Tu noc se mi spalo krásně. Díky Paytonovi jsem neměla noční můry a bylo mi líp. Aspoň nějakou noc jsem se vyspala normálně bez histerického křiku ze spánku nebo probrečené noci kvůli mým problémům. Prostě tohle všechno zmizelo. Jako bych nikdy neměla žádné problémy. Ráno jsem se vzbudila na Paytonovo hrudi a on se mi hrabal ve vlasech.
Já- Baví tě to?
Pay- Jo docela jo. Ale už budu muset vstávat.
Já- Proč?
Pay- Musím na schůzi a ty můžeš se mnou jestli tady nechceš být sama.
Já- Ok pojedu s tebou.
Sladce se na mě usmál a dal mi pusu.
Já- A to teď spolu jako chodíme?
Pay- Co myslíš T/j?
Vstala jsem a šla jsem se převléct.Moc šatů tam nebylo a tak jsem si vzala tyhle. Mezitím se Payton taky nachystal a mohli jsme vyrazit. Přijeli jsme před nějakou velkou vilu kde už bylo hodně aut.
Pay- Nemusíš se bát. Já si tě ochráním.
Já- Dobře. Už jsem úplně klidná.
Momy- Nádech, výdech to dáš.
Vystoupili jsme z auta a šli jsme dovnitř. Když jsme vstoupili všichni se postavili. A samozřejmě každý druhý úchyl který tam byl na mě čuměl. Pay seděl v čele stolu a žádná jiná židle tam nebyla tak jsem si sedla na Paytonovo klín. Doslova dvě hodiny tam něco řešili a mě to moc nezajímalo.
?- Šéfe můžu se jenom zeptat jak se jmenuje ta vaše kočka?
Pay- Co je ti potom Smith?! Chceš další problémy?!
Momy- Počkat. On má stejné příjmení jako můj táta. A když se na něj podívám... No twl. To je asi můj táta.
Hned se mi nahrnuli slzy do očí. Vstala jsem a šla jsem k němu.
Já- Payi řekni ještě jednou jak se jmenuje.
Pay- T/j to teď není podstatné-
Já- Ale je to hodně důležité. Prosím.
Pay- No dobře. Je to Colin Smith.
Momy- Takže je to můj táta.
?- Mužů se jenom zeptat. Vážně se jmenuješ T/j?
Já- Jo. T/j Smith.
A v tu chvíli to došlo i jemu i Payovi.
Pay- T/j snad si nemyslíš že-
Já- Víš co radši to budeme řešit někde v soukromí a ne před tolika lidmi.
Pay- Všichni ven, ale Smith tu zůstane. A ostatní už můžou domů.
Počkali jsme až všichni vyjdou ven a já jsem šla zamknout.
Pay- Tak nebudeme to protahovat. Je to tvoje dcera?
?- Asi ano. Teď si nejsem jistý.
Já- Ale já jsem si jistá na sto procent že jsem tvoje dcera.
(Táta-ta)
Ta- Tím pádem pojď ke mně dceruško moje. Chyběla jsi mi.
Momy- On je vážně tak naivní, nebo si myslí že já jsme naivní po mámě?
Pay- Děje se něco T/j?
Já- Ne. Jenom nemůžu uvěřit že po tom co všechno mně a mámě udělal si myslí že jo budu objímat.
Ta- Jak to myslíš T/j?
Já- Že když ses rozešel s mámou byla na hranici se smrtí. Začala pít a brát drogy a kdybych jí nepomáhala ležíme spolu teď někde na ulici nebo jsme obě už dávno mrtvé!
Ta- Zase nepřeháněj T/j.
Já- Nepřeháním. Jenom ti říkám co se stalo za těch jedenáct let co jsi mě neviděl. A divím se že si troufneš vyslovit ještě moje jméno.
Ta- Jsi moje dcera tak proč bych se měl bát vyslovit tvoje jméno?
Já- Protože si mámě a mně úplně zkazil život! Proč sis ji bral když jsi se s ní potom rozešel?! Proč jsi s ní zakládal rodinu když jsi ji ani pořádně nemiloval?! Proč jsi musel zničit život tak nevinné osobě jako je máma?! Tak odpověz!
Ta- Chtěl jsem vás ochránit.
Já- Jo ochránit. A před čím?
Ta- To je na dlouhé vysvětlování-
Já- Ale já to chci vědět hned! Nezajímá mě žádná tvoje výmluva a dokud mi to neřekneš tak tady budeš sedět!
Ta- Pozor na jazyk holčičko. Uvědom si že jsem tvůj otec.
Já- Ale mně je jedno že jsi můj otec já chci vědět proč jsi to udělal!
Ta- Tak když to chceš vědět tak se to dozvíš. Už v té době co ses narodila jsem pracoval pro mafii. Pak jsem měl nějaké problémy a vyhrožovali mi že když je nevyřeším tak zabijou tebe i mámu. A to jsem nechtěl, proto jsem od vás odešel jiný důvod nebyl.
Já jsem se na něj jenom podívala se slzami v očích a odběhla jsem na záchod.Pov Payton
T/j byla asi dost naštvaná a nedivím se jí.
Já- Už můžeš jít.
Nic neřekl a odešel. Radši. Běžel jsem za T/j aby se jí něco nestalo.Konec pov Payton
Seděla jsem opřená o zeď a hlavu jsem měla v dlaních. Nechápu proč to všechno udělal. Proč jsem nemohla utéct i teď nemusela bych se s ním vidět. Nebo jsem měla nechat někoho ať mě zabije nebo něco tak. Hlavně abych ho nemusela vidět. Pak tam přiběhl Pay.
Pay- Zlato nebreč. Vím jak to je těžké, ale nebreč.
Já- Chápeš to? Jak mi to mohl udělat? A ne jenom mně-
Pay- Zlato já vím.
Já- Miluju tě.
Pay- Já tebe víc.
Pak mě vzal do náruče a odnesl do auta.
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?