ding dong bu bir uyarıdır
Bazı şeyler tekrarlanmasın diye söylüyorum özellikle oyuna yeni başlayan okuyucularım için.
Spoiler yeme ihtimaliniz var onun için bu bölümü atlayabilirsiniz !!Bir sevgili olarak;
᯽ Seninle zaman geçirmeye can atıyor, ne kadar dışarı vurmamaya çalışsa da heyecanını saklama çabasını görebiliyorsun ve bu çok tatlı.
᯽ Baş başa olduğunuz yerlere kıyasla kalabalık ortamlarda sana daha mesafeli davranıyor, ancak kötü hissettiğinde sana destek olmak için nerede olduğunuzu önemsemeden yanından ayrılmıyor.
᯽ Sana kimliğini ilk başta açıklamamıştı. Morax olduğunu öğrenmeden önce bile senin kendi topraklarına hayran olmanı istiyor ve bunu seviyordu. Asla bariz şekilde övünmez ama senin gözünde büyük yer edindiğini bilmesine rağmen sana kendi topraklarını gezdirmekten çok hoşlanıyor.
᯽ Sürekli ufak hediyelerle seni gülümsetir ama pahalı takılar alacak durumda olmadığı için genellikle kendi topraklarına özgü kıymetli bir eşya getirir.
᯽ Beraber vakit geçirmek için şehre indiğinizde daima aynı ufak masada karşılıklı çay içersiniz, şehirde dolaşırsınız ve günü lezzetli bir akşam yemeğiyle bitirirsiniz. Elbette hesabı ödeyen sen olursun, bundan kesinlikle rahatsız değilsin ama onu mahçup görmek seni üzer. Bu nedenle onu elinden geldiği kadar teselli edersin. Birkaç saat sonra mutlaka senin yemeğinizi ödemene karşılık vereceği bir şeyleri vardır, ve sana verdiği şey genellikle alnından bir öpücük, ardından gelen sevimli iltifatlar olur. Seni alnından öpmesi için hesabı ödemek yerine sadece istemen yeterli olacaktır ama yine de sırf seni öpmesi için ömrün boyunca yemeğinizi ödeyebilirsin.
᯽ Seni en çok alnından ve elinden öpmeyi seviyor. Sana sarıldığında mutlaka alnını öpmeden bırakmaz ama işler biraz sıcaklaştığında boynuna ve omzuna inmeye de bayılır.
Kendi arzuları bir ölümlününki kadar yoğun olmasa da bunu seni daha da besleyeceğini bildiği için ara sıra yapar.᯽ Sık sık seni kendi topraklarının doğal güzelliklerini izlemek için çıkarır. Sana tarihi anlatmayı ve güzel anılardan bahseyi sever
᯽Biraz ısrar edersen akşam yemeğinizden sonra geceyi senin evinde geçirmek için kalabilir. Yine birlikte çay içer ve kitaplar okursunuz. Yumuşak yorganın altında mutlaka seni kendi kollarının arasında tutarak uyur.
᯽ Duygularınız dile getirdiklerinizden çok daha fazla ama ikiniz de bunu birbirinize söylemeye çekindiğiniz için düzenli olarak sana mükemmel bir el yazısıyla mektuplar bırakır.
᯽ Seni çok seviyor, sana zarar geldiğinde kendini suçluyor. sen yatağında yaralıyken dinlendiğinde başından asla ayrılmıyor ve üzüntüsünden konuşamıyor. Seni koruyamadığı için kendini berbat görüyor ve bu düşüncelerin ardından bir gün seni gerçekten yitireceğini hatırlıyor. Kaybetme düşüncesine katlanamıyor ve kendi zihniyle genelde başı senin dizlerindeyken mücadele etmeye devam ediyor, saçını okşuyorsun.
"Geçti... Geçti... Buradayım, iyiyim Zhongli. Artık endişelenmene gerek yok."
böyle zamanlarda yüzünü senden gizlemeye çalışıyor, elini çok sıkı tutuyor.
᯽ Hala ilişkiniz sadece sevgililikten ibaret olsa da seninle evlenmek istiyor olabilir. Nişanlanmayı romantik buluyor.
.
.
.üç gün falan kurgu düşündüm bulamadım böyle yayınlıyorum.. Yakın zamanda diğerleri gibi bir bölüm atarım ama sayın morax'a.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
genshin impact // Oneshots !!
Hayran KurguTürkçe Oneshot ama ne isterseniz var, isteklere açığım. (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