Evet arkadaşlar ilk defa Efe'nin ağzından bir bölüm yazıyorum
Hazırsanız
İyi okumalar..
EFE'DEN
Dağ evine geldiğimizde Ayça'ya doğru döndüm ama hala uyuyordu. Arabadan çıkıp onun olduğu yere üç adımda geldim. Kapısını açıp kucağıma aldım. Mızmızlandı ama sonra yine sustu. Kapıya geldiğimde saksının altında olan anahtarı almak için elimi aslının bacağından çekip kendi bacağıma sabitledim ve anahtarı alıp açtım. Ayça'yı kendi odama götürüp yatağa yatırdım, üstünü örttüm. Kendimi aşağıdaki koltuğa attım ve uyuya kaldım.
Birden bağırma sesi ile kalktım. Telefonumu elime alıp saate baktığımda saat 2 buçuktu. Sesler Ayça'dan geliyordu. Yanına koşarak gidip elini tuttum. Aşırı terlemişti.
'' gitme'' bu şeyi sürekli tekrar tekrar söylüyordu. Onu sarstım
''Uyan Ayça uyan''
''Baba olmaz bakamam''
Diye sayıklıyordu sürekli.
''Hadi uyan güzelim hadi''
Dedim.
Ayça birden sıçrayarak uyandı ve ağlamaya başladı. Bana dönüp baktı, kollarını boynuma sardı. Bende kollarımı onun beline sıkıca sardım. Ayça hala ağlıyordu.
''Geçti güzelim, geçti yavrum.'' Dedim sakinleşmesi için. Aradan zaman geçtikten sonra ağlaması durdu ve kafasını kaldırıp göğsümden bana baktı.
''Efe ben korkuyorum''
''Geçti güzelim ben burdayım korkma''
Başını kaldırıp yüzünü yüzüme sabitledi.
''Sende beni bırakıp gitme nolur''
Elimi saçlarına götürüp okşadım
''Bırakıp giden ölsün'' Dedim hafif tebessüm ederek. Oda hafif sırıttı. Gözlerim dudaklarına doğru kaydı. Dolgun, pembe. Ben daha ne olduğunu anlamadan Ayça dudaklarıma yapıştı. Şaşırmam geçtiği anda kollarımı onun beline sardım ve ağzımı araladım. Dudaklarını hafif ısırdım, inledi.
AYÇA'DAN
Dudaklarımı hafif ısırınca inledim. Benim inlemem dolayı kasılmıştı. Beni kucağına doğru çekti. Bacaklarımı iki yana ayırıp kucağına oturdum. Nefesiz kalınca ayrılmak zorunda kaldık.
''Sen sadece benimsin Ayça. Sadece benim''
''Sadece seninim Efe. Sadece senin''
Bu sefer dudaklarımızı birleştiren oydu. Altımda bir sertlik hisettiğimde kendimi tutamayıp inledim. Efe ellerini crobuma götürüp çıkarttı. Sadece sütyen ile kalmıştım. Yanaklarım haddinden fazla kızarmıştı. Efe bu halime sadece güldü.
Hayır bizde de kalp var yani..
İç sesimin dediği şeye hafif kafa sallayarak ellerimi Efe'nin tişörtüne götürdüm. Tam çıkaracakken zil çaldı.
Nasıl yani
''Ben böyle işi sikeyim ama ya''
Diye söylendi Efe. Devam edicektik ki tekrar çaldı. Efe zar zor ayrılarak yerde olan crobumu bana uzattı.
''Al güzelim sen giy bende bu Allah'ın belaları kim diye bakayım''
Söylene söylene aşağı indi, bende giyinip aşağı indim. Efe göz kırparak kapıyı açtı. Gelenler
Batuhan, Işık, Elif, Elif'in arkadaşı ve Yaren vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUT
Teen FictionBir kız annesi ile İstanbul'da yaşar. Kızın İstanbul'da hiç arkadaşı yoktur. En yakın arkadaşı köyde yaşıyordur. Bir gün kız yine kafasını dinlemeye giderken telefonu çalar. Arayan kişi babaanesi Nurgül'dür. Kız telefonu hemen açar. Babaanesi kızın...