Dva týdny jsem vymýšlela jak ti Payovi říct a pak mi došlo že den jeho návratu má narozky. Takže má narozeninový dárek.
Ráno...
Vzbudila jsem se a šla jsem chystat oslavu. Přece jenom dojde celá parta a moji a Paytonovo táta. Bylo toho dost. A kromě mě a Charli nikdo jiný nevěděl že čekám dítě a podle toho jsem se i oblékala. Nosila jsem hodně volné věci aby to nešlo tak vidět. Všichni už dorazili a čekali se jenom na Paye.
Pay- Už jsem tady!
Hned jsem se za ním rozběhla a skočila jsem na něj.
Pay- To jsem ti tak chyběl?
Já- Ani nevíš jak moc.
Pořád jsem na něm byla a nehodlala jsem slézt. Tak se teda se mnou vydal do obýváku kde byli všichni.
Parta- Všechno nejlepší!
Pay- Takže překvapení?
Já- Jasně. Tady máš dárek.
Dala jsem mu krabici ve které byla menší krabice a v té byla ještě menší a pak ještě menší a ještě menší až se dostal k té nejmenší a tam byl ten můj těhotenský test. Když to rozbalil...
Pay- T/j teď si děláš srandu?
Já- Nedělám.
Pay- Takže já opravdu budu táta?
Já- A já zase máma.
Hned mě objal a rozbrečel se.
Parta- A kdy jsi nám jako chtěla říct že jsi těhotná?
Já- Právě že dneska a povedlo se mi to.
Pay- Miluju tě.
Já- A já zas tebe.
Dali jsme si pusu a všichni nás šli obejmout.
Pay- Jak dlouho už to víš?
Já- S Charli jsme to zjistili ten den co jsi odjel.
Ma- A to jak nemohla říct aspoň nám?
Já- Ne to by pak už nebylo překvapení.
Celý den jsme nějak slavili a když všichni odešli tak mě Pay odnesl do postele.
Pay- Kdy bude svatba?
Já- Nevím ale na nějaké datum přijdeme.
Pay mi odhrnul tričko a pohladil mi bříško. Pak mi na něj položil hlavu a já jsem ho hladila ve vlasech.
Pay- Pořád tomu nevěřím.
Já- Tak snad vidíš že mám břicho už trochu větší ne? Tak rpoc by to nebyla pravda?
Pay- Já nevím jestli jsem na to dítě připravený.
Já- Payi ty budeš skvělý táta.
Dal mi pusu a pak mi dal pusu i na břicho a spokojeně jsme usnuli.
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?