37

235 7 0
                                    

Přeskočíme o osm měsíců dál...

Char- T/j vstávej! Dneska se vdáváš!
Já- Ty jsi z toho nadšená ještě víc než já.
Char- Možná ale pohni si.
Líně jsem vstala z postele a zamířila jsem do koupelny. Za těch osm měsíců už zjistili pohlaví miminka ale já jsem si ji nenechala říct. Pay byl trochu naštvaný ale pak ho to přešlo. Pak mě Pay požádal o ruku a je vám asi jasné jaká byla odpověď. Mám už hodně víc větší bříško a na toho malého prcka se moc těším. Když jsem vyšla z koupelny tak mě hned přepadly holky a začali mě chystat.
Addi- Jsi nádherná T/j.
Vydechla nadšeně Addi a všechny holky mě pozorovali jako obrázek. Šla jsem k zrcadlu abych se podívala jak vypadám a holky měli pravdu. Jsem nádherná.

 Jsem nádherná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šaty

Účes s korunkou a makeup

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Účes s korunkou a makeup

Někdo zaklepal na dveře a dovnitř vešel taťka.
Ta- Tak kde je ta moje malá holčička?
Ava- Už asi není moc malá.
Ta- Pro mě vždycky. Jsi nádherná.
Char- Tak mi už se jdeme nachystat.
Holky odešli a s taťkou jsme tam zůstali sami.
Ta- Dospěla jsi tak rychle.
Já- Já vím.
Ta- Snad na tebe bude Payton hodný.
Já- Kdybych si nebyla jistá že je ten pravý tak dneska nemám svatbu.
Ta- Tak pojď princezno
Chytl mě za ruku a šli jsme z domu směrem k pláži. Čím blíž jsme k pláži byli tím víc jsem byla nervózní. Docela jsem se bála. Byli jsme malý kousek a už jsem slyšela hudbu. Taťka nějak vycítil že jsem nervózní a pohladil mě po vlasech.
Ta- Když jsem si brak tvou matku taky jsem byl nervózní a bál jsem se že uteče od oltáře.
Já- Teď jsi mě uklidnil.
Ta- Chtěl jsem tím říct že se nemáš čeho bát.
Já- Díky tati.
Už jsem viděla Paye jak tam nedočkavě stojí a je taky nervózní. Kdo by nebyl že. Vešli jsme do uličky a všechna nervozita jakoby zmizela. Pay zářil štěstím a to samé já. Když už jsme byli před oltářem taťka mi dal ještě pusu na čelo a šel si sednout. A mamka tam brečela a nedivím se jí. Pay se na mě usmál a obřad začal. Oddávající něco říkal ale já jsem ho nevnímala. Teda až na jednu hodně důležitou otázku.
(Oddávající-odd)
Odd- Táži se vás Paytone Moormiere berete si dobrovolně zde přítomnou T/j Smith a budete s ní ve zdravý i nemoci, v dobrém i zlém, že s ní vychovávat vaše děti k lásce, pochopení a toleranci?
Pay- Ano.
Odd- Táži se vás T/j Smith berete si dobrovolně zde přítomného Paytona Moormiera a budete s ním ve zdravý i nemoci, v dobrém i zlém, že s ním budete vychovávat vaše děti k lásce, pochopení a toleranci?
Já- Ano.
Odd- Tímto vás prohlašuji za muže a ženu. Co Bůh spojil člověk nerozděluj. Můžete políbit nevěstu.
Paytonovi se rozzářili oči a něžně mě políbil. Všichni začali tleskat a my jsme s Payem prošli uličkou k autu. Nasedli jsme a jeli jsme do restaurace.
Pay- Teď už jsi paní Moormier.
Já- A jsem za to ráda.

I don't know what is love /Dokončeno\Kde žijí příběhy. Začni objevovat