17. Bölüm

354 18 27
                                    

Yeni bölümle geldimm. Of bu bölümü çok sevdim. Neden bilmiyorum ama bu bölümü ikiliyle doldurdum. Sanırım bazı şeyler daha da yaklaşıyor. Tahminimce finale daha 15 bölüm vardır. Neyse. İyi okumalarrr. 🖤🖤

****************

"Aras şu an çok farklı hissediyorum." Aniden dediğim şeye Aras gibi bende şaşırmıştım. Bu cümle aklımdan geçse de söyleyeceğimi düşünmemiştim.

"Duru ben seni-" derken birinin bağırmasıyla cümlesi yarıda kesildi.

"Hızlı inin daha sırada bekleyenler var." Bağıran kişi aletin başında bekleyen görevliydi.

"Gidelim, beklersek bir daha ki tura kalabiliriz." dedim yutkunarak ve ilerlemeye başladım. Zaten yeterince sıcak basmıştı ve düzensiz kalp atışlarımla nefesimi zar zor kontrol ediyordum. Aras peşimden geldiğinde görevliye biletlerimizi verdik ve uçan salıncağa bindik. Oturacağımız salıncaklar ikili olduğu için yan yana binmiştik.

"Buna hiç binmemiştim." Dedim aletin çalışmasını beklerken. Aras bana bakınca başımı ona çevirdim.

"En sevdiğinin bu olduğunu söylemiştin?" dedi şaşırarak.

"Evet en sevdiğim bu. Diğer hepsini denedim ama bu denemedim. Yine de bunu çok seviyorum. Bakınca bile çok güzel hissettireceği anlaşılıyor."

"Bakınca bile çok seviyorsun."

Ben mi yanlış anlıyordum bilmiyordum ama cümleler sanırım salıncakla ilgili değildi. Konuşmak için ağzımı açtığımda aletin çalışmasıyla geri kapadım. Az önceki anlar hiç olmamış gibi davranarak güldüm.

"Hadi bakalım o zaman başlıyoruz." Dedim neşeyle. "İlk defa seninle biniyorum buna."

"Fark ettin mi bazı ilklerin hep benimle oluyor Duru." Aras bunu normal bir şekilde gülerek söylemişti ama sanırım benim aklıma çok farklı şeyler geliyordu. Sahte bir şekilde öksürdüm.

"Eh, olur öyle şeyler değil mi? Ne güzel. A, salıncaklar yükseliyor. Umarım düşmeyiz." Dedim konuyu değiştirerek.

Salıncaklar yeteri kadar yükseldiğinde zincirlerin bağlı olduğu parça yavaşça dönmeye başladı. Salıncaklar zincirle bağlı şekilde havada ileri doğru uçuyordu. Sola doğru gidiyorduk. Bir süre sonra giderek hızlanmaya başladığımızda uçarak dönüyorduk resmen. Salıncaklar hafif yan durmaya başlamıştı ve daha da havaya yükseliyordu.

"Aras bu çok güzel!" dedim neşeyle. İçimde ufakta olsa bir korku vardı ama yine de çok eğleniyordum.

"Kesinlikle! Mükemmel bir şey!"

Salıncaklar hızla dönerken ara sıra gözlerimi kapatıyor ve yüzüme çarpan havayı hissediyordum. Gözlerimi açtığımdaysan turunculaşmış havayla gün batımıyla karışan salıncakların mor, sarı, yeşil gibi rengarenk ışıklarını görüyordum. Bu alete binmenin verdiği heyecanla beraber bakınca hepsi çok güzel şeylerdi. Zaten az önce yaptım, bir daha yapsam ne olabilir ki diyerek Aras'ın elini tuttum ve içimdeki büyük heyecan ve mutlulukla anın tadını çıkarmaya çalıştım.

 Zaten az önce yaptım, bir daha yapsam ne olabilir ki diyerek Aras'ın elini tuttum ve içimdeki büyük heyecan ve mutlulukla anın tadını çıkarmaya çalıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lise DramasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin