5. BÖLÜM (MEYHANE)

187 1 0
                                    

3 GÜN SONRA

Işıktan öğrendiğim kadarı ile yıllardır işi olan bir meyhane varmış. Bugün akşam o meyhaneye gitmeye karar verdik. Fakat Efe ile Batuhan yok. Elif ben ve Işık. Ben akşam olmasını bekliyordum. Efe dün yanıma geldi ve beraber uyuduktan sonra yanımdan gitmiş. 3 gündür beraber gizli gizli yatıyoruz. Neyse. Dolabımdan kıyafet seçiyordum, hayır yani meyhane bu ne giyilir ki. Kendi kendime konuşurken dolabımda efsane bir takım gördüm. Elime alıp baktım.

Hemen üzerime alıp giyindim ve Efe'den mesaj geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen üzerime alıp giyindim ve Efe'den mesaj geldi.

EFEbu Işık, Elif falan nereye?.

Öküzüm ya

AYÇA: Sevgilim öyle Elif'in ailesi gitti ya sadece köyde takılıcaz

EFE: Peki sevgilim dikkat edin her dakika arayın

Kalp gönderip kapattım ve Annem odama geldi. Annem gidiceğimizi biliyordu. 

''Maşallah kızıma. Işık geldi annem hadi, dikkat edin.''

Annem ile konuştuktan sonra dışarı çıkıp Elifide alıp gittik. Akşam 9'du.

2 SAAT SONRA

Işık içmeyi tercih etmemişti. Bende şu anlık en güzel sarhoşluğu yaşıyordum. Ben Efe'yi bağırarak onlara anlatıyordum. Işık arkama gözlerini kocaman açıp bakınca bende baktım. Arkada Efe ve Batuhan vardı. 

''Vay vay vay kimler buradaymış''

Dedim ayağa kalkarak ki dengem bozuldu. Düşücekken güçlü kolları ile beni tuttu Efe. Beni kucağına alıp Batuhan'nın kulağına bir şeyler söyledi ve çıktı. 

''Bırak beni içmek istiyorum''

''Sus Ayça sus''

Dedi. Bende bunu fırsat bilip kollarımı boynuna doladım. 

''Demek sen bana yalan söylersin hığ''

''Hayır sevgilim yalan değil şaka''

''Tövbesttağfurulah''

Arabaya bindirip kemerimi taktı. Ne kadar zamandır yolda olduğumuzu bilmiyorum. Araba durduğunda geldiğimiz yere baktım ve dağ evi olduğunu gördüm. Efe arabadan inip beni kucağına Aldı. Kapıyı zorlanmadan açıp beni yukarı odaya çıkartı. Nedense onu istiyordum. Efe beni yatağa koyucakken bir hamle yapıp yatağa düşürüp ata biner gibi üstüne oturdum.

''Siktir'' Diye inledi birden. 

''Seni istiyorum Efe'' Dedim nerden geldiğini bilmediğim bir cesaret ile.

''Tamam güzelim yat ben sana kahve yapıyım'' Dedi.

Çocuk seni yanlış anladı Ayça

''Hayır sevgilim ben seni içimde istiyorum.''

Dedim.

''Siktir ne''

Dedi Birden dudaklarına yapıştım. Birden kendimi onun altında buldum. Onun gömleğini çözmeye başladım. Çözüp yere attım. Oda benim ceketimi çıkartmaya başladı.

Tamam sarhoşum ama kafam azcık olsa yerinde. Hem zaten ayıkken bile istiyorum onu. Efe üstümden kalkıp bana baktı ve

''Ayça sarhoşsun senden yararlanacak değilim'' Dedi.. 

Hemen ayağa kalktım

''Efe sana bir sır vericem ben seni ayıkken bile istiyorum''

''Ayç_''

''Kes. Efe eğer beni istemiyorsan söyle siktir olup gide_' Demen ile Efe benim dudaklarıma yapıştı. 

