41.BÖLÜM (TATİL)

55 1 0
                                    

Kumsal Ada'yı uyuttuktan sonra Efe ile bavul hazırlamaya geçtik. Gece ikide gidiyorduk.

Efe'ler baya büyük otel bulmuşlardı. Hatta belki Kasırga timi bile gelebilirmiş. Bunun mutluluğu ile hazırladığımız bavulları kenara koyarak, Kumsal Ada'nın bavulunu aldık.

 Bunun mutluluğu ile hazırladığımız bavulları kenara koyarak, Kumsal Ada'nın bavulunu aldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onunda bavulunu hazırlayıp kenara koydum ve ona özel ihtiyaç çantasını hazırladım. 

Saat bir olunca Efe ile Kumsal Ada'ya bakmaya gittik. Eğer uyanmadıysa, uyandığı zaman gidecektik. 

Odasını girdiğimiz zaman Kumsal Ada'yı görmem ile ağzımı elim ile kapattım. Efe'ye baktığımda gülerek Kumsal'a bakıyordu. 

KUMSAL ADA YÜRÜYORDUU!!!!!

Efe yanımdan ayrılarak gülen ve ayakta oyuncağı ile oynayan Kumsal Ada'yı kucağına aldı. Onu döndürerek öptü.

"Babacığım sen yürüyor musun?" Diyerek boynunu kokladı. Bende onların yanına giderek bacağından öptüm. 

Göz yaşlarıma engel olamayarak ikisine sarıldım. Efe'de tek kolu ile bana, diğer kolu ile Kumsal'a sarılıyordu.

Ayrılarak Kumsal'ı yere bıraktık ve yürümesi için serbest bıraktık. Ben telefonu çıkaraıp bu anı kayıt ettim. 

Kumsal'ı hazırlayıp bizde hazırlandık. Efe ben hazırlanırken gözünü benden bir saniye bile çekmemişti. 

Sonunda hazırlanıp Efe ve ben Kumsal Ada'nın elini tuttuk. Merdivene gelince Efe kucağına aldı ve geri yere indirdi.

Kapıyı kilitleyerek arabaya doğru gittik ve arka kapıyı açtım. Kumsal'ı çocuk koltuğuna oturtarak kemerini bağladım. 

Bende öne oturarak bağladım. Efe'de binerek kapıları kilitledi, ve kemerini taktı. 

Şu an önde biz, arkada Batuhan ve Işık, onların arkasında Ablam ve Kerem vardı. Bu araba olayları çok iyiydi. Batuhan ve Kerem yarış bile yapışlardı ama gaza basmadığı halde yine Efe geçmişti. 

______________________________

Otele geldiğimizde bavullarımızı aldılar. Bende Kumsal Ada'yı yere koyarak Herkese baktım. Herkes ağızları açık onlara bakıyordu. 

Erkekler Resepsiyondan oda anahtarlarını hallediyordu. Kızlar tam yanımıza gelince sağdan bir erkek sesi duyuldu. 

"ALLAH'IM BU NE" Dedi bir ses. Bu ses kasırga timine aitti. Sağa baktığımda hepsinin olmadığını gördüm. Emir, Arap, Selo yani Süleyman ve Aylin vardı. Aylin bağıran Selo'nun kafasına bir tane şaplattı. 

Selo koşarak Ada'yı kucağına aldı ve öperek kokladı. Hepsi teker teker öptüken sonra onlarda erkeklerin bulunduğu yere gitti.

"Nasılsın Aylin" Dedim Kumsal Ada'nın elini tutarak.

YENİ UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin