Možná už vám to řeknu
Ale moc se mi nechce...
Tak jo už to bude
A je to tu!!!!!!
Silnice byla prázdná tak jsem chtěla přejet na druhou stranu, ale ze zatáčky se vyřítilo auto. Skoro mě srazilo. Naštěstí jenom skoro. Někdo vystoupil z toho auta a chtěl po mně začít řvát, ale místo toho mě objal. A už jsem věděla kdo to je.
Pay- Promiň T/j za všechno.
Já- Ne já bych se ti měla omlouvat. Naštvala jsem se kvůli kravině. Proč jsi jel tak rychle?
Pay- Jel jsem za otcem abych zjistil kde jsi a proto jsem jel rychle. Kdybych nezabrzdil už bych si to nikdy neodpustil. A kam jedeš ty?
Já- Jela jsem tě hledat abych se ti omluvila.
Ještě víc si mě přitiskl k sobě a já jsem se cítila bezpečně.
Já- Tak pojedeš ještě ke tvému tátovi nebo ne?
Pay- Už ani ne.
Já- A neměl by sis vzít nějaké věci ke mně? Abys nemusel pořád jezdit sem a tam.
Pay- No dobře. Jeď domů já pak přijedu.
Já- Dobře, ale ještě chci pusu.
Tak mi teda dal pusu a já jsem se rozjela domů. Jela jsem po takový cestičce v lese a cítila jsem se divně. Možná jsem měla jet s Payem. Pak mě někdo chytil pod krkem a dal mi něco na pusu a zase jsme usnula.Pov Payton
Už jsem si zbalil věci a jedu zpátky za T/j. Její mamka už mi dala klíče takže jsem nemusel zvonit.
Pay- Dobrý den Emily.
(Teď bude T/j mamka jako Emily-Emi)
Emi- Ahoj Payi. Kde máš T/j?
Pay- Myslel jsem že už dojela. Setkali jsme se při cestě a řekl jsem jí aby jela domů. Ale cesta na skatu asi bude trošku delší než autem.
Emi- To asi ano. Zatím si ty věci běž vybalit a třeba se už T/j do té doby vrátí.
Kývl jsem a odešel jsem nahoru.Konec pov Payton
ČTEŠ
I don't know what is love /Dokončeno\
RomancePayton Moormier známý mafián. Co asi provede téhle mladé dívce? Nebo o ni mají zájem všichni známí mafiáni?