Peter olayın içine sıçıyor 1

137 23 53
                                    

EmineBerra9 adlı takipçime çok teşekkür ederim bu bölüm için! Bana fikir bulmamda yardımcı oldu ve o olmasaydı bölümün gelmesi şakasız iki haftayı daha bulurdu.

Neyse, bölümü sizlere sunarım. Ayrıca, her ne kadar iki kişi fikir bulsak da mükemmel olacağını söyleyemem.

Enjoy.







Peter, en sonunda kendini kaldırıp, belini çıtlattığında, Ajan Barton, çoktan uzaklaşmış, onunla neredeyse hiç ilgilenmemişti.

Bu, genci üzmüştü tabi. Neredeyse hiç kâale alınmamak, her ne kadar daha çok fazla iş yapmamış gibi gözükse de kırıcıydı.

Biraz daha gerindikten ve dövüşebileceğinden emin olduktan sonra, hızla geminin üstüne, Loki'nin kaçma için kullanabileceği tek yol olan uçaklara doğru koşmaya başladı.

Giderken, Hulk ve Thor tarafından yok edilmiş odaların birazını ve iki motorunda kaybından dolayı yana yatıp tekrar motorlar çalışınca daha da devrilen eşyaları gördü.
Kendi kendine, burada ki tüm hasarı ömrü boyunca çalışsa bile ödeyemeyeceğini mırıldanarak, son ve üstünde korktucu miktarda çok kan olan merdivenlere yöneldi.

Bunun için durup ne olduğuna bakmak istiyordu ama kaçak Tanrı şuan da ilk öncelik olduğu için, küçük bir tereddüt den sonra ana güverteye çıktı.

Şimdi bulunduğu yer ise, tek kelime ile dağınıktı. Bir kaç tane bağlanmış uçak, içinde muhtemelen silah olan dev kargolar ve çok daha fazlası askerler tarafından yere sabitlenmiş olsa dahi yıkılmıştı. Ayrıca, en sol taraf, Ajan Barton'nın attığı ok sayesinde harabeye dönmüş, hala Iron-man ve Captain America tarafından düzeltilmeye çalışılınıyordu.

Ama bunların hiç biri önemli değildi çünkü, tam önünde, neden yetişebildiğini gerçekten anlamadığı Loki, iki adamıyla küçük bir uçağa biniyordu.

O anda düşünmek yoktu. Spider-man hemen ağını onu beklemeyen ve bir bakımdan dalgın görünen Tanrının koluna doladı ve var gücüyle yanına, kaçış aracından uzağa çekti.

Geriye çekilince yere düşen ama hızlıca kalkan Loki, "Yine!" Diye sinirle bağırdı, pazısında ki iplerle ne yapacağını bilemeyerek. "Neden iki saniye durup Dünya'ya hükmetmeme izin veremiyorsun?"

"Demokrasiyi tercih ederim." Diye homurdanarak yanıtladı Spider-man, ilk saldırgan hamleyi yapıp, Loki'yi biraz daha yanına çekerek yumruk atmaya çalışırken.

Ancak yeşilli, havada ki bir oku tutmasını sağlayan refleksleri ile, darbeden hemen kaçındı ve geriye doğru sağlam adımlarla yürüdü. Karşı darbe yapmaya çalışmıyor gibi görünüyordu. "Bu yüzden anlaşamıyoruz ya."

Elinde ki hali hazırda duran ağın çok geniş olduğu için işe yaramayacağını fark eden Peter, hızla onu bırakıp, Loki'yi kozaya sarmaya çalışarak elinden geldiğince ağ attı -Gence göre, tam önünde duran bir adamın koza hareketine karşı hiçbir şansı yoktu.

Tabi, eğer önünde ki kişi nasıl halüsinasyon yaratmayı biliyorsa, işler biraz daha değişiyormuş.

Boşa ağ harcar iken, sert bir elin bileğini tuttuğunu, aynı anda da önünde ki sahte Loki'nin havayla bütünleştiğini gördü. Bu bir şoktu, çünkü Peter daha öncesinde Mysterio ile karşılaşmadığından böyle hilelere alışkın değildi, tek kendisinin yapabildiği bir hile olarak görüyordu.

Ama, ne olursa olsun, onu en çok şaşırtan şey bu değildi.

Asasını tehlikeli derece de Peter'ın kalbine yakın tutan Tanrı, sanki onu afallatacak derece de ilginç bir şey görmüş gibi tuttuğu eline, yara izli eline dikkatle bakıyordu.

Zaman Saçmalıkları (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin