Pořád pov Payton
Hledáme ji celou noc. Nikde není. Jako by se po ní zem slehla.
Já- Můžete jít domů. Už nemá cenu ji tu hledat.
Všichni jen přikývli a šli pryč. Proč ode mě utekla? Jsem taková zrůda? To už se asi nikdy nedozvím.Konec pov Payton
Jsem tady! Konečně jsme dorazila domů! Pomalu jsem otevřela dveře. Vešla jsem dovnitř a hned mě objala máma.
Ma- Kde jsi byla?! Víš jak jsem se o tebe bála?!
Já- Neboj už jsem tady. Jenom mě někdo unesl a já jsem mu utekla. Už tě nechci opustit.
Byli tři ráno a další den nemělo cenu chodit do školy a tak jsme si s mamkou udělali dámský den. Šli jsme nakupovat, zašli jsme si na nehty a další takové věci. No já jsem si nic nekoupila, protože věcí jsem měla dost od Paytona tak proč znova utrácet peníze? Nebudu vám ukazovat co si mamka koupila.Moje nehty
Mamky nehty
Já- Mami půjdu za Charli.
Ma- Jo běž.
Tak se jdu převléct a pojedu na skatu.Vzala jsem skate a jela jsem. Když jsem byla před jejím domem zazvonila jsem. No čekala jsem dlouho, ale pak se rozrazily dveře a z nich vyletěla Charli i s Avani a Addison.
Char- Kde jsi sakra byla?!
Vyštěkla a objala mě.
Já- Promiň ale unesli mě a já jsem jim utekla.
Addi- Cože udělali? A kdo?
Já- Tak mám vám to říct tady nebo vevnitř?
Ava- Jasné že vevnitř.
Odtáhli mě do domu, ale já jsem měla pocit že nás někdo sledoval.
Char- Tak a teď nám řekneš všechno.
Já- No dobře. Jak jsme spolu byli ve skate parku tak jsem jela zpátky přes takovou temnou uličku a tam byli nějací kluci. Každý z nich měl kapuci takže jsem na ně neviděla a jeden mě stáhl ze skatu dolů a něco mi píchli takže jsem usnula. Pak jsem se probudila v nějakém pokoji a v něm byl Payton Moormier. Pár dní jsem hrála že a ním chci být a pak jsem utekla. A to je všechno.
Ava- Jo a on ti ještě udělal nehty že?
Já- Ne. Dneska jsem nebyla ve škole, protože jsem se vrátila ve tři ráno a tak jsme šla s mamkou nakupovat.
Pak jsme si povídali ještě dvě hodiny a potom jsem usoudila že už musím domů. I když to bylo velké riziko jela jsem zase přes tu temnou uličku. A zase tam byla ta partička kluků. Tak jo to dám. Hodně rychle jsem se rozjela a co nejrychleji jsem z tama odjela. Ale pořád mám pocit jako by mě někdo sledoval. A když jsem se otočila nikdo za mnou nebyl.
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?