Ayrılık zor biliyorum
Belki hâlâ seviyorum seni
Her geçen gün biraz daha fazla kırılıyorum
Mutlu bir son yok mu bize ?Ayrılık zor biliyorum
Belki hâlâ seviyorum seni
Her geçen gün biraz daha fazla kırılıyorum
Mutlu bir son yok mu bize ?Yanıyor içim, bu nasıl acı?
Nasıl olursun bana yabancı?
Üzerime sanki gözlerin yıkıldı
Ölüme bırakma, bi' çaresi yok mu bunun?
Ayrılık zor biliyorum
Belki hâlâ seviyorum seni
Her geçen gün biraz daha fazla kırılıyorum
Mutlu bir son yok mu bize?
Yanıyor içim, bu nasıl acı?
Nasıl olursun bana yabancı?
Yüreğime sanki gözlerin yıkıldı
Ölüme bırakma, bi' çaresi yok mu bunun?
Ayrılık zor, ayrılık
Ayrılık zor, ayrılık
Ayrılık zor, ayrılık
Her geçen gün biraz daha fazla kırılıyoruz
Mutlu bir son yok mu bize?
IŞIK'TAN
''Ayy Ayça yeter, sabahtan beri bu şarkıyı yirminci dinleyişin, kırk yıllık evliymişsiniz gibi davranma.''
Abim eve sinirli gelince nedenini anlamak zor olmamıştı. Üzerime mont alıp Ayça'nın yanına gittim. Gittiğimde kapıyı Meryem teyze açmıştı. Bana her şey anlattı. Odasına doğru giderken beni durdurdu ve kulağıma ''Kızım sabahtan beri aynı şarkıyı dinliyo, başımız ağrıdı vallah konuşmuyoda. Bari sen konuş şunlarla barıştır.'' Dedi. Bende ona kafamı olumlu anlamda salladım. Ayça'nın odasına gelince kapıyı çaldım. Bir süre ses gelmiyince içeri girdim. Baktığımda Ayça elinde nutella ve bisküvü tutuyordu.
Yanına gidip şarkının sesini kıstım. Oda bana kızgın kızgın bakarken tekrar açıcakti ki izin vermedin eline vurdum. Sonra ağlamaya başladı
''Abin beni sevmiyo ben napıcam onsuz'' Dedi. .
Bende dudaklarımı büzerek ona sarıldım
''O seni seviyor Ayça'' Dedim. Sonra benden ayrılıp her şeyi anlattı. Bende ona geri sarıldım.
'' ehpe kızım be. Denir mi öyle'' Dedim. Ayça ağlamasını daha çok şidettlenirken onu sakinleştirdim. Sonra onu yatırıp uyuttum. Bende müziği tamamen kapatıp odadan çıktım. Meryem teyze ile konuştuktan sonra, evime doğru gitmeye başladım. Kapıyı annem elinde hamur ile açtı.
''Üzerini değiştirip yardıma gel annem'' Dedi ve mutfağa geçti. Bende içeri geçip ayakabbımı çıkartarak abimin yanına gitmeye başladım. Odasına gelince kapıyı çaldım. Abim bir süre sonra kapıyı açtı. Ona baktığımda dağ gibi adamda ciddi bir çöküş vardı. Ben onu es geçip içeri girdim ve yatağına oturdum.
''Abicim canın dayak mı istiyor'' Dedi. Bende gülerek ayağa kalktım.
''Abi sen kadınlara vuramazsın ki'' Dedim. Abimde sabır dileyerek yatağına yattı. Bende gidip onun yanına yattım.
''Abi ben Ayça ile konuştum şimdi. Yani yanına gittim.'' Dedim. Abim kendini dik bir konuma getirip benim gibi yatak başlığına oturdu. Dönüp bana baktı
''Nasıldı''
''Kötü, Meryem teyze ''geldiği saaten beri ne odasından çıkıyor, ne de müzik değiştiriyor'' dedi. Aşırı kötü abi ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ UMUT
Ficção AdolescenteBir kız annesi ile İstanbul'da yaşar. Kızın İstanbul'da hiç arkadaşı yoktur. En yakın arkadaşı köyde yaşıyordur. Bir gün kız yine kafasını dinlemeye giderken telefonu çalar. Arayan kişi babaanesi Nurgül'dür. Kız telefonu hemen açar. Babaanesi kızın...