13

276 6 0
                                    

Už jsem šla ze školy domů. Samozřejmě že jsem šla s holkama a za náma šel Vinnie.
Char- Řekla bych že se mu líbíš. Pořád se na tebe kouká.
Já- Ty oči si může i vykoukat, ale já mám Paye.
Ava- Asi přišel moc pozdě, ale já jsem ještě volná, takže může být se mnou.
Addi- A jako přijde ti že já snad kluka mám? Taky bych si ráda nějakého našla.
Já- Jé když si vzpomenu na tu dobu když jsem byla ještě single. Jo máte to těžký holky.
Poplácala jsem Addi a Avani po rameni a všechny jsme se začali smát. Proč mám pocit že nás odposlouchává? Jen tak by za náma nešel. A ještě navíc když ráno přišel úplně opačným směrem. No to je jedno zase přemýšlím nad něčím co se ani nestane. Nebo se to nesmí stát.
Já- Už jsem doma!
Hned co jsem zavřela dveře kolem krku mi skočil Pay.
Já- Ale snad jsem ti tak moc nechyběla nebo jo?
Pay- Ani nevíš jaká tady byla nuda. S tebou je aspoň zábava.
Já- Tři měsíce to ještě vydržíš. Nebo ti nic jiného nezbývá.
Pay- Máš pravdu. Aspoň že tě každý den uvidím.
Já- Ty jsi moje malé bobátko. A nikdo mi tě nevezme.
Dala jsem mu pusu a šla jsem se převléct.

Dala jsem mu pusu a šla jsem se převléct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pay- Tohle ti do školy zakazuji nosit.
Já- Snad se nebojíš že tě opustím kvůli nějakému debilovi od nás ze školy?
Pay- Nikdy nevíš.
Stáhl si mě za sebou do postele a mazlili jsme se dokud někdo nezazvonil.
Já- Jdu otevřít.
Pay- Jdu s tebou.
Sešli jsme dolů a já jsem otevřela.
Momy- Twl co ten tady dělá?
Já- Vinnie co tady děláš?
Pay- Vy se znáte?
Já- Potom ti to všechno vysvětlím.
Vin- No jen tak mě napadlo jestli nechceš dneska má skate, ale asi ne. Tak zítra ve škole T/j.
Já- Nevím jestli jsi to zjistil, ale zítra je sobota a do školy se v sobotu nechodí, ale jak chceš klidně zítra do školy běž.
Zavřela jsem dveře a utíkala jsem nahoru do postele.
Já- Ty znáš Vinneho?
Pay- Jo. Je to mafián který se snaží dostat na moje místo. A jak to že on zná tebe?
Já- Dneska přišel k nám do školy jako nový žák a ředitel ho posadil vedle mě.
Pay- Dávej si na něj radši pozor. Je nebezpečný.
Já- Tak můžeš se mnou taky chodit do školy ať máš jistotu.
Pay- No to víš že jo. Už tak mám moc práce a ještě s tebou budu chodit do školy.
Usmála jsem se a zase jsme se začali mazlit.

I don't know what is love /Dokončeno\Kde žijí příběhy. Začni objevovat