7

363 7 0
                                    

Díky Paytonovi jsem došla na konec první hodiny a ještě jsem to tam musela vysvětlovat. Takže pak jsem to šla vysvětlit ještě ředitelovi a pak jsem byla po škole. Super. Takže ještě dvě hodiny po škole jsem tam seděla a nic jsem nedělala.
Momy- Proč je před školou to černé auto? No nic za chvíli už konečně půjdu.
Tak jsem tam ještě deset minut seděla a pak mě konečně pustili. Před školou pořád bylo to černé auto a já jsem to nějak extrémně neřešila. No to byla ale asi ta největší chyba. Z auta vylezli nějaké gorily (jako bodyguardi) a šli ke mně. Rychle jsem hodila skate na zem a rozjela jsem se. Jela jsem tak rychle že se divím že jsem se ta tom udržela. Samozřejmě že běželi za mnou a já jsem je potřebovala nějak setřást. Ale jak? Vjela jsem do nějaké uličky, ale... byla slepá.
Momy- Teď jsem vážně v prdeli.
Přiběhli ke mně a dali mi nějaký hadřík k puse a i když jsem nechtěla usnula jsem.
A zase jsem se probudila v té známé místnosti.
Momy- No twl zase?
A kdo tam neseděl zase v křesle? Payton.
Pay- Promiň T/j ale jinak to nešlo.
Já- Co jinak nešlo?! Tobě tohle všechno přijde normální?! Třikrát mě takhle někam odtáhnout aby jsi mi řekl že mě miluješ a pak mě jenom využil nebo zabil! Zas tak blbá ještě nejsem!
Chtěla jsem odejít pryč, ale on mě chytil pod krkem a přimáčkl mě ke zdi.
Pay- Tak teď poslouchej celou dobu jsem na tebe byl hodný snažil jsem se ti splnit každé přání a ty jsi dvakrát sprostě utekla, ale teď už ti to nevyjde. Prostě se smiř s tím že budeš do konce života se mnou ať chceš nebo ne a to že jsem ti asi milionkrát řekl že tě miluju je pravda tak co máš pořád za problém?!
Sotva jsem dýchala natož abych mu ještě něco odpověděla.
Pay- Ještě jednou se pokusíš utéct a už nikdy to nebude ten starý Pay ale úplně jiný.
Pustil mě a odešel. Jasně že zamkl. Já jsem sebou hodila do postele a rozbrečela jsem se. Takže už nikdy neuvidím mámu nebo holky. Budou mi hrozně chybět, ale jestli nechci umřít musím tu zůstat. Brečela jsem hodně dlouho a je dost možné že mě někdo sledoval. A proč si to myslím? Protože jsem na sobě cítila něčí pohled. Otočila jsem se a stáli tam...

I don't know what is love /Dokončeno\Kde žijí příběhy. Začni objevovat