''Sevgilim, sen beni yanlış anladın. Ben sabah uyanınca bana kızıcaks_''

Bu sefer ben onun dudaklarına inleyerek yapıştım. Ben daha nolduğunu anlayamadan Efenin altında buldum kendimi. Efe üzerimde olan kıyafeti tek hamlede çıkarttı. Straples sütyen ile kalmıştım. Efe dudaklarımdan ayrılıp taşan göğüslerimi öpmeye başladı. Ben ise sadece inliyordum. Efe tek eli ile sütyenin kopçasını açtı ve büyük bir açlıkla göğüslerime bakmaya başladı. Birden sol eli ile sağ göğüsümü avuçladı. Sol göğüsümüde ağzının içinde emmeye başladı. 

Birden duraksayıp elini şortumun düğmesine getirip çözdü. Bu sırada hala göğüslerimden ayrılmamıştı. Üzerimden kalkıp şortu çıkarttı ve tekrar üstüme abanarak elini külotun üstünden kadınlığıma getirdi. 

''Efe... Ahh''

Efe bir yandan göğüslerimi emerken bir yandan da kadınlığımı okşuyordu. Ellerini külotun yanına getirerek çıkarttı. Üstümden kalkıp beni incelemeye başladı.

''Siktir'' Diye bir küfür çıktı ağzından. Hemen eğilip bacaklarımı omzuna attı. Tepeme küçük bir öpücük kondurdu. Son bir kez bana bakıp kadınlığımı emmeye başladı. Dilini içime itince ağzımdan çok yüksek bir inilti çıktı. Efe üstümden kalkıp pantolonunu ve boxterını çıkarttı. 

O şey çok büyük nasıl alıcan kız

Ayıp ayıp git

Efe hain bir sırıtış ile bir dizini yatağa koyup kendini girişime ayarladı. 

''Canın yanacak''

Dedi.

Çocuk yaparken bile seni düşünüyo

Ses kes

Dayanabilirim sevgilim'' Dedim.

''Ayça''

''Hadii''

Efe üstüme abanıp

''Özür diliyorum güzelim böyle daha az canın yanacak'' Dedi ve kendini birden içime itti. 

Çığlığa benzer bir ses çıkarttım. Efe dudaklarıma kuş kadar hafif öpücükler bırakıyordu. 

''Özür dilerim sevgilim''

''Özür dilerim meleğim''

''Özür dilerim İstanbul güzeli''

Acı yerine zevk geldikten sonra'' hareket et'' Dedim. Artık acıdan değil zevkten inliyordum. Kendimi çok kasıyordum.

''Siktir çok dar'' Diyerek hareketlerini hızlandırdı. 

''Ayça sevgilim kendini çok kasıyorsun'' Dedi.

 Fakat elimden olan bir şey değil bu ki

''Ayça rahat bırak kendini sevgilim'' Dedi ve saçımı okşamaya başladı. Dudaklarımı hafif öpüp geri çekildi. Artık kendimi kasmıyor ve deli gibi inliyordum.

''Siktir evet geliyorum'' Dedi. Sert hareketler ile git gel yapmaya başladı. Vücudum titredikten sonra kendimi çok rahatlamış hisettim. Efe kendini bir kere daha içime itince içime dolan sıvı ile onunda boşaldığını anladım. Efe dudaklarıma hafif bir öpücük kondurup kendini yan tarafa attı. 

Ona dönüp baktığımda gözlerini kapatmış yatıyordu. Aklıma gelen şey ile

''Efe biz korunmadık'' Dedim. 

Efe gözlerini açmadan ''Yarın ben sana ilaç alırım sevgilim'' Dedi. 

''Efe''

''Hı''

'' Duşa girmemiz lazım'' Dedim. Efe birden gözlerini açıp bana baktı. Yüzünde hain bir sırıtış ile ayağa kalkıp beni kucağına aldı ve banyoya götürdü. 

Efe banyodan sonra benim üzerimi giydirip yatağa yatırmıştı.  En son söylediği cümle ise

''Seni çok seviyordum'' Du.

YENİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin