11

335 4 0
                                    

Trošku přeskočíme. Už je odpoledne a my se chystáme na návštěvu k mámě. Nic neví a to je možná dobře. Neměla jsem tam skoro žádné věci, ale něco tam ještě zbylo.

 Neměla jsem tam skoro žádné věci, ale něco tam ještě zbylo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.
Já- Můžeme jít.
Pay- Jsi krásná zlato. Možná až moc krásná.
Já- Ale nech toho jinak od tebe zase uteču.
Pay- Tak já si tě zase ukradnu. Vím ve kterém městě bydlíš, vím do které chodíš školy, vím o tobě všechno, takže by ti to bylo na nic.
Já- Třeba bych se odstěhovala a ty bys nevěděl kde jsem.
Pay- Víš T/j máš na sobě takový malý čip. Taky podle toho jsem tě našel.
Já- Tohle jsi přehnal!
Hrála jsem uraženou. Tak jsem byla trochu naštvaná a kdo by nebyl.
Pay- Notak. Nebuď naštvaná. Kdybych ti nedal čip nebyla bys teď tady. A taky by tě unesl někdo jiný. A nebyl by tak hodný a už vůbec by se nezamiloval.
Já- Naposledy ti něco takového odpouštím. Naposledy!
Pay- Myslím že to není naposledy, ale jak myslíš.
Dal mi pusu a my jsme jeli za mamkou. Stojíme před dveřma a váhala jsem jestli zazvonit.
Pay- T/j neboj se.
Já- Bojím se že tě bude mamka nenávidět-
Pay- Tak ať. Stejně mi tě nemůže zakázat.
Usmál se na mě a já jsem zazvonila. Ze dveří hned vyletěla máma a běžela ke mně.
Ma- Kde jsi zase byla?! Proč mi to děláš?! A kdo je tohle?
Já- Budeme to radši probírat vevnitř jo?
Vešli jsme do domu a posadili jsme se na gauč.
Ma- Tak mi to všechno vysvětlete.
Pay- No paní Smith já teď s vaší dcerou chodím a napadlo nás jestli byste nechtěla bydlet s námi v jednom domě. Bydlím v jiném městě a nechci se stěhovat kvůli otci.
Ma- Říkej mi Emily. Když mi vykáš cítím se staře. A co že si T/j tak rychle našla kluka? Vždycky s tím měla problém a zničehonic má kluka a chce abych se k nim nastěhovala.
Já- No my jsme se potkali na jedné párty a nějak jsme se dali dohromady.
Podezíravě se na mě podívala.
Ma- No dobře. Nastěhují se k vám, ale až dostuduješ školu. Dřív ne. A budeš bydlet tady. A tvůj přítel ať se k nám klidně nastěhuje taky je mi to celkem jedno.
Hned jsem ji šla obejmout.
Já- Jsi ta nejlepší máma na celém světě.
Ma- A ty ta nejlepší dcera na celém světě.
Já- Ještě musíme s Payem zajet k jeho rodičům, ale pak zase přijedeme.
Ma- Dobře. Užijte si to.
Oba nás objala a my jsme se vydali na cestu za Paytonovo otcem a sestrou.
Pay- Zlato uvolni se. Nic se ti nestane. A u tvoji mamky to šlo docela lehce.
Falešně jsem se na něj usmála a on mi dal pusu.
Já- A jak to teď bude když musím dostudovat a tys mámě řekl že se nechce stěhovat?
Pay- Nějak to vymyslíme. Hlavně buď v klidu.
Přijeli jsme před nějakou fakt obrovskou vilu. Ještě větší než měl Pay. Vystoupili jsme a Pay zazvonil. Ze dveří vyběhla mladá dívka asi v mém věku.
?- Payi! Ani nevíš jak moc jsi mi chyběl!
Objala ho a pak si všimla mě.
?- Ty budeš T/j. Payton o tobě hodně vyprávěl a-
Pay- To už by stačilo Faith.
(Faith-Fai)
Fai- No dobře. Ale stejně budete mít výslech od otce. Tak už pojďte dovnitř.
Faith a Payton se rozešli dovnitř a já jsem šla pomalu za nimi.
Pay- Zlato neboj se. Otec není zlý a nic by ti neudělal.
Momy- Nádech, výdech T/j uklidni se už konečně!
(Paytonovo táta-p/t)
P/t- Pojď sem synu.
Pay se hned rozeběhl ke svému otci a objal ho.
P/t- A tohle je ta tvoje dívka? Ta o které jsi-
Pay- Ano táto to je ona a dál už ti nechci rozebírat.
P/t- Říkej mi Chris.
Já- Těší mě Chrisi.
P/t- Tak a teď mi to všechno řekněte. Ale všechno a žádné lži.
Tak jsme mu to tam odvyprávěli a po třech hodinách jsme jeli zase k mamce, protože další den už jsem šla do školy.

I don't know what is love /Dokončeno\Kde žijí příběhy. Začni objevovat