Pořád pov Charli
Hned jsem se rozběhla zase do pokoje.
Já- Vy jste takový kreténi!
Začala jsem je všechny mlátit a pak mě od nich odtáhli dál.
Dyl- Co jsme ti zase udělali?
Já- T/j teď někam vezli. Jenom kvůli vám!
Všichni v tu chvíli strnuli jako sochy. T/jini rodiče se hned rozbrečeli a kluci tam jen tak stáli. A my holky? My jsme taky brečely.
Ma- Vy tady klidně zůstaňte, ale já jdu za T/j. A to co jste o ní říkali nebylo vůbec pěkné. Taky jsme si o vás tohle nemyslela.
T/jina mamka a taťka odešli pryč a kluci jako by se stali sochami.
Addi- Jestli umře tak uvidíte!
Pay- Co uvidí?
Já- Payi!
Hned jsme ho šli všichni obejmout.
Pay- To vás tak sebralo to co jsem si udělal?
Já jsem se na všechny podívala jestli to mám říct. Taky všichni kývli na souhlas.
Já- No víš Payi T/j se vrátila po tom co se dozvěděla co sis udělal ale-
Pay- Ona se vrátila?! Kde je?! Chci ji vidět!
Já- Právě to je složitější. T/j tady za tebou byla jen za zády někomu ujeli nervy a tak trošku si na ní někdo vybil svoji zlost *podívala jsem se na kluky* a tak
T/j šla pryč a-
Pay- Jaké a? Už mi to řekni!
Já- Nejspíš se nechala srazit autem a teď ji operují...
Zase jsem se rozbrečela a všichni mě začali uklidňovat.
Pay- Vy jste fakt kreténi! Co jste řekli?!
Jad- No...
Pay- No?!
Dyl- Že je děvka...
Pay- Jste vy vůbec normální?!
Jad- Ale kvůli ní ses chtěl zabít!
Pay- A ona kvůli mně taky! A kvůli vám! Víte jak jí ty slova mohli ublížit?! Jak by vám bylo kdyby vám to někdo řekl?! Radši už běžte.Pov Payton
Hrozně moc jsem si teď vyčítal co jsem si udělal. Tak a teď je jasné že jsme do sebe zamilovaní až po uši. Jeden pro druhého bysme umřeli jak je tak vidět. Chci ji tak moc mít u sebe, ale zase možná už ji nikdy neuvidím. Je to hrozné. Pak mi najednou do pokoje vlítli doktoři a začali mě obskakovat. Nějak mě vyšetřili a pak tam dovezli T/j (btw Pay je na JIPce) Kdybych mohl vstát tam bych za ní šel, ale byl jsem napojený na ty přístroje, takže jsem musel pořád jenom ležet. Asi bude hodně velký zázrak když se probere.
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?