Selam! Yeni bölümle geldim. Oylayıp yorum yaparsanız çok sevinirim. İyi okumalar. 💕
Gözlerimi araladığımda ilk gördüğüm daha tam aydınlanmamış gökyüzü olmuştu.
Komodinin üzerinde duran telefonuma uzanıp aldım. Saate baktığımda dersin başlamasına epey vaktim olduğunu gördüm. Ders sekiz buçukta başlıyordu ve şu an saat yediydi. Alarmdan önce uyanmıştım.
Boş yere çalmasın diye alarmı kapattım ve kalktım. Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Daha çok vaktim vardı. Okula gitmem anca yarım saatti ve bu bir saatte oyalanarak hazırlanabilirdim.
Yavaş adımlarla mutfağa geçtim. Kahvaltı etmeyi severdim ama hazırlamaya üşeniyordum. Bu yüzden genelde pratik şeyler tercih ediyordum. Bugün de öyle yapacaktım.
Dolaptan her zamanki gibi süt ve mısır gevreği çıkardım ve bir kâseye döktüm. Sütlü mısır gevreğinden yerken telefonuma düşen bildirime gözüm takıldı. Ağzımdaki gevrekleri çiğnerken mesajı okudum.
Aras: Günaydın güzellik. İyi uyudun mu?
Güzellik? Çirkin filan değilim kendimi güzel buluyorum ama bunu birinden duymak -ki bu kişi Aras- değişik hissettirmişti. Bekletmeden cevapladım.
Siz: Sana da günaydın. İyi uyudum teşekkürler.
Fazla beklemeden mesaja cevap verdi.
Aras: Güzel. Kahvaltı yaptın mı?
Siz: Şu an yapıyorum.
Aras: Hm, tamam sen ye o zaman sonra konuşalım.
Siz: Hayır hayır problem değil, zaten bitmişti.
Aslında bitmemişti. Her neyse.
Aras: Ha, iyi. İstiyorsan okula beraber gidelim mi diyecektim.
Güzel bir fikirdi. Hem o sürede dün olanları da anlatabilirdim.
Siz: Olur, yürüyerek gidiyoruz değil mi?
Aras: Nasıl istersen.
Siz: Tamam o zaman yürüyerek gidelim.
Aras: Ne zaman geleyim? Yavaş gidersek bile yarım saatte ulaşırız zaten.
Siz: Ben sana haber veririm.
Aras: Tamam o halde. Görüşürüz.
Siz: Görüşürüz.
Telefonu kapatıp mısır gevreğini bitirdim ve boş kâseyi kısaca sudan geçirip kenara koydum. Ne olur ne olmaz diye bir bardakta meyve suyu içtim. Yeterince şiştiğimi hissediyordum.
Odama geçip dolabı açtım. Birkaç dakika ne giyeceğimi düşünmüştüm ama gri kot pantolon ve kahverengi bol bir kazakta karar kılmıştım. Üstümü giyinip birkaç fıs parfüm sıktım. Omzuma gelen kahve saçlarımı taradım ve çantamı hazırladım.
Odamdan çıkacakken masamda duran not gözüme çarpmıştı. Dün bulduğum nottu. Onu da çantamın küçük bir gözüne koydum. Not önemliydi. Saate baktım. Sekize çeyrek vardı. Aras'a tekrardan mesaj attım.
Siz: Çıkıyorum ben.
Bir dakikaya yakın süre sonra cevap geldi.
Aras: Geliyorum.
Üstüme ne olur ne olmaz diyerek siyah bir hırka alıp çantamı taktım. Botlarımı giydikten sonra tamamen hazır olduğumu düşünerek çıktım. Kapıyı da kilitledikten sonra telefonumu ve anahtarı hırkamın cebine atarak merdivenlere ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Draması
Teenfikce"Ayrılmak yok." Diye tekrar ettim onun gibi gülümseyerek. Bakışları dudağıma indiğinde yüzünde ciddi bir ifade oluşmuştu. Yavaşça boynuma yakın bir yere geldi elleri ve orada durdu. Hızlanan kalbim nefeslerimi de düzensizleştirmişti. Kesik nefesler...