''Işık tamam geldim!" Diyerek son kalan eşyayı bagaja koyup Işık'ın yanına bindim. Şu an Üniversiteden kalma arkadaşlar ile Işık'ın evine pijama partisi yapmaya gidiyorduk. İlk önce gelip benim eşyalarımı sonra da İstanbul'a Ali amcanın arabası ile kızları almaya gidiyorduk. Onların eşyalarını 'da bagaja koyup, Işık'ın yanına oturdum. Ve şu an köye doğru gidiyorduk. Akşam yediye bir saat vardı. Bütün dedikoduları eve saklıyorduk. Işık'ın ailesi Efe hariç bugün bizde kalıcaklardı. Neymiş dizileri varmış. Evlerinin önüne gelince arabadan inip, Işık'tan anahtarı alıp kapıyı açtım. Herkes içeri girdikten sonra hemen Işık'ın odasına geçtik. Allah'tan geniş bir odası vardı.
Işık elinde resmen kocaman bir tepsi ile gelmiş ve ortamıza koymuştu. Hemen yanımda yerini alarak konuşmaya başladı. Konu konuyu açınca Buse elimdeki yüzüğü görüp elimi tuttup bakmıştı.
''Çok büyük ve çok güzel. Hayırlı olsun bu şanslı kişi kim'' Dedi göz kırparak. Işık ile bakışıp gülüştük. Işık birde
''Tabikide abimm'' Diye bağırdı. Buse, Şeyma, Ceren ellerini ağzına götürmüş. Ceren şaşkınlık ile ağzını çekip
''Efe abi ile mi?" Diye sordu. Ben kafamı olumlu anlamda salladım. Üçüde üstüme atladı. Biraz daha konuştuktan sonra Efe'nin eve geldiğini telefon konuşmasından duydum. Işık Efe'ye söylemişti. Işık birden ayağa kalkıp çekmecesini açtı. İçinden üç tane mikrofon ve uydu gibi bir şey çıkarttı. Onları odasındaki televizyona bağlayıp şarkı açtı.
Hemen ayağa kalkıp bir tane mikrofonu elime aldım. Buse ve Şeyma'da ikincisini , Işık ile Ceren'de üçüncüsünü aldı. Şarkıyı bağıra bağıra söylemeye başladık.
Bu kalbin üzülmesine izin vermiycem
Sevgi saygı ne varsa yitirdik
Mutlu sonu görmeden asla ölmiycem
Giden kazansa illa ki bilirdikÇat diye kaldırıp atıyorum resimlerimizi duvardan
Herkes nasibini alır giderli şarkılardanArkasına bakmadan çekip giden birisi var
Eminim bu gidişin yarın U dönüşü var
O şimdi Kaf Dağı'nda ve kendinden çok emin
Tabi kaderin her zaman son bir gülüşü varArkasına bakmadan çekip giden birisi var
Eminim bu gidişin yarın U dönüşü var
O şimdi Kaf Dağı'nda ve kendinden çok emin
Tabi kaderin her zaman son bir gülüşü varİşaret parmağım ile Efe'nin odasına bağlı olan duvarı gösterdim.
Bu kalbin üzülmesine izin vermiycem
Sevgi saygı ne varsa yitirdik
Mutlu sonu görmeden asla ölmiycem
Giden kazansa illa ki bilirdikÇat diye kaldırıp atıyorum resimlerimizi duvardan
Herkes nasibini alır giderli şarkılardanEfe'nin duvarının dibine girerek
Arkasına bakmadan çekip giden birisi var
Eminim bu gidişin yarın U dönüşü var
O şimdi Kaf Dağı'nda ve kendinden çok emin
Tabi kaderin her zaman son bir gülüşü varArkasına bakmadan çekip giden birisi var
Eminim bu gidişin yarın U dönüşü var
O şimdi Kaf Dağı'nda ve kendinden çok emin
Tabi kaderin her zaman son bir gülüşü var (var var var)Arkasına bakmadan çekip giden birisi var
Eminim bu gidişin yarın U dönüşü varArkasına bakmadan çekip giden birisi var
Eminim bu gidişin yarın U dönüşü var
O şimdi Kaf Dağı'nda ve kendinden çok emin
Tabi kaderin her zaman son bir gülüşü varArkasına bakmadan çekip giden birisi var
Eminim bu gidişin yarın U dönüşü var
O şimdi Kaf Dağı'nda ve kendinden çok emin
Tabi kaderin her zaman son bir gülüşü var (var var var...)Gülerek kendimi yatağa attım. Kızlarda yan tarafıma gülerek kendilerini attılar. Beş dakika sonra Buse kalkarak ''D mi C mi?'' Dedi. Hemen evet diyerek ayağa kalktık. Işık şişe bularak getirip ortamıza koydu. Taş kağıt makası ben yendiğim için ben çeviriyordum. Ceren ile Işık'a geldi. Ceren Işık'a bakarak ''D mi C mi'' Dedi. Işık'ta ''D''
Işık'cım aşık olduğun biri var mı?'' Dedi gülerek. Işık derin bir iç çekerek bakışlarını yere indirdi.
