23

238 4 0
                                    

Ráno mě vzbudilo jakési světlo.
Pay- Jste blbý?! Ještě vzbudíte T/j. A teď běžte pryč!
Jo Pay řval asi po holkách které nás podle mých správných výpočtů fotili.
Momy- No počkejte to vám oplatím.
Pay si lehl a já jsem se k němu víc přitiskla.
Pay- Takže princezna už se vzbudila?
Já- Možná. Ale jestli mě chceš probudit budu klidně dál dělat že spím.
Pay- Ne. Pojď na snídani.
Já- Ale mně se nechce.
Pay- Tak jak myslíš.
Vzal mě do náruče a nesl mě do koupelny.
Já- Payi ne! Pusť mě! Jinak uvidíš jak se ti to vrátí!
Dělal že mě neslyší a položil mě do vany. Pustil na mě studenou vodu.
Já- Paypale!
On se rozeběhl pryč a já jsem běžela za ním. Všichni se smáli, ale já ne.
Já- Až tě chytím tak uvidíš!
Char- Payi radši se někam schovej jinak tě T/j vykuchá!
Já- Ty se moc nesměj. Nemysli si že nevím že jste nás ráno fotlili. A ty Paypale pojď zahřát svoji princeznu.
Všichni se pořád smáli a mně se po chvíli podařilo chytit Paye.
Já- Tak a teď uvidíš!
Ma- Ale notak T/j buď hodná jinak tě nikam nepustím.
Dyl- Jo jako T/j.
Chas- Buď hodná holčička jinak dostaneš na zadeček!
Já- To by měl říkat spíš někdo jiný ale dobře.
Šla jsem se převléct a pořád jsem byla na Paye trochu naštvaná. Ale o to lepší bude pomsta.

Jo tohle už jsem před tím než mě unesli na chvíli měla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jo tohle už jsem před tím než mě unesli na chvíli měla. Vím co to bude dělat s Payem a to je první část mé posmty. Šla jsem dolů se nasnídat a už jenom jeho pohled se mi líbil. Chtěl udělat vy víte co a to byl účel.
Já- Ale Payi copak se děje?
Pay- Ty víš co.
Přešel ke mně aby mi to pošeptal do ucha.
Pay- Kamarád by se rád vyvenčil.
Já- A já za to můžu? Si ho běž klidně vyvenčit, ale se mnou nepočítej.
Tu druhou větu jsem řekla tak aby to slyšeli všichni a hned se začali válet smíchy.
Já- A nemysli si že tohle je všechno.
Pošeptala jsem mu do ucha a šla jsem do kuchyně. Všichni se pořád smáli a já s nima, ale smích mě přešel hned co jsem vešla do kuchyně.
Ta- Naše dcerka nám ale vyrostla do krásy že?
Ma- Jo. Ani nevím po kom tu krásu má.
Já- Mami co tady dělá?
Oči se mi plnily slzami a já jsem je s těží zadržovala.
Ma- Vím že to uslyšíš nerada, ale dali jsme se zase dohromady.
Ta- Všechno jsem si ověřil a měla jsi pravdu. Nevěděl jsem že to může způsobit takové problémy. Chci vám to teď všechno vynahradit.
Já- Možná ti mamka věří, ale moji důvěru jsi už dávno ztratil!
Rozběhla jsem se do pokoje a přes slzy jsem skoro nic neviděla. Vím že na mě něco křičely ale já jsem dělala že je nevnímám. Zamkla jsem se v koupelně a rozbrečela jsem se. To mi teď bude kazit život? Pak se ke mně snažil dostat Pay, ale já jsme chtěla být sama. Měla jsme tam nějaké oblečení tak jsme si ho dala abych nechodila po domě takhle když máme tak "vzácnou" návštěvu.

 Měla jsme tam nějaké oblečení tak jsme si ho dala abych nechodila po domě takhle když máme tak "vzácnou" návštěvu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To dlouhé tričko jsem neměla jen tak. Ještě než jsem vyšla z koupelny tak jsem udělala něco na co jsem ani nemyslela. Ano vzala jsem si žiletku a tak trochu jsem se řízla. Úmyslně.

I don't know what is love /Dokončeno\Kde žijí příběhy. Začni objevovat