12. BÖLÜM( ALDATTIN MI BENİ?)

139 1 0
                                    

4 Ay sonra Efem gelicekti. Yarın burdaydı. O heyecan ile zorda olsa uyumuştum. gece kapının gürültülü bir şekilde çalınması ile uyanmıştım. Kimdi ki bu saatte

Kapıyı açtığımda sinsi sinsi sırıtan Yareni gördüm. Kaşlarımı kaldırarak ''ne var'' Diye sordum. 

Yaren kulağıma eğilip ''Efe geldi akşam 7'de ama direk dağ evine gitti. Neden, biliyor musun. Çünkü seni aldatıyor'' Dedi. 

''Ne'' Diye bir şey çıktı ağzımdan. Efe yapmaz demi her şeyden önce beni görmek ister. Ama aldatıyor dedi. Ben kapıyı Yaren'nin suratına kapıyı kapatıp dolaba yöneldim. 

''Demek sen beni aldatırsın ha, 4 ay boyunca bekledim ben seni bıkmadan usanmadan, ama sen beni aldattın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Demek sen beni aldatırsın ha, 4 ay boyunca bekledim ben seni bıkmadan usanmadan, ama sen beni aldattın. Bekle Efe Akay ecelin geliyor''

Ben sinirlendiğimde gözlerim istemsizce doluyordu. Hemen bir taxi çağırıp dağ evini tarif ettim. Dağ evine gelince kalbim hızlanmaya başladı. Gidip kapıyı kıracak şekilde çalmaya başladım. Kapıyı açtığında gördüm onu. 4 ay sonra. Yeni çıkan sakalları, daha çok büyümüş gibiydi. Kasları her şeyi fazlaca büyümüştü. Efe beni görünce gözleri parladı.

''Ayça'' Dedi. Onu ittirip içeri girdim. 

''Sen beni aldattın mı ''

''4 aydır odamdan çıkmıyorum.''

''Kokunu ne kadar özledim ''

''Haberin var mı?''

'Geliyorsun ama bana haber vermiyorsun.''

Bunları söylerken onu ittiriyordum. En sonunda kolumu tutup beni durdurdu. Döndürerek beni duvara yasladı. 

''Ayça Bir sakin ol. Ne aldatması. Evet haber vermedim çünkü daha 1 saat önce geldim. Köye gelip seni uyandırmak istemedin, uykundan etmek istemedin. Bende sabah geleceğim diye biliyordum ama gece geldim. Yani arabayla''

Efe'ye anlamsız gözler ile bakıyordum

''Ve seni aldattığımı mı düşündün cidden. Her gün fotoğrafına baktım, seni ne kadar özlediğimden haberin var mı. Kokunu duyucam diye delirdim.''

''Özledim seni İstanbul güzeli yeminle özledim.'' Dedi.

Çantamı yere fırlatarak ''Özlemini al o zaman''  dedim ve dudaklarına yapıştım. Efe gerçekten fazlasıyla kas yaptığı belli oluyordu. Tamam yine vardı ama bu sefer cidden öküz olmuş. Efe kollarını kalçama getirerek beni kucağına aldı ve masaya oturttu. Öpüşmemizi ayıran oydu

''Kokuna hasret kaldım'' Diyerek boynuma yöneldi. Isırınca inledim. Acıma almak istercesine yalayıp emdi. Tekrar dudaklarımla buluşunca Efe'nin üzerinde bulunan beyaz tişörtü çıkartıp yere attım. Efe'de bir hışım ile benim üzerimde bulunan tişörtü çıkarttı. Beni tekrardan kucağına alıp yukarı çıkartmaya başladı. Öpüşmekten başka bir şey yapmıyorduk. Sırtım yatağa değince hafif irkildim. Efe tam üstüme çıkacakken onu itmem bir oldu. Üstüne ata biner gibi oturdum.

Kızım hem bu çocuk seni rahatlatıyor, azcık sen hadi..

Kafa sesimin dediği şeyi onaylayıp, dudaklarına yapıştım. Öpüşlerim boynuna doğru indi. En azından kokusu aynıydı. Dudaklarım Efenin baklavalarına değince Efe boğazından hırıltı çıkarttı. Daha çok aşağıya inmeden Efe'nin gri olan şortunun ipini çözüp yere fırlattım. Sadece boxter ile kalmıştı. Hemen onu tutup çektim.

Boyu mu uzamış

Kimin Efenin mi

He he Efe'nin he

Ucunu dudaklarıma değdirince birden Efe benim üstüme çıkmıştı. Altımda bulunan eteğin yırtmacından tutup yırtınca kala kaldım. Efe benim halime gülüp Sütyenimin kopçasını çıkartıp yere fırlattı. Sağ ile ile göğsümü okşarken direk göğsümüde ağzının içine aldı. Sürekli öpüyor, ısırıyor, ve yalıyordu. Öpmeleri alta gelince külodumuda aynı şekilde yırttı. Dudakları kadınlığıma değdiği anda onu ne kadar özlediğimi farkettim. Dilini çukuruma ittirince 

''Efe, Efe ah''

Diye inledim. Sürekli aynı şekilde inliyip duruyordum. 

''Efe ne olur'' Diye söylendim.. Efe kafasını kadınlığımdan kaldırırken bana göz kırkıp

''Ne istiyorsun yavrum'' Diye sordu.

Ben ellerim ile kafasını tekrar kadınlığıma gömdü. Bu sefer daha sert yapıyordu Lanet olsun.

Efe birden üstümden kalktı ve nefes nefese bana bakmaya başladı.

''Ne istediğini söyle ki sana istediğini veriyim'' 

Ben ter içinde ona bakarken

''SENİ İSTİYORUM OLDU MU O ŞEYİ İÇİMDE İSTİYORUM''

''SENİ SİKERİM'' Diye kükremesiyle onu içimde hissettim. 

''Off Efe''

Efe hareketlerini hızlı hızlı yapıyordu. Onu ittirip yatağa düşmesini sağladım ve üstüne oturdum. Efe erkekliğini tutarak içime almamı sağladı. Şu an üstünde her sürtünüyor hem de zıplıyordum. Sonra yaklaştığımı anlayınca Efe beni yatağa ittirip bacaklarımı araladı. O kadar sert yapıyordu ki sadece deli gibi inliyordum. Vücudum titreyince boşaldığımı anladım. İçime dolan bir sıvı ile Efenin de boşaldığını anladım. Son bir kez karnımı öpüp kendini yana attı. 

Aradan zaman geçtikten sonra alıp beni banyoya götürdü. Yıkayıp üstümü giydirdi. Sonra sürekli biz yokken ne yaptığımızı anlattık. Birden kendimi karanlığın içinde buldum.

Nasıldı❤

Bölüm şahane🔥💋

EFE AKAY Karizması.💍

Toka yok ve daha çok belirli düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Toka yok ve daha çok belirli düşünün.

Toka yok ve daha çok belirli düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yine toka yok😁

EFE AKAY'IN EL VE KOLLARI..

YENİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin