Yeni şarkılar buldum bir sürü her yeni bölüme koyacam hehehe

143 24 87
                                    

Başlıkları duyuru olarak kullanmayı bırakmam lazım.

Neyseee, sizi beklettim pardon, Ispartaya internetsiz- amaaan kimsenin sikinde değil yazar neyine konuşuyom yapacağın duyuruyu yap işte.

Evet evet sürekli konuşan o diğer kişiliğin(???) Söylediği gibi, size bir duyuru var.

Haftaya ülke dışındayım o yüzden bu hafta yazabileceğim kadar yazacağım. (Çok zor olucak ve çok azar yiyeceğim siktir.)

Ah, ayrıca, bu mükemmelliyet ve kendini çok sevmeyen kişinin yazdığı başka bir şey mi okumak istersin??

Git ve Bir Baba süt almaya gidip dönmediğinde yi oku.

Ya amk ben niye isimleri düzgün yapamıyorum yaaaa. Duygusal bir konuya sahip, yazarken gözüm falan yaşarmıştı hani de böyle salak bi başlık olamaz smmdmldmaşsndlşasla.

Evet. Randomun sonuna nokta koyan o vicdansız benim.

Neyse çok tuttum sizi. İyi okumalar dilerim.








"Sana stressiz bir ortam vaat ediyorum. Gerginlik yok." Tony, çalışmakta olan Bruce'un arkasından yaklaştı. "Sürpriz yok."

Aniden karnına gelen elektrikle sıçradı Bilim adamı. "Hey!"

Tony onu süzüp, "Yok mu birşey?" Diye sordu.

Peter kendi kendine bu adamın canına mı susadığını merak etti. En vahşi haliyle Hulk'un dışarı çıkması, şuanda gemide olan tüm kahramanlarla zar zor durdurabilecekleri bir yıkıma yol açardı.
"Gerçi onu kullanırsam çok sıkıntı olmazdı sanırım."

Peter, daha gizli gücünün ne olduğunu açıklayamadan, Steve içeriye girdi ve Tony'e agresifçe, "Deli misin sen?" Diye sordu.

Milyalder, elinde ki elektirikli çubuğu daha az tehdit edicek şekilde kapatırken, "kim bilir?" Diye kısaca karşılık verdi çünkü dikkatini tekrar Bruce'a çevirmişti. "Nasıl kontrol ediyorsun?"

"Sırrın ne? Bale, caz, bongo davulları, otlar ya da pijamalı çocuğun güç kontrol dersleri mi?" Sonda ki, gencin normalde hiç fazla güç kullanmadığı için asla bulamasına atıftı.

Steve onu anlamaya çalışırmışcasına kaşını çattı. "Her şey senin için bir şaka mı?"

Çubuğu Steve'e doğrultup, "Sadece komik şeyler." Dedi, sonrada tekrar eline koydu.

"Bu gemide ki herkesin güvenliğini tehdit etmen komik bir şey değil."

Konuştukladı kişinin hemen yanlarında işlerle uğraştığını hatırladığı için hemen, "Siz alınmayın Doktor." Diye ekledi.

"Sorun değil böyle sivrilikleri," Tony'e küçük bir bakış attı. "Kaldıramasaydım buraya gelmezdim."

Milyalder, yabanmersini sakladığı köşeye yöneldi. "Fazla tepki gösteriyorsun büyük adam. Biraz cesur ol."

"Sizin de soruna odaklanmanız gerek Mr. Stark."

"Sence değil miyim?" Komediyi bırakarak konuşmaya başladı. "Fury bizi neden çağırdı? Neden şimdi, neden önce değil?" Tekrar masanın arkasına, Steve ile yüz yüze olabileceği yerine döndü. "Neden anlatmıyor?"

"Değişkenleri bilmeden bu denklemi çözemem."

Steve'in kaşları artık çatık değil, sadece düz bir yüzle adama bakıyordu. "Sence Fury bir şey mi saklıyor?"

"Adam casus. Yüzbaşı, o bir casus. Sırlarının sırları var." Bir avuç yabanmersinini ağzına attı ve hala Loki'nin asasıyla uğraşan Bruce'u ve sadece oturup sessizce onları izleyen Spider-man'i işaret etti. "Onları da rahatsız ediyor değil mi?"

Zaman Saçmalıkları (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin