Jo stáli. Jaden, Chase a Dylan. Jenom mě tak sledovali a chtělo se jim taky brečet.
Já- Co tu chcete?
Chas- Máš se obléct půjdeme na párty. Šaty máš v šatníku.
Pak všichni tři mlčky odešli. Zase jsem zabořila hlavu do polštářů. No asi po pěti minutách jsem teda vstala a šla jsem se podívat co tam na mě čeká.I když jsem nechtěla musela jsem si je vzít. Udělala jsem si lehký make-up aby nebylo vidět že jsem brečela a pomalu jsem sešla dolů. No všichni se na mě dívali, ale Payton byl divný. Pořád jsem mu v obličeji viděla něco jako nenávist nebo něco tak.
Nasedli jsme do auta a jeli jsme. Za celou cestu se nikdo neodvážil něco říct. Tak to jsi risknout.
Já- Payi co je to s tebou?
Nic neodpověděl a dělal že mě nevnímá.
Já- Payi co se to s tebou děje?
Furt nic. Ok jak chceš.
Já- Paypale jeden můžeš mi sakra konečně říct co se to s tebou děje?!
Tohle nikdo nečekal. Ani já sama ne, takže jsem mrtvá. Payton zastavil na kraji silnice a otočil se na mě.
Pay- No víš když tě někdo milionkrát odmítne tak se změníš. A ty si tu moji změnu zasloužíš. A na té párty budeš hrát moji přítelkyni.
Já- Nebudu hrát tvoji přítelkyni v žádném případě! To mě radši tady na místě zabij.
Vytáhl pistoli a namířil ji na mě.
Pay- Jak chceš. Takže buď budeš hrát moji přítelkyni nebo seš mrtvá tak si to rozmysli.
Zase tu pistol schoval a já už jsem radši mlčela. Nechci umřít tak mladá a je vidět že on je schopný mě tady zabít. Asi by mu to bylo i jedno, ale počkat. Říkal že mě miluje takže by mě asi nezabil. Musím to zkusit.
Já- Tak mě teda zabij když mi nedáváš na výběr.
Chas- T/j radši buď potichu.
Já- Ne Chasi. Chci vidět jestli to Pay fakt udělá.
Pay- Ne neudělám, protože zas tak bezcitný nejsem!
Já- Tak proč mi tady vyhrožuješ smrtí když bys mě stejně nezabil?
Pay- Protože normální holka by už radši mlčela a udělala to co chci!
Já- Ale jak už jsi říkal já nejsem každá. Takže splníš to co jsi slíbil?
Pay- Ne, protože tě nechci ztratit!
To mě zaskočilo.
Já- C-co jsi to ř-řekl?
Momy- Twl proč jsem tak nervózní?
Pay- Nechci tě ztratit protože tě miluju už to konečně pochop. A asi už nemá cenu jezdit na tu párty.
Otočil to a jeli jsme zpátky domů. Po cestě jsem Payovi řekla aby zastavil u krajnice že je mi špatně. Nebylo, ale chtěla jsem něco udělat. Hned jak zastavil políbila jsme ho. Ani nevím proč. Asi vážně nejsem normální holka.
Jad- Můžete mi to někdo pořádně vysvětlit? A myslím že nejsem jediný kdo tomu nerozumí.
Já- Myslím že tomu nerozumím ani já, ale to je jedno.
Payton se jenom usmál a dál se věnoval silnici. Když jsme byli "doma" tak kluci už museli. Škoda, ale můžu být aspoň s Paytonem. Když se zavřeli dveře hned se na mě vrhl. Po nějaké době jsme si šli lehnout a usli jsme v objetí.
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?