Spider-man önüne kırmızı bir şey düştüğünde bir çatıdaydı. Evet bir çatıda.
"Ah! Hi Tom! Huge fan ama bence Tobey en iyisiydi. Andrew ve sen biraz bozdunuz ama Spider-man her zaman iyidir."
Pekala ilk olarak Peter'ın adı Tom değildi. İkinci olarak da burda Türkçe konuşuyoruz. Ve üçüncüsü de kimse yokluktan düşüp iki saniye de düzelemezdi! Ayrıca Andrew ve Tobey kim? Peter Tom değildi ve Tom neyi bozdu?? Gibi sorular yüzden Peter'ın kafası oldukça karışmıştı.
Her an ona ağ atmaya hazır bir şekilde sordu. "Kimsin sen?"
"Sadece yazarlardan kaçan birisi. Bu arada o kıza dikkat et yakında biraz sıkıntı çıkartıcak gibi."
Lafının üstüne kalktı ve çatıdan aşağı atladı. Evet çatıdan. Ve Peter, dahi veled, garip kırmızılı adamın ona "Bay bay mini-stark!" Diye bağırdığında ve "baby Stark do-do-do-do " diye şarkı söylemeye başladığında daha önce hiç olmadığı kadar kafası karışmış bir halde buldu kendini.
•'•
Yazarın hala emin olmadığı planın üstünden 4 gün geçmişti.
Peter, o gün Pazar olduğu için sadece işe gitmesi gerekiyordu. Yani tüm sabahı boş. Bu yüzden de genç kendini güçlerini bulmaya adadı.
"Pekala Peter. Gerçeklik, zihin ve güç taşlarının ne yaptığını biliyoruz. Şimdi sıra..." Neyde olduğunu bulmaya çalışırken "a" harfini ölesiye uzattı. "Uzay taşında."
Elini çenesine dayayıp olmayan -ve umarız bebeksi yüzünü bozmaması için çıkmayacak olan- sakallarını okşadı. " Uzay büyüsü ne yapabilir??"
Yaklaşık on dakikalık bir düşünme sürecinden sonra Strange gibi portal açmaya karar verdi. Zaten başka bir işlevi de aklına gelmemişti.
Tıpkı daha önce örümcek ilüzyonu yaratırken yaptığına benzer fakat sadece iki parmağı yumruğunun içinde olmayacak şekilde elini önüne doğru uzattı ve bir iki kere havaya küçük daireler çizdi.
Hiç birşey.
Tekrar tekrar denediyse de olmadı. Ancak aslına bakarsanız tüm işlemleri halletmişti. Daire çizerken gideceği yeri düşünüyor, taşların gücünü elinden aktarmaya falan çalışıyordu.
En sonunda olmadığını anladığında büyük bir üzüntü hissetmiş olsa da, moralleri bozmamak adına zaman taşını kullanmaya karar verdi.
Spider-man el hareketini parmaklarını tam avucuna değdirmeden yaptı. Ya da Dr. Strange'in yaptığı gibi yaptı elini demek de olabilir.
Önüne bir elma koymadan önce onu büyük bir şekilde ısırdı ve yatağına oturup onun zamanını geriye almaya çalıştı.
Bu seferse sadece çok ama çok küçük bir parçası geri döndü. Elinde ki yeşil yara da azıcık parlamıştı. Fakat Peter bunun tüm gücü olduğuna inanmadı. Sonuçta bir elmanın çeyreğini bile geri getiremiyorsa bu nasıl geleceği kurtaran güç olacaktı?
Sıkıntıyla bir iç çekti ve deforme olmuş gibi görünen elini yatağa koydu. "Gerçekliği kontrol edebiliyorum da bunları neden kontrol edemiyorum!?" Ayağa kalktı ve Spider-man tehçizatlarını giymeye başladı. "Herşeyi Strange'in yaptığı gibi yaptım!" Bir iki kez daha söylendi ve en sonunda çirkin kostümü içinde dışarı fırladı.
Ve o gün sıradan bir şekilde geçti. Tüm gün hiç bir şey yapmasına gerek olmadığından dolayı yaklaşık 10 saat ile Spider-man'nin en fazla görüldüğü gün oldu.
Sonra ki hafaçta Çarşamba günü sabah stajı olmadığından dolayı dışarı mavi kazağıyla ve kırmızı eşofman altıyla çıktı dışarı Peter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Saçmalıkları (Düzenlemede)
Fanficİşte tam o anda bir farkındalık ona çarptı. Şu anda kucağında bulunan şey, altı adet sonsuz güce sahip taşla süslenmiş olan eldiven, herşeyi düzeltmesine yardımcı olabilirdi! Tüm ölümler engellenebilirdi! Ve böylece, yazarın öylesine yazdığı bu gari...