Şu an koltukta otururken nasıl 1 hafta bu kadar erken geçti diye düşünüyorum. Benim için çok eğlenceli geçmişti. Ve ben Efe'yi özlemiştim. Aklıma gelen fikir ile hemen annemin yanına koştum.
''Anneğğ" Diye resmen anırdım. Babaannem bana terlik fırlattı. ''Ne bağrıyon kız'' Dedi. Babaannemi es geçerek annemin yanına koştum. Annem mutfaktan elinde bir bez ile çıktı. ''Ne oldu'' Dedi. ''Anne hani şimdi Efe bana evlenme teklifi etti ya'' Dedim. Annem kafasını olumlu anlamda salladı. Bende devam ettim ''Bugün onlara gidelim, söz ne zaman, bunları konuşalım.'' Annem ''Tı tı tı tı, Kız tarafı nazlı olur'' Dedi.
Annemi zar zor ikna ettikten sonra, gülerek Efe'lerin evine gidiyorduk. Annem babama bu kızdan olmaz der gibi kafa salladı. Onları es geçerek Kapılarını çaldım. Kapıyı Efe açmıştı. Elinde salata vardı, büyük ihtimalle Zehra teyze salata yap diye vermişti. Efe beni görünce herkesi boş vererek sadece bana güldü. Annem arkadan kendini belli etti.
''Hoş bulduk oğlum'' Dedi. Ama gülmemek için kendini zor tutuyordu. Efe hemen hoş geldiniz diyerek içeri aldı. Bende herkese selam verdikten sonra Işık ile odaya geçtik. Nerdeyse yarım saattir konuşuyorduk.
''Siz galiba yemek yiyecektiniz'' Dedim.
''Evet de abimin salata yapmasını bekliyoruz'' Dedi. En sonunda kalkıp içeri geçtik. Ben mutfağa Efe'nin yanına gittim. Hala salata ile uğraşıyordu. Gülerek bıçağı elime aldım. Efe yanağımdan sert öperek ''Çok özledim kızım seni'' Dedi. Sonra arkama geçerek kollarını belime sardı. Kafasını arkadan boynuma sokup derin derin nefesler aldı. ''Önemli bir şey yok demi'' Dedi boynumun içinden.
"Hayır sevgilim, bizim hakkımızda konuşucaz" Dediğim anda Efe beni kendine çevirdi.
"Nasıl" Diye sordu heyecan ile. Ben kollarımı onun boynuna dolayarak
''Sözümüzü, kınamı, bekarlığa vedamızı, düğünümüzü'' Dedim. Efe'nin birden gözleri doldu. Gözlerini kaçırdı ve arkasına döndü. ''Ne oldu'' Dedim. Efe dolu gözleri ile bana döndü.
''Şimdi sen benim ailem olacaksın demi'' Dedi. Benimde nedense gözlerim dolmuştu. Ona kafamı olumlu anlamda salladım. Efe hemen bana sarıldı. Sonra bana bakarak ''Aşka gel be'' Dedi. Sonra salatayı alarak içeri geçtik. Zehra teyze şükür diyerek bizi masaya davet etti. Ne kadar istemesekte Efe'nin bakışı ile susmuştum. Annemleride ikna ettikten sonra onlarda masaya geçti. Aslında yemek yemiştik ama ayıp olmasın diye. Efe benim tabağıma her şeyden koymuştu. Herkes bize bakıp tebessüm etti. Sonra önlerine dönüp bizim sohbetimizi babam açtı. ''Ali bu çocukların sözü ne zaman olsun'' Dedi. Efe alttan elimi tutmuştu. Ali amca bize bakıp gülüp babama dönmüştü. " Gençlere kalsa yarına, ama bence sizde isterseniz Haftaya cumartesi yapalım '' Herkes onayladıktan sonra önüne döndü. Bizde gülüp yemeğimizi yemeğe başladık. Yemeğin ortasında Işık birden bağırınca herkes sıçrayarak ona döndü. ''Eee az kalmış, hemen yarın alışverişe gidiyoruz'' Diyerek masadan kalkıp koşarak odasına gitti.
