boşanmış baba ve velayeti paylaşamama

281 33 42
                                    

Peter, motorun planlarını inceleyip onları bir iki düzeltme için yeni birşeyler yapar iken Tony'nin ona attığı bakışı hissedebiliyordu.

Çünkü yaptığı hamle kesinlikle mantıklı değildi. Motorun işlevini atrıracak olsa da onu hantallaştıracak belli başlı parçalar ve de nereye çıktığı belli olmayan borular koymuştu.

Fakat Peter daha iyisini biliyordu.

Borular, tamamen arabanın hareket enerjisini geri dönüştürmek ve bunu bir ek yakıt olarak kunlanmak için, diğer düzenekler ise bu ek yakıtı daha fazla hız yapmak için kunlandırtıyordu.

Eğer bu sistemleri kunlanmazsanızda, arabayı sadece alıştırmak ve de biraz takviye etmek dışında neredeyse benzine hiç ihtiyacınız kalmıyordu.

(Evet yazar motorlar hakkında da hiç birşeyde olmadığı gibi birşey bilmiyor.)

Bu fikri açıklamadan önce holograma tekrar bir dikkatle bakan Peter, idolüne döndü.

"Ee Peter? Anlat bakalım neden bunları yaptın?" Konuşurken nedense adamın ses tonunda bir hayal kırıklığı vardı. Peter bunu ilk bakışta motorun saçmalığına bağladı.

"Şimdi bu motora bakarken ilk fark ettiğim şov için olmasıydı. Yüksek sesli, fazla benzin harcıyor ve kendi metal aksamları için fazla hızlı çalışıyor." Tony'nin başını salladığını görünce devam etti.

"Ben de bunu iyileştirmek adına ilk başta akü gibi daha fazla şarj olabilsin diye bu boruları ekledim. Fakat bunun yine de çok hızlı olduğu için kendini öldüreceği anlamına gelmediği söylenemezdi. Aksine, daha çok benzin, daha kısa yaşam demekti. Kısaca iki ucu keskin kılıç. Bende bu onun performansını arttıracak fakat hızını çok durduracak şeyler ekledim. Ancak bunlarda çok durduruyordu. Buyüzden daha fazla ekledim."

Tony'nin "neden yaptın ki?" bakışını görebiliyordu. Küçük tatlı bir kıkırdama ile sözlerine devam etti.

"Bunları da ekstaradan gelen yakıta bağladım. Böylece ağırlık + depo + artı güç + fazladan malzemeleri mükemmel bir dengeye getirdim. Ya da en azından çalıştım. Ayrıca eğer bu düzenekleri çalıştırmazsakta zaten fazladan yükümüz olduğu için normal bir hız sınırında çok daha uzun süreler gidebilir. Bu da bizi hem benzin hem de ileride ki tamirat masraflarından kurtarır."

Peter az önceki biraz uzun ve muhtemelen okurların yarısının göz ucuyla baktığı konuşmadan dolayı nefes alıp küçülür iken (kendi sağlığı için fazla hızlı konuşuyor), Tony hologramı kendine çevirdi.

Bir iki saniye bunu dikkatle izledikten sonra, mavi yazıların arkasından bunu düşünen küçük beyine baktı. Gerçekten bir saatte mi bunu buldu yoksa daha önce düşünmüş müydü?

"Ama arabaya özel bir sistem kurmadığımız sürece bunun sadece ölü yük olduğunun farkındasım değil mi?"

Peter ona kısa bir bakış attıktan sonra alayla, " Mr. Stark, siz tam anlamıyla dahi ve milyonersiniz. Ben bunu açıkladıktan sonra keyfinize göre bir arabayı söküp tamamen yeni bir şey yaratabilirsiniz." Dedi.

Pekala bu kadardı.

"Tebrikler Peter. İşe alındınız"

Çocuğun yüzünde ki gülümsemenin absürt büyüklüğünü görünce kendisinde azıcık sırıttı. "Ayrıca cumartesi, ve perşembe günleri benimle birlikte burda çalışacaksınız."

Uygun olduğunu bilmesine rağmen sordu; "senin için uygun mu?"

Peter, heyecanın en büyüklerinden birini yapar iken lanet olasıca bir şekilde aklına işi olduğu geldi.

Zaman Saçmalıkları (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin