Arkadaşlar selam. Bu bölümde cinsiyet öğrenecekler bilginize.
EFE AKAY
Kaç saattir greyfurt arıyoruz, fakat Allah belasını versin ki hiç bir yerde yok. Yamuk'un arkadan çıkması ile gözlerimi yoldan ayırıp iki saniye ona baktım. Oda bana bakınca telefonunu öne doğru uzattı ve işaret parmağı ile karşıyı gösterdi.
"Komutanım ben şurada olduğunu düşünüyorum" Dedi gözlerini kısarak karşıya bakmaya başladı.
"Nerden biliyon oğlum"
"Tahmin ettim komutanım"
"HasbinAllah" Diyerek arabayı sürmeye odaklandım.
________________________________________________
"Hahahaha" Diye gülen polis olan en yakın diğer arkadaşıma verdim odağımı. Tanıştırayım bebekliğini benle geçiren, ailesi öldükten sonra polis olan arkadaşım, Tayini buraya çıktığı için iki gün önce buraya gelmişti. kan dostum Kerem.
"Oğlum kesene sesini, komik olan bir durum yok"
Dediğimde daha çok gülmeye başladı. Bir Batuhan'a bakıp, birde başını eğmiş Yamuk yani Eren'e baktım, sonra daha çok gülmeye devam eden Kerem'e. Kerem gülerek, pardon anırarak;
"Oğl_oğlum kos kocaman asker adamsınız lan. Büyük rütbeleriniz var greyfurt çalmak ne demek devrem." Dedi zar zor.
Sonra Eren araya girip
"Vallah Kerem abi, sizin arkadaşlar'da ayıp etti ama birazcık. Dinlemeden öyle alıp götürmek" Diyerek iç çekti Eren.
"Eren adamlar sizi, greyfurt çalarken yakalamış oğlum ne yapsalardı" Diyerek karnını tuttu.
"Devrem, kapalıydı, yarın parası neyse verip, helallik isteyecektik ne var ula bunda." Dedim.
"Oğlum benim yiğenimin canı greyfurt çekmiş, napalım karnından mı seslenelim. Başka zaman çeksin diye" Dedi Batuhan.
"Tamam tamam, adamı arıyo bizimkiler dua edin de şikayetçi olmasınlar."
_____________________________________________
Elimde tuttuğum bir tane greyfurta gülerek baktım. Batuhan ve Yamuk'a baktığımda da onlarda gülüyordu. Adam bizden şikayetçi olmamıştı. Ayça annemlerde uyuya kalmıştı. O yüzden bugün burada kalacaktık. Kapıyı çaldığımda Işık açmıştı.
Elimde tuttuğum greyfurt kesilmiş ve tuz ile şeker konulmuş tabak ile birlikte odama gittim. Ayça üstünden yorganı atmış üzerini bile kapatmayan bir gecelik ile uykuya dalmıştı. Tabağı sehpanın yanına koyarak yorganı aldım ve üzerini örtüm. İçimde ki dürtü Ayça'yı istiyordu fakat aradan 4 ay geçmişti. 5 ay dayanmam lazımdı. İç çekerek üzerimdeki ceketi çıkarttım ve sadece gri bir eşofman giydim. Ayça'nın yanına yatarak belinden sarılıp kafamı boynuna koydum. Oda önüne dönüp bacaklarını bacaklarımın arasına koydu.
"Seni çok seviyorum" Dedi fısıltı ile.
"Bende seni çok seviyorum güzel karım" Diyerek saçlarını öpüp kokladım. Sonrası karanlık.
AYÇA AKAY
Sabah güneşin ışığı ile gözlerimi açmıştım. Yanımda mışıl mışıl uyuyan kocamın saçına hafif bir öpücük kondurup tebessüm ettim. Karnımı tutarak doğrulduğumda sehpanın üzerinde olan, özenle hazırlanmış greyfurt tabağı gördüm. Gülerek tabağı aldım ve yarısını yedim. Sonra elimi karnıma koyarak
"Gördün mü annecim baban bize greyfurt almış." Diyerek kalktım. Tabağı alıp mutfağa gittim ve tabağı yıkadım. Arkamı döndüğüm anda kapı çaldı. Kapıya bakmaya gittiğimde bir tane adam vardı. Gülerek elini uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUT
Teen FictionBir kız annesi ile İstanbul'da yaşar. Kızın İstanbul'da hiç arkadaşı yoktur. En yakın arkadaşı köyde yaşıyordur. Bir gün kız yine kafasını dinlemeye giderken telefonu çalar. Arayan kişi babaanesi Nurgül'dür. Kız telefonu hemen açar. Babaanesi kızın...