sıkıcı boş bir bölüm işte tek artısı sonu

202 28 39
                                    

Haberci olan Sally, yeni süper kahraman hakkında insanların fikrini almak için sokakta dolaşıyordu. Yanında hala küçük kameraların çıkmamasından kaynaklı olarak kocaman bir makineyle peşinde olan Dan'i dürterek hızlandırdı, bir kaç saniye sonra sarı saçlı ve tatlı bir kızın yanına geldiler.

Kızın ağzına mikrofonu gereksiz derce çok yaklaştıran ve aslında ne kadar bitkin olsa da sahte bir gülümsemeyle herkesi kandırabilen Sally, "Size bir kaç soru sorabilir miyim?" Diye sordu.

Kız başını aşağı yukarı salladıktan sonra sabahtan beri çok saçma cevaplar aldığı soruyu kıza da sordu. "Sence, Spider-man iyi mi, yoksa herşeyi kötüleştiren asıl kişi mi?"

Kız bir kaç saniye durup ne diyeceğini düşündü. Sally içten içe olumlu bir yanıt vermesini istiyordu çünkü çalıştığı Daily Bugle tek suçu insanları kurtarmak olan birisini kötülemek için fazla çalışıyordu. Hatta daha geçen gün, bir kadına cüzdanını geri verdiği görüntüyü biraz düzenlemeyle o çalıyormuş gibi bile göstermişlerdi.

Sally kendi kendine eğer bu işten istifa etmezse suçluluk duyguları ile birlikte gelen karın ağrılarından ölebileceğini düşünürken kız sonunda uzun düşüncesini bitirip bir gülümsemeyle kadına döndü.

"Bence Spider-man-"

"Kim olduğunu bilmiyorum ama o küçük götü mükemmel!"

Arkadan gelen bir ses genç kızın kızarmasına, okurlarında "bu mu lan komedi?" demesine neden oldu.

Fakat bilmiyorlardı ki bu gerçek bir replik olduğu için aslında komikdi...

(Hayır değildi ve sadece kötü mizah anlayışı ile bir şeyler başarmaya çalışıyordu.)

(Tabi ki de başaramıyor.)

(Neden bok gibiyim amk?)

•°•

Gwen gelmeden önce Peter ağlarının gerim kuvvetlerini nasıl arttırabileceğini düşünüyor, boş boş önünde ki kağıda denklem karalıyordu.

"Merhaba Peter."

"A-um..." Peter dalgınlıkla tamamını gösterdiği oldukça özel ve kimliğini ifşa edebilecek kağıdı oldukça dikkat çekecek şekilde kapattı. "Merhaba."

Peter'ın doğaçlama gülümsemesine sırıtan kız, başka bir garipliği belli etmeden iki masa ötede ki kendi yerine gitti ve sadece kızlara özel bir zarafetle tekerlekli sandelyeyi çekip oturdu.

Gözleri bir süre daha oldukça doğal davranan kızda dolaşan Peter, bakışlarının karşılık almayacağını fark ettiğinde geri dirseği altında kalan denklemlere döndü.




Öğle yemekleri tıpkı daha önce belli bir gencin söylediği gibi çok güzeldi. Normal bir yemekhaneye kıyasla oldukça temiz olan bu yerden hemen hemen her saat güzel kokular ve kahkaha atan insanların melodik seslerini duyabilirdiniz.

Bu Peter'ı bazen üzerdi. Çünkü dışlanmadığını biliyor olmasına rağmen kendini hep garip hissederdi. Tony'nin garip sıcaklığı, Ned'in LEGO ve Star Wars hakkında çıldırması, May'in içtenliği, son zamanlarda fark ettiği daha başlamadan şansı bittiği aşkı olan MJ'yin soğuk ama ilgili bakışları olmayan bir konuşmanın içinde bulunmak ona garip geliyordu.

(Mj'i yine Ned ve Peter'ın arkadaşı olarak resmetmeye karar verdim. Biliyorum git-gelden önce arkadaş değillerdi ama burda öyleler.)

Ve her ne kadar Peter isteyecek olursa olsun, biliyordu ki bu kişilerle artık konuşamazdı. Yani tabi ki, Tony Stark dört kat üstünde muhtemelen zırhları üzerinde çalışıyordu. Ama onu sık boğaz etmek doğru muydu? O bir milyoner, playboy, hayırsever ve süper kahramandı. Daha Peter'ın Spider-man olduğunu bile bilmeden onunla ilgilenmek ister miydi?

Zaman Saçmalıkları (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin