Vzbudila jsem se v nějakým pokoji, ale byl úplně jiný. Chtěla jsem se zvednout, ale byla jsem k posteli přivázaná. Různě jsem sebou kroutila abych se z toho dostala. Nešlo to. Po nějakých deseti minutách jsem slyšela dupot a pak cvakl zámek u dveří. No nečekala bych zrovna jeho, ale dobře.
Já- Vinnie co to má bejt?!
Vin- No už jsem tu říkal že se mi líbíš?
Já- Ne neříkal a i kdyby jo mám někoho jiného takže si dej odchod! A pusť mě!
Vin- Ne. Odteď jsi moje! A klidně už zapomeň na toho Paytona nebo co to je.
Já- Ne! Pusť mě! Já tady s tebou nebudu! Miluju Paye a ne tebe!
Hned potom co jsem tohle řekla sehnul se ke mně.
Vin- Tak tohle zabolelo. Budeš potrestána!
Hnusně se usmál a odešel. Taky mě odvázal a já jsem se zbalila do klubíčka a rozbrečela jsem se.
Momy- Proč tu nemůže být Pay? Proč jsem si tohle zasloužila?
Pak jsem zase slyšela dupot, ale nějak jsem se nehýbala.
Vin- Ale čiči snad se nebojíš.
Já- Pusť mě domů! Co po mně chceš?
Vin- No víš mezi mafiánama jseš docela vzácné zboží a tak jsem si tě musel ukradnout.
Já- Ale Pay už si mě ukradl tak co tě žere? Prostě už jsem Paytonova a nikdy nebudu nikoho jiného!
Asi byl dost naštvaný a tak mi dal facku.
Vin- Teď se smiř s tím že jsi moje!
Vytáhl řemen a začal mě s ním bít. Ze všech těch ran mi už tekla krev a on nepřestával.
Vin- Příště už tě nebudu tak šetřit!
Zařval a odešel. Zase jsem se schoulela do klubíčka. Po chvíli tam přišla celkem mladá holka a vydezinfikovala mi to. Pak zase přišel Vinnie.
Vin- Tak co? Už víš že na mě nemáš řvát?
Já- Stejně pořád miluju Paye.
Vin- Jak myslíš.Pov Payton
T/j se nějak podezřele dlouho nevrací a tak to půjdu omrknout za otcem.
(Mamka T/j bude pořád jako Emily)
Já- Emily nepřijde vám že se T/j nějak dlouho nevrací?
Emi- Jo je to divné, ale ty mi tykej. Pak se cítím moc stará.
Já- Dobře. Jdu se po ní podívat.
Rychle jsem nasedl do auta a jel jsem k otci. Po cestě jsem ještě zavolal klukům aby mu šli pomoct.
P/t- Co se děje Payi?
Já- T/j se někam ztratila.
P/t- Musíme ji rychle najít. Tohle byla jediná holka která byla normální.
Já- Budu dělat že jsem to neslyšel.
Šli jsme do místnosti kde jsou samé počítače a senzory. Ještě že má T/j na sobě ten čip.
Jad- Co se zase stalo?
Já- Jak zase?
Jad- Kašli na to nic jsem neřekl.
Chas- Tak co se stalo?
Já- T/j někdo unesl. A myslím že vím kdo.
Dyl- Fakt? A kdo?
Já- Nevím to na sto procent, ale asi na padesát je to Hacker.
P/t- Kde ten se tady vzal?
Já- Přišel k T/j do školy jako nový žák, pak ho dali k T/j do třídy a ještě do lavice. Už jednou byl provokovat u T/j doma, ale ona ho odmítla a jestli se jí teď kvůli mně něco stane tak je se mnou konec.
P/t- Nic se jí nestane, protože už ji máme. Podívej se.
Někde v lese na mapě bylo zelené kolečko a to je čip T/j.
Já- Hned tam jedem.
Nasedli jsme do auta a jeli jsme do toho lesa.
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomantiekPayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?