat Charli aby přišla, protože jsem se nudila. Po dvaceti minutách někdo zazvonil. Rozběhla jsem se ke dveřím a skoro jsem si rozbila držku.
Já- Ahoj Charli.
Hned jsem ji objala.
Char- Nevadí že jsem vzala Chase?
Já- Ne nevadí.
Chas- A kde máš Paye?
Já- Pohádali jsme se.
Char- Chuďátko malé.
Charli mě znova objala.
Chas- Hejj!
Já- Ty se s ní mazlíš i doma já ji vidím jenom ve škole a někdy s ní jdu i ven, ale ty ji máš pořád, takže teď je moje a až opustíte tenhle dům je zase tvoje.
Chas- Ok.
Tři hodiny jsme si tam povídali a pak došla mamka.
Char- Tak my už půjdem.
Já- Tak jo. V pondělí ve škole. Čau.
Char- Čau.
Ještě mě objala a pak odešli. Já jsem sebou švihla na gauč a rozbrečela jsem se do polštáře.
Ma- Co je T/j?
Já- Pohádali jsme se s Payem a když jsem teď viděla Charli a Chase jak jsou šťastní tak jsem si uvědomila jak jsem blbá.
Ma- Nejsi blbá. Jenom si nenecháš od někoho skákat po hlavě. Možná bys za Payem měla dneska nebo zítra zajít, ale je to na tobě.
Já- Jsem ráda že tě mám.
Objala jsem ji a utřela jsem si slzy.
Ma- Tak jestli máš teď čas tak za tím jdi.
Já- Tak jo. Jdu se převléct.
Ma- To ani nemusíš. Jsi krásná ve všem.
Já- Zase nepřeháněj mami. Pojedu na skatu a kdybych se večer nevracela tak jsem zůstala s Payem. Ale dám to vědět. Čau.
Ma- Čau.
Vzala jsem si skate a jela jsem.
Proč pořád jezdím na skatu? To je jedno.
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?