Bizde 2 saat kadar oturup eve gelmiştik. Odaya geçip pijamalarımı giydim. Yarın baya yorucu olacaktı.
Şu an Efe ile El ele annemlerin arkasından geziyoruz. Onlar giriyo biz bakıyoruz. Işık '' İlk önce elbise alalım, ondan sonra abime takım alalım'' Diyerek bir elbise mağazasına girdi. 5 Dakika baktıktan sonra 5 tane elime elbise verdi. Hiç birini beğenmediğim için en sondaki elbiseye umudum kalmıştı. Gülerek çıktım. Efe zaten hepsinde bir tık daha gözü parlayıp bana dalıp gidiyordu. Herkes elbiseyi beğenmiş en çokta ben beğenmiştim.
Aradan da istemeyi halledicektik. Efe'nin aldığı takım çok zarifti. Çok güzeldi.
4 SAAT SONRA
Işık beni hazırladıktan sonra evine kendi hazırlanmaya gitmişti. Aradan iki saat sonra kapı çaldı. Koşarak ailem ile birlikte kapıyı açtım. Efe'nin bütün sülalesi burdaydı nerdeyse. Herkes girdikten sonra Efe girdi. Elindeki çiçek buketini bana verdi. Gülerek yanağımdan öptü. Sonra herkesin elini öpüp içeri girdik.
Işık ve beş dört tane kızlar ile birlikte kahve hazırlıyorduk. Ne kadar itiraz etsemde zorla tuz koydular. Ben kahvesini ayrı yere koyarak ona doğru götürdü. Eğilip kahvesini verdim. Efe'nin gözleri ilk önce göğüs dekolteme değip geri gözlerime bakarak derin bir iç çekti. Sonra kalkıp Işık'ın yanındaki sandalyeye oturdum.
''Evet, sebebi ziyaretimiz belli Murat'' Dedi Ali amca. Ve devam etti
''Gençler birbirini görmüş, beğenmiş bizede halettmek düşer. Allah'ın izni, peygamberin kavli ile, Kızınınız Ayça'yı, oğlumuz Efe'ye istiyoruz '' Dedi. Efe ile bakıştık o an. Kalbim çok çok çok hızlı atıyordu. Babam bana bakıp onayımı bekledi. Kafam ile onay verdim. Sonra Ali amcaya döndü. Bende o ara time bakıp güldüm. Evet tim'de burdaydı.
''O zaman bize bişey düşmez, verdim gitti'' Dediği anda Efe ile aynı anda ayağa kalktık. Ali komutan güldü. Sonra herkes gülerek ayağa kalktı. Herkesin elini öpüp, timdeki insanlara sarıldım. Sonra Efe ile karşı karşıya durduk. Sıcak dudaklarını anlıma bastırıp öptü. Sona Tepsiyi Işık getirdi. Kimin kestiğine baktığım sırada babam vardı.
''Hayırlı uğurlu olsun'' Dedi gözleri dolarak. Kestiği anda büyük bir alkış tufanı koptu.
Şimdi yatağımda yatmış parmağımdaki yüzüğü bakarken mesaj geldi
EFE: Müstakbel karım, düğünümüz ne zaman?
AYÇA: Bilmiyorum Müstakbel kocacım, konuşuruz.
EFE: Senin o kocacım diyen dilini var ya
AYÇA: Eee
EFE: Ayça gelirim biliyorsun demi
AYÇA: Maalesef biliyorum kocacım. İyi geceler💖
EFE: İyi geceler karıcım
Nasıldı?🤗
Yazım yanlışları varsa şimdiden özür dilerim..
Efe ve Ayça? ❤
Sizce Işık ile Batuhan'ın arasını yavaş bir şekilde yapayım mı?
Tiktok hesabım:kimse_bilmesinneni
Sonraki bölümde görüşürüzz.💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUT
Roman pour AdolescentsBir kız annesi ile İstanbul'da yaşar. Kızın İstanbul'da hiç arkadaşı yoktur. En yakın arkadaşı köyde yaşıyordur. Bir gün kız yine kafasını dinlemeye giderken telefonu çalar. Arayan kişi babaanesi Nurgül'dür. Kız telefonu hemen açar. Babaanesi kızın...