Nevím který z nich, ale jeden mi něčím praštil a já jsem upadla do bezvědomí. No po pár hodinách jsme se vzbudila přivázaná na židli. A samozřejmě kolem mě stali kluci.
Já- Proč mi to děláte?
Noa- Teď budeš poslouchat. Od teď jseš prostě naše a nikdo jiný tě nezachrání.
Oči se mi celé zaplnili slzami a skoro jsem je dokázala zadržet.
Noa- Už ji můžete odvést do pokoje.
Kluci mě odvázali a já jsem byla rychlejší než oni a tak jsem běžela dat Noahovi pěstí. Svalil se k zemi a vypadalo to jakoby upadl do bezvědomí. Čekala jsem že toho vydrží víc.
Bry- Na nás už si netroufáš?
Já- To si jenom myslíš.
Oba jsem nějak přeprala a rychle jsem utíkala do pokoje pro všechny moje věci. Pak jsem utekla a šla jsem na letiště.Pov Payton
P/t- Payi už ji máme!
Já- Kde?!
P/t- Na letišti. Asi čeká na letadlo.
Já- Musíme tam rychle jet!
Rychle jsme šli k autu a jeli jsme co nejrychleji na letiště. Vešli jsme do haly, ale nikde nebyla.
Já- Jsi si jistý že to bylo tady?
P/t- Víš že se to nikdy nemýlí.
Já- Tak po ní vyhlašuje pátrání.
P/t- Počkej je to tady blízko.
Šli jsme k jednomu koši a tam byl ten T/jin náramek. Ano to byl ten čip. Život už nemá žádný smysl. Už ji nikdy neuvidím.
P/t- Payi vnímej!
Já- Co? Jo?
P/t- Pojď jedem domů.Konec pov Payton
Běžela jsem zase na to letiště na které jsme doletěla.
Já- Dobrý den. Neletí teď nějaký let do Severní Karolíny?
?- Ano ale ten už asi nestihnete.
Já- Zaplatím vám ho, ale prosím nechte mě letět. Potřebuju to.
?- Dobře. Bude to *cenu si zase vymyslete* dolarů.
Rychle jsme to paní dala a ona mi dala letenku. Hned jsme běžela na všechny ty kontroly a všechno prošlo vpohodě. Ještě mi zbývalo pár minut tak jsem se šla podívat co je nového.
(Moderátor-Mod)
Mod- Svět zasáhla šokující zpráva. Slavný tiktoker a influencer Payton Moormier se pokusil o sebevraždu. Teď se záchranáři snaží mu nějak pomoci, ale není to moc jisté. Pro televizi prdlákov Marcus Black.
Oči se mi hned zaplnili slzami. Kvůli mně si chtěl vzít život? Musím být co nejrychleji doma!
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?