''Var'' Dedi sesi içine kaçmış gibi. Sonra gülerek önüne dönüp şişeyi çevirdi. Şeyma bana sorucaktı. Bana bakarak ''D mi C mi'' '' C''
''Efe abiye bişey yap, şöyle yani git onu öp. Yanağından. Tamam ilk başta kolay ile başlayalım'' Dedi. Işık lafa girerek ''Abim uyandırılmaktan nefret eder ama Ayça biliyor'' Dedi. Ne kadar itiraz etsemde şu an Efe'nin kapısının önündeydim. Kapıyı çalmadan gir diye sessizce bağırdı Şeyma. Kapsını açıp ne yaptığına baktım. Mışıl mışıl elleri kafasına birleşmiş yüzü tavana bakarak uyuyordu. Gülerek kapıyı kapattım. Küçük adımlar ile yanına gittim. Yatağa oturarak kolumu dizimin üstüne yaslayarak onu izlemeye başladım. Nedense dudakları çok tatlı gelmişti. Efe'nin dudakları yatınca şişiyordu. Dudaklarına öpüp ayrılacakken Efe elini boynuma atmış öpüşmemizi daha çok derinletmişti. Efe alt dudağımı kavradı. Emip ısırdıktan sonra dilini ağzımın içine İtti. Dili her yerime değiyordu. Neffesiz kaldığımızda zar zor ayrılıp ayağa kalktım. Efe elini yine aynı pozisyona getirmiş yatıyordu. Ama gamzelerini göstererek de gülüyordu. Gülüşü beni güldürdüğü için hafif tebessüm ettim. Çünkü hayatımda gördüğüm en güzel gülücük Efe'nin di. Hemen yanağını öpüp odadan çıktım. Işık'ın odasına gelip yerime oturdum. Herkes bir bana bir de dudaklarıma bakıyordu. Işık nerden bulduğunu bilmediğim bir ıslak mendili bana uzattı.
''Rujun taşmış'' Dedi. Utanarak ıslak mendili aldım. ''Yanağını öperken şey oldu herhalde'' Diyerek sildim. Herkes hı hı kesin öyledir diyerek önüne döndü. Bir kaç tane daha oyun oynadıktan sonra benim uykum gelmişti. Kızlar'ın üçüde yatağa geçti. Işık'ta koltuğa doğru ilerlerken
''Abimin yanında yat'' Diyerek göz kırptı. İşte bu kızı buu yüzden seviyordum. Hemen odadan çıkarak odasına gittim. Yan dönmüş yatıyordu. Hemen yanına giderek ona sarıldım. Oda hafif tebessüm ederek ''Yer mi kalmadı'' Dedi. ''Hı hı'' Diyerek daha çok sokuldum ona. Oda çok geçmeden bana sıkı sıkı sarıldı.
Nasıldı.?🤗
D Mİ C Mİ? OYUNU PEKİ😜
GİZLİ ÖPÜŞMELER, RUJUN TAŞMASI💋🤭
Ayça'nın Efe'ye hitaben bağırarak şarkı söylemesi. JHHJHHJ👌🎶
Tiktok hesabım:
Sonraki bölümde görüşürüz😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUT
Ficção AdolescenteBir kız annesi ile İstanbul'da yaşar. Kızın İstanbul'da hiç arkadaşı yoktur. En yakın arkadaşı köyde yaşıyordur. Bir gün kız yine kafasını dinlemeye giderken telefonu çalar. Arayan kişi babaanesi Nurgül'dür. Kız telefonu hemen açar. Babaanesi kızın...