12. Bölüm

254 20 10
                                    

İyi okumalar 🖤🖤

*************************

Duru

Öğle arası bitmek üzereyken Rüzgar'la ayrıldık. Aklımdaki bazı şeyleri anlamlandırmak için onunla konuşmuştum ama hâlâ tam olarak çözebilmiş değildim. Tek bildiğim ona karşı tek bir şey bile hissetmiyor olduğumdu.

Hazal'la hiç konuşmadığımı fark ettiğim için ders başlamadan önce son 15 dakika da olsa yanına gittim.

"Neredeydin Duru ya... Bütün öğlen Aylin'le oturmak zorunda kaldım."

"Geldim geldim. Rüzgar'la konuştuk ve bazı şeyler yerine oturdu gibi."

"Oha, anlat hemen ne oldu?"

"Buluşma ve mesaj olayını sordum. Özür diledi ama bir açıklamada yapmadı. Sonra yine şey dedi, Hazal'la ve sen mutlu olabilirsiniz yakında diyeceğim şeye, böyle dedi. Ne diyecek bilmiyorum ama artık çokta umrumda değil. En azından Aras'la iyiyiz."

"Duru..." Aklında bir şey vardı ama söyleyemiyor gibiydi.

"Hadi söyle." Dedim merak ederek.

"Aras benim yanıma geldi ve Rüzgar'la aranda bir şey olup olmadığını sordu."

"Ne?" Bağırarak verdiğim tepkiyle Hazal gülüp eliyle ağzımı kapattı.

"Şşt, millet bir şey oldu sanacak." Diyerek elini ağzımdan çekti.

"Ee, ne oldu? Bir şey konuştunuz mu?"

"Ben ona birazcık şey demiş olabilirim..."

"Ne demiş olabilirsin?"

"Rüzgar'la birbirinizi çok sevdiğinizi ve onun şansı olmadığını falan..."

"Hazal... Hazal niye böyle bir şey yaptın?" Şokla ama aynı sırada üzgün ve çaresiz bir şekilde Hazal'a bakıyordum.

"Hazal, Aras ya benden uzaklaşırsa yine? Zaten Rüzgar'la konuştuğumu gördü. İyice kötü oldu şimdi her şey..."

"Ya Duru iyi de ben o amaçla yapmadım ki, ben aranız açılsın ister miyim?" Sıkıntıyla nefes verdim.

"Ya ama neden böyle bir şey dedin?"

"Duru. Amacım aranızı açmak değildi ve neler olacağını yakınca göreceksin. Neyse. Bak, kiminle konuşmak istiyorsan konuş. Sadece bizi bozacak kadar uzatma işi lütfen. Biz seninle uzun yıllardır arkadaşız ve erkeklerle olan ilişkin yüzünden bunun bozulmasına izin veremem." Söylediklerinde haklıydı. Diyebileceğim fazla bir şey yoktu.

"Tamam, haklısın. Dikkat ederim. Ayrıca, bu sürede seni ihmal ettiğim için çok özür dilerim ama onların dışında da bazı şeyler var ve cidden önemli şeyler."

"Bana anlatmayacak kadar mı yani?" Gözlerindeki hayal kırıklığı içimi acıtsa da ona söyleyemezdim. Bu cinayet olayıyla ilgili kimseye bir şey diyemezdik.

"Üzgünüm ama hayır." Hazal derin nefes aldıktan sonra kendini toparlayıp konuştu.

"Neyse hadi sınıfa git sen birazdan ders başlar. Görüşürüz." Deyip sınıfına girdi. Hazal gidince bende kendi sınıfıma gittim.

Sırama geçip oturdum ve hocanın gelmesini beklemeye başladım. Bugün, hatta bu sıra çok saçmalamıştım sanırım. Kafam niye bu kadar karışıktı, hiçbir fikrim yoktu. Galiba herkese eşit davranamıyordum. Birisiyle konuşurken diğerini unutuyordum ve bu hiç iyi değildi.

Kendi kendime düşünürken Eren'le konuşarak sınıfa giren Aras'ı gördüm. Bana baktı ama Eren'le konuşmaya devam etti. İkisi de sırasına geçmişti. Birkaç dakika sonra hoca geldi ve ders başladı.

Lise DramasